Postavljanjem ciljeva do uspjeha!
Poduzetnički uspjeh je kombinacija mnogih čimbenika, a one ključne našim budućim poduzetnicima je pokušala prenijeti Gordana Kadoić na edukaciji Što je poduzetniku potrebno za uspjeh?.
Uspjeh je relativna stvar jer za svaku osobu ima drugo značenje. U poduzetništvu se on često mjeri novcem, iako novac nije jedina dimenzija uspjeha – to može biti snažna networking mreža, stabilni poslovni partneri, dobar brend i tako dalje.
12 koraka kako postaviti i ostvariti ciljeve
Dug je put do poduzetničkog uspjeha, a da bi se došlo do njega, potrebno je znati u kojem smjeru uopće želimo krenuti. Za to je potrebno imati pravilno postavljene i definirane ciljeve koje je Gordana grupirala u 12 koraka:
- Definirajte što točno želite u svakom području vašeg poslovnog angažmana,
- Zapišite ih,
- Postavite krajnji rok,
- Identificirajte prepreke koje treba svladati da biste postigli cilj,
- Identificirajte znanje, informaciju i vještinu koja vam je potrebna za ostvarenje cilja,
- Idenificirajte ljude čija će vam pomoć i suradnja trebati da biste postigli cilj,
- Napišite popis svih stvari koje ćete trebati da biste postigli cilj,
- Postavite na svoju listu plan A i uvijek imajte rezervni plan,
- Napravite plan,
- Odaberite za svaki dan najvažniji zadatak,
- Razvijte naviku samodiscipline,
- Vježbajte vizualizaciju vašeg cilja!
Polaznici su na edukaciji dobili još mnoge korisne savjete o pokretanju poslovanja, vlastitog organiziranja te stvaranja odnosa s postojećim i budućim klijentima:
Zanimljiva te dinamična edukacija kojom sam dobila drugu perspektivu teme s kojom sam bila upoznata. Odlična predavačica koja priča iz iskustva te ima priče iz prakse!”,
komentirala je Nikola Smirčić.