Poticanje zaposlenika kroz dobru komunikaciju!
U sklopu seminara Dobrom javnom prezentacijom do uspjeha, Sanela Dropulić polaznicima kroz zanimljive praktične primjere ukazuje na važnost dobre prezentacije i poruke koja se šalje svim sudionicima komunikacije. Svaka komunikacija dio je vaše prezentacije prema drugoj strani tj. prema vani. Ovoga puta u fokus članka stavljamo komunikaciju sa zaposlenicima.
Uspješna komunikacija sa zaposlenicima vodi prema zadovoljstvu i boljoj suradnji, a time i prema poslovnim uspjesima. Dobri menadžeri i osobe na vodećim pozicijama toga su itekako svjesni.
Komunikacija sa zaposlenicima često ne predstavlja prioritet jer se eksterna komunikacija smatra mnogo važnijom. Interna i eksterna komunikacija međusobno su vezane i jednako su važne za dobre poslovne uspjehe.
Dropulićeva je istaknula na što svaki poduzetnik mora obratiti pažnju:
Poduzetnik mora imati jasnu poslovnu viziju i tako ju predočiti svim zaposlenicima kako bi i oni razumjeli ciljeve i misiju poslovne djelatnosti. Poduzetnik je na vrhu piramide, a zaposlenici na dnu – osigurati dobar protok informacija i razumijevanje poslovnih odluka – izbjegavati autoritativne naredbe tipa „Ja sam šef i mene se ima slušati”. Šef (nije) uvijek najpametniji – dopustiti pravo mišljenja i kritike zaposlenicima, te usvajati iste ako su opravdane. Poticati ideje zaposlenika i zahvaljivati na istima – pohvala kao motivacija.
Ne dopustite da komunikacija sa zaposlenicima bude zapostavljena i da se odnos svede samo na puko ispunjavanje obaveza. Uključujte zaposlenike u komunikaciju oko važnih tema, te ih pitajte za mišljenje bez obzira koju razinu dužnosti obavljaju.
Bilo je vrlo interaktivno i zabavno uz dobru ekipu, prostor i okružje. Predavanje je zahvatilo mnogo područja koja će mi koristiti.
istaknula je naša polaznica Tea Bačelić.