Kako privući klijente putem webinara?
Što više vrijeme odmiče, pokazuje se da je sadržaj sve bitniji za marketing, osobitno malih poduzetnika. Kako osmisliti sadržajnu strategiju za vlastiti brend putem webinara, učili smo do stručnjaka Ilije Brajkovića na edukaciji Content marketing.
Najbolji marketing je onaj koji ne primjetite da je marketing!”,
istaknuo je Ilija odmah na početku predavanja.
Content marketing je marketing u kojem je fokus na produkciji korisnog sadržaja za naše ciljane skupine. Danas 90% ljudi će tražiti informacije o proizvodu ili servisu prije kupovine, a 73% online aktivnosti je vezano uz lokalni sadržaj.
Forme content marketinga mogu biti zaista različite – blog post, e-book, white paper, newsletter, ntervju, video, infografike, pa čak i webinar.
Webinarom smatramo razne online seminari ili konferencije te ga smatramo “jeftinim” načinom predavanja velikom broju ljudi. Pri uvođenju webinara postoji popriličan broj softverskih rješenja od kojih Ilija preporučuje Cisco WebEx, GoToMeeting, Google Hangouts i Facebook live.
Savjeti za uspješan webinar
Kako bi ti webinari bili uspješni, Ilija savjetuje sljedeće:
- pronađite stručnjaka čije ime privlači pozornost,
- pripremite sve unaprijed,
- promovirajte webinar,
- obavezno snimajte webinar,
- snimku objavite na svom YouTube kanalu,
- promovirajte snimku webinara!
Jedna od boljih edukacija na kojima sam bila. Ilija je vrhunski predvač koji nam je jako jednostavno objasnio cijelu tematiku i što je najbitnije, dao nam gomilu praktičnih savjeta koje možemo iskoristiti odmah!”,
komentirala je polaznica Nataša Rajčević.