Kako pozicionirati svoj brend?
Dobar brending temelj je dobrog poslovanja. Kako bi naši poduzetnici od samog početka pravilno kreirali i pozicionirali svoj brend na tržištu, održana je edukacija Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište koju je vodila Kitica Kekić iz agencije Startaparat.
Brend je integritet! Usporedite svoj brend sa čovjekom – biste li se družili s osobom koja nije vjerodostojna i koja nema svoj integritet? Isto je i sa brendovima – ljudi vole brendove koji održavaju svoja obećanja!”,
započela je Kitica predavanje naglašavajući važnost vjerodostojnosti koju nudimo. Tu se ne radi samo o našem jedinstvenom obećanju, već i o našoj sposobnosti da to obećanje i održimo.
O čemu je potrebno voditi računa kod postavljanja brenda?
Kod postavljanja brenda je bitno je znati koji nam je sustav vrijednosti – moramo znati tko smo, što radimo, kako to radimo, i ZAŠTO to radimo. Ono što motivira ljude da vole naš brend nije sam naš proizvod ili usluga, već naša motivacija zašto radimo to čime se bavimo.
Nadalje, potrebno je da odgovorimo na sljedeća pitanja:
- Koje brend obećanje dajemo svojim kupcima? – što im obećajemo svojim kupcima i što smo im sposobni uvijek ispuniti?
- Koji je kontekst našeg proizvoda? – kakvo je stanje na tržištu i kako se mi možemo pozicionirati?
- Koje su želje našeg potrošača? – što zapravo naš potencijalni kupac misli, što želi?
- Koja ključna riječ odražava naš brend? – koji osjećaj mi nudimo svom potencijalnom kupcu, koju potrebu mu ispunjavamo?
Po završetku teorijskog dijela, polaznici su imali prilike individualno prokomentirati s Kiticom plan brendiranja svog projekta, a evo kako je radionicu komentirala Nika Bonetti, jedna od polaznica:
Prekrasna, živa, topla priča o brendiranju ispričana slikama, primjerima, kreativnim nadahnućima koja je s lakoćom izvukla najbolje iz mene i dala mi krila!”.