Prava obiteljska tradicija
Obrti su stari gotovo koliko i ljudska povijest, a Zagreb je bio jedan od najpoznatijih gradova po broju obrta dugi niz godina. Prema podacima Hrvatske obrtničke komore tijekom 90ih godina bilo je registrirano 115 udruga obrtnika, a na razini županija 20 područnih obrtničkih komora.
Upravo je na taj način nastao danas vrlo poznat frizerski brend pod nazivom Urban – frizerski saloni, akademija i proizvodi. Tvrtka Urban postoji deset godina, a nastala je iz dugogodišnje obiteljske tradicije.
Moja obitelj frizerstvom se bavi već više od 60 godina i iako sam praktički odrastao u frizerskom salonu moj razvojni put trajao je relativno dugo – od eminentnih zagrebačkih salona, Munchena i Londona, bezbroj edukacija, nastupa i suradnje s najvećim imenima struke. Trebalo je sve to doživjeti i preživjeti da bih osjetio spremnost i sigurnost za pokretanje vlastite tvrtke.
objasnio nam je Krešimir Bezjak početke svog današnjeg poslovanja.
Tvrtka Urban nije nastala naglo već se kontinuirano i planski nadograđivala i razvijala. Započeli su s jednim salonom u Zagrebu, a danas predstavljaju lanac frizerskih salona u Zagrebu i Splitu. Pored usluga frizerstva u ponudi imaju vrlo dobro razrađen koncept Urban akademije na kojoj školuju vlastiti kadar. Kao jedan od najkrupnijih poslovnih koraka navode lansiranje vlastite linije kozmetike za kosu koja je vrlo brzo postala sinonimom kvalitete i prepoznata je od strane klijenata, ali i šire.
Obzirom da smo u desetgodišnjem radu razvili apsolutno primjenjivi i efikasan know how, da posjedujemo golemi potencijal u ljudstvu, akademiji i kozmetici, bilo bi šteta ne proširiti svoje djelovanje i pozicionirati se na regionalnom nivou. Proizvodnja vlastitih proizvoda pokazala nam je da smo sposobni proizvesti vrlo kvaliteten proizvod koji je, baš u slučaju naših prirodnih šampona, izrazito konkurentan i na inozemnom tržištu. To je jedan od aspekata koje bi željeli dodatno istražiti! Naš serum za kosu dobio je nadimak ‘super serum’ među kolegama iz cijeloga svijeta i ima odličan potencijal.
Inovativnost, velika briga za klijente, te apsolutna posvećenost frizerstvu njihovo je polazište kojem se uvijek i nanovo vraćaju. Za sebe lažu da su mala kuća velikog frizerstva! Svoje poslovanje svakodnevno usavršavaju, a na tom putu koristili su usluge savjetovanja Plavog ureda.
Foto: Tvrtka Urban