PR i marketing tehnike za male poduzetnike
Za poduzeće je važno imati dobre odnose s dobavljačima, posrednicima i potrošačima, a upravo nam odnosi s javnošću mogu pomoći na tom polju. Kako koristiti PR i marketing tehnike kao mali poduzetnik učili smo od Jelene Šarić na webinaru PR na društvenim mrežama i online platformama.
Danas je nezamislivo imati uspješno poslovanje bez odnosa s javnošću koji su velikim dijelom zasnovani na internetu. Osnovni cilj ovakve komunikacije je stvoriti osjećaj prisutnosti, veze te obostranog zadovoljstva.
Online PR i marketing tehnike za male poduzetnike
Iako mali poduzetnici ne raspolažu velikim budžetima, oni se mogu vrlo uspješno koristiti određenim tehnikama odnosa s javnošću. Jelena im savjetuje koristiti sljedeće:
- Web stranica – web stranica treba biti jednostavna, pregledna, prilagođena korisniku i bez nepotrebnih informacija,
- Društveni mediji – društvene mreže su se danas probile na početak komunikacijskih planova te nezamisliva bilo kakva komunikacijska kampanja bez društvenih mreža,
- Google Ads – riječ je o najvećoj oglašivačkoj mreži koja prikazuje oglase na Google Search i Google Display mreži. Ovaj način oglašavanja zna biti jako učinkovit za male poduzetnike,
- PR i native članci na portalima – ova tehnika zahtijeva suradnju s medijima,
- Widgeti / banneri,
- Newsletter,
- Influencer marketing – u posljednje vrijeme ovo je sve češći oblik marketinga. Jelena ističe kako je važno pronaći influencere koji su relevantni za vaš proizvod.
Na webinaru su polaznici dobili uvid u aktivnosti odnosa s javnošću, kao i pregled poželjnih komunikacijskih aktivnosti na društvenim mrežama. Na kraju je potaknuta rasprava tijekom koje je Jelena dala brojne savjete za učinkovitije upravljanje sveukupnom poslovnom komunikacijom.
Odlično predavanje s jako puno korisnih savjeta i informacija. Dopunila sam znanje od prije koje je imalo rupa, a također naučila i nešto novo što nisam uopće znala!“,
istaknula je jedna od polaznica ovog webinara.