Poduzetnici – napravite LinkedIn!
Društvene mreže danas su gotovo neizostavan dio svakodnevne komunikacije, no kako ih ima sve više, često znaju zbunjivati poduzetnike. Kako, kada i koju društvenu mrežu koristiti učili smo još jednom od Ilije Brajkovića na webinaru Korištenje društvenih mreža u poslovanju, a ovaj put smo se posvetili LinkedInu kao poslovnoj društvenoj mreži.
LinkedIn je poslovna društvena mreža namijenjena poslovnom umrežavanju, a osobito može biti korisna za poduzetnike koji svoje kupce traže u poslovnom svijetu.
Osim samog LinkedIn profila tvrtke, Ilija ističe kako se dobri rezultati se mogu postići objavama na osobnom LinkedIn profilu samog poduzetnika. Na taj način poduzetnik gradi osobni brend i povezuje se s poslovnom zajednicom.
Što objavljivati na LinkedIn-u?
Pa kakav sadržaj onda objavljivati na LinkedIn-u? Ilija navodi da to mogu biti objave u vezi:
- iskustva u određenoj industriji,
- svakodnevnim poslovnim situacijama,
- situacijama sa zaposlenicima,
- situacijama sa klijentima,
- poslovne aktivnosti tvrtke,
- filozofija tvrtke.
Na kraju, u svemu ovome je bitna dugotrajnost, upornost i konzistentnost:
Proces prisustva na društvenim mrežama je dugotrajan. Ključna riječ u ovoj kombinaciji je proces!,”
ističe Ilija koji je nedavno proslavio 10 godina poslovanja.
Gospodinu Brajkoviću želim zahvaliti na nesebičnom dijeljenju svog znanja. Sve pohvale i drago mi je da sam prisustvovala ovom webinaru”,
zaključila je jedna od polaznica.