Programi potpore
Nabava uređaja za smanjenje otpada od hrane
Datum objave: 2. prosinca 2025.
Grad Zagreb objavljuje Javni poziv za dodjelu potpora za nabavu uređaja za smanjenje otpada od hrane. Maksimalni intenzitet potpore je 70 % prihvatljivih troškova, ali ne više od 20.000,00 eura po Zahtjevu. Rok za podnošenje prijave započinje 1. prosinca 2025., a prijave se podnose do 30. listopada 2026. do 16:00 sati.
Korisnici potpora mogu biti:
- mikro, mala i srednja trgovačka društva,
- zadruge,
- obrti, i
- ustanove u vlasništvu fizičkih osoba i/ili trgovačkih društva.
Korisnici potpora moraju ispunjavati sljedeće uvjete:
- imati sjedište na području Grada Zagreba,
- obavljati djelatnost u objektu na području Grada Zagreba za koji se nabavlja uređaj iz točke 1. ovog javnog poziva
- imati sve dozvole i rješenja prema posebnim propisima za obavljanje djelatnosti u objektima iz točke 1. ovog javnog poziva.
Potpore se dodjeljuju za sufinanciranje troškova nabave novih uređaja iz točke 1. Javnog poziva (digestori, dehidratori i komposteri za bio otpad), koje Korisnik potpore mora zadržati u svom vlasništvu te se mora nalaziti u objektu za koji je odobrena potpora minimalno 5 godina od dana nabave uređaja.
Prihvatljivi trošak predstavlja neophodan i stvaran izdatak nastao u svrhu nabave novog uređaja iz točke 1. Javnog poziva, koji je priznat od strane Grada Zagreba, nakon provjere dokumentacije dostavljene uz Zahtjev. Sredstva za iznos poreza na dodanu vrijednost dužan je osigurati korisnik potpore ako je u sustavu PDV-a.
Neprihvatljivim troškovima smatraju se operativni troškovi i troškovi održavanja uređaja za koji je odobrena potpora.
Prijava se podnosi putem službene stranice Grada Zagreba natjecaji.zagreb.hr isključivo u elektroničkom obliku, prema istaknutim uputama i sukladno Uputama za prijavitelje na Javni poziv koje su sastavni dio ovog javnog poziva.
Prijava na Javni poziv mora sadržavati:
- Obrazac 1 – Prijava za dodjelu potpora za nabavu uređaja za smanjenje otpada od hrane, ispunjena elektroničkim putem,
- Obrazac 2 – Troškovnik, ispunjen elektroničkim putem
- Obrazac 3 – Ovlaštenje za podnošenje prijave,
- obavijesti Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD,
- potvrda o IBAN transakcijskom računu,
- potvrdu nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga prema državi (elektronički zapis ne stariji od 30 dana od dana podnošenja Zahtjeva),
- ispunjen, potpisan i učitan obrazac Izjava o korištenim potporama male vrijednosti (Izjavu su obavezni ispuniti i potpisati i podnositelji Prijave koji nisu koristili potpore male vrijednosti, kao i oni koji nemaju povezane osobe),
- ispunjen, potpisan i učitan obrazac Izjava o korištenim potporama male vrijednosti povezanih osoba (Izjavu su obavezni ispuniti i potpisati i podnositelji Zahtjeva koji nisu koristili potpore male vrijednosti, kao i oni koji nemaju povezane osobe),
- ispunjen, potpisan i učitan obrazac Skupna izjava,
- ponude/predračuni/računi za nabavu uređaja iz točke 1. ovog javnog poziva,
- odobrenja/certifikate za rad sukladno EU direktivama i zakonima RH (npr. Izjava o sukladnosti i tehnička specifikacija)
- dozvole i rješenja prema posebnim propisima za obavljanje djelatnosti u objektima iz točke 1. ovog javnog poziva.
Potencijalni podnositelji mogu, za vrijeme trajanja ovog javnog poziva, postavljati pitanja u svrhu dobivanja dodatnih pojašnjenja i obrazloženja isključivo na adresu elektroničke pošte geos@zagreb.hr.
Prijaviteljima je dostupna i tehnička podrška oko rada aplikacije (registracija, prijava, tehnički problemi s ispunjavanjem prijave) putem elektroničke pošte na adresi: podrska@som-system.com.
Cijeli natječaj pročitajte na službenim stranicama Grada Zagreba.

