Prilagodite sadržaj na LinkedIn-u svojim poslovnim ciljevima!
Svi koristimo neke društvene mreže, no mnoge od njih imaju svoje specifičnosti. Jedna od zanimljivih društvenih mreža za male poduzetnike svakako bi trebao biti LinkedIn, a sve o korištenju ove poslovne društvene mreže saznali smo od Tanje Džido.
LinkedIn je društvena mreža namijenjena poslovnom povezivanju i poslovnim kontaktima. Na njoj je prisutno više od 55 milijuna tvrtki, svake minute se preko nje zaposle 3 osobe, a Hrvatska broji preko 700.000 korisnika.
Prilagodite sadržaj na LinkedIn-u svojim poslovnim ciljevima!
U 2020. godini LinkedIn je doživio pravi uzlet jer su korisnici povećali kreiranje sadržaja na LinkedInu za čak 60%. Pritom treba imati na umu da samo 1% korisnika redovito objavljuje sadržaj, a da ga čak 90% korisnika redovito konzumira.
Pri određivanju LinkedIn strategije potrebno je odrediti naše poslovne ciljeve koji mogu biti sljedeći:
- povećati vidljivost,
- izgraditi online reputaciju,
- izgraditi osobni brend,
- povećati prodaju,
- povećati broj sastanaka,
- privući nove poslovne partnere,
- pronaći investitore.
S obzirom na zadane ciljeve, prilagodit ćemo svoju sadržajnu LinkedIn strategiju.
Zapitajte se – ‘Kako biste voljeli da vas ljudi zapamte?’. Uredite svoj profil kao lider kakav želite biti i upravljajte svojom reputacijom u poslovnom svijetu! Izražavajte svoje stavove, komunicirajte svoje vrijednosti, budite prisutni i vidljivi!”,
poručuje Tanja.
Na webinaru su polaznici pokušali kreirati vlastiti LinkedIn profil, ili popraviti postojeći, kao i pronaći nove ili stare kontakte na ovoj društvenoj mreži, stoga su neki od njih zaključili:
Predavačica Tanja Džido je vrhunska stručnjakinja i odlično nam je uspjela prenijeti iskustva i mogućnosti LinkedIna, naravno sada je sve na nama da počnemo to i primijenjivati. Hvala joj!”.