Prezentacija proizvoda u prodaji
Nakon što smo u prethodnom članku pisali o prve dvije etape Formule uspješne prodaje, donosimo vam i treću etapu, prezentaciju proizvoda.
Prezentacija proizvoda znači predstaviti kupcu osobine, funkcije i koristi našeg proizvoda.
kazao je predavač Davor Bilman, na edukaciji “Formula uspješne prodaje”.
Korištenjem različitih komunikacijskih sredstava u prodaji fokusira se pozornost kupca, poboljšava razumijevanje, pomaže mu da zapamti rečeno te pridonosi osjećaju vrijednosti.
Znate li da ljudi zaborave odmah oko 50% onoga što je rečeno a nakon 48 sati zaborave oko 75% poruke?
Kako bi pridobili pozornost kupaca obratite pažnju na način na koji demonstrirate proizvod. Demonstracija proizvoda pokazala se kao najučinkovitija metoda u privlačenju kupčevih osjetila. Testiranjem rada proizvoda kupci se sami mogu uvjeriti u tvrdnje o proizvodu.
Prezentacija proizvoda mora sadržavati što više ovakvih rečenica:
To za vas znači…
Time ćete uštedjeti…
To će vam poboljšati…
Zbog toga ćete imati više…
Kupcu ne prodajemo značajke i funkcije našeg proizvoda, već mu prodajemo prednosti i koristi, koje će mu te značajke i funkcije osigurati.
Jako mi se sviđa opuštenost i način na koji predavač vodi predavanje. Sve u svemu vrlo zanimljiva i korisna radionica.
kazala nam je polaznica Melisa Havrle.