Blog

Mrtva točka u pregovaranju

U medijskom svijetu, bilo da se radi o člancima, vijestima, kolumnama ili bilo kojoj drugoj medijskoj formi, često se koristi sintagma mrtva točka. Aktualna tema koja je asocirala na mrtvu točku su bili pregovori između EU i Grčke. Tako se često moglo čuti kako su pregovori ostali na mrtvoj točki što je značilo da se […]

Više

Što prodajem?

Bez obzira jeste li ikada u životu nešto prodavali, a sigurno jeste, kao kupac ste aktivni svaki dan. Vještine prodaje učimo od malih nogu već kada nas kao djecu pošalju da obavimo neku kupovinu gdje smo neformalno učili komunicirati u prodajnom procesu. Prodaja je zahtjevan proces i potrebna je vrlo detaljna priprema prije plasiranja konačnog proizvoda ili […]

Više

Agresija je posljedica straha

U našoj natjecateljskoj kulturi pregovaranja, nažalost prepunoj sukoba i nedostatka kontrole, te slabe tolerancije na sve negativne emocije, konflikt je česta posljedica takve komunikacije. Konflikt je ništa drugo nego emocija tj. emocionalni podražaj ljutnje i bijesa. Stoga konfliktne situacije nastaju kada emocionalno reagiraju dvije ili više osoba. Čak 93% Hrvata reagira emocionalno tijekom konfliktnih situacija […]

Više

Pregovarati e-mailom?

Kod poslovnog pregovaranja uvijek treba paziti na brojne detalje kako bi rezultati pregovora bili uspješni. Proces pregovaranja uvijek je najbolje voditi na dogovorenom sastanku ako je to moguće. Ukoliko nije moguće dogovoriti sastanak važno je pažnju preusmjeriti na pisanje bilješki tijekom drugog oblika dogovora. Najčešće se umjesto sastanka pregovori vode telefonski ili e-mailom. Cilj bilo […]

Više

Emocionalna inteligencija u pregovaranju

Emocije su sastavni dio svakog ljudskog bića i samim time neizbježne su “sudionice” u našem svakodnevnom životu. Upravljanje emocijama zahtjevan je segment ljudskog ponašanja i potreban je konstantan rad kako bi se postigao napredak. Stoga je emocionalna inteligencija nešto što vam može donijeti uspjeh kada je posao u pitanju. 93% uspjeha u komunikaciji ovisi o […]

Više

Važnost poslovnog plana

Poslovni plan važan je pisani dokument koji sadrži detaljnu analizu o ulaganju u posao, o budućim rezultatima poslovanja, te o moguća rješenja za potencijalne rizike koji se mogu stvoriti s vremenom.

Više

Start-up akademija: Krenuti u poduzetništvo?

Što uopće znači biti poduzetnik i pokrenuti svoj posao? Mnoge osobe često su neupućene u sam pojam poduzetništva i obaveza koje ih na tom putu očekuju. Zato je program Start-up akademije Plavog ureda jedan od načina gdje svi budući poduzetnici mogu dobiti osnovna znanja tako da se što bolje pripreme za ono što ih očekuje.

Više

Vrata prema internacionalizaciji poslovanja

S obzirom da je Hrvatska već više od dvije godine punopravna članica Europske unije, time je i izvoz u države članice EU olakšan i povećan. Prema najnovijim istraživanjima Eurostata, stopa izvoza hrvatskih tvrtki povećana je za 16 % u odnosu na isti period prošle godine. U procesu internacionalizacije poslovanja sudjeluje i Grad Zagreb s potporama […]

Više

Prije samog realiziranja vašeg poslovnog projekta potreban vam je poslovni plan, i to ne samo kako bi udovoljili zahtjevima banaka. Potreban je i vama samima kako bi jasno na papiru predočili ciljeve vašeg budućeg poslovanja. S obzirom da su velika većina naših polaznika početnici bez poslovnog plana, odlučili smo na vaš zahtjev organizirati seminar na kojem su naši polaznici prošli sve korake pisanja poslovnog plana.

Prije samog realiziranja vašeg poslovnog projekta potreban vam je poslovni plan, i to ne samo kako bi udovoljili zahtjevima banaka. Potreban je i vama samima kako bi jasno na papiru predočili ciljeve vašeg budućeg poslovanja. S obzirom da su velika većina naših polaznika početnici bez poslovnog plana, odlučili smo na vaš zahtjev organizirati seminar na kojem su naši polaznici prošli sve korake pisanja poslovnog plana.

Više

Mirjana Tomašković gradila je svoju karijeru u financijskom sektoru, a uz pomoć potpora za samozapošljavanje Grada Zagreba pokrenula je tvrtku FI management d.o.o.

Mirjana Tomašković gradila je svoju karijeru u financijskom sektoru, a uz pomoć potpora za samozapošljavanje Grada Zagreba pokrenula je tvrtku FI management d.o.o.

Više

Ruke pune narudžbi

Odličan primjer kako strast pretvoriti u dobar posao je Zoran Kraljević, jedan od dva proizvođača unikatnih pedala za električne gitare i basove u Hrvatskoj. Mladi poduzetnik izrađuje unikatne pedale i za domaće i za inozemne izvođače. Planetarno popularni 2Cellosi, Luka Šulić i Stjepan Hauser samo su jedni u nizu izvođača koji koriste njegovu opremu. Riječ je […]

Više

"Ogromno uloženi rad uvijek rezultira uspjehom", započela je predavanje Sanela Dropulić na temu Dobrom javnom prezentacijom do uspjeha. Poduzetnici rijetko kada u samom početku razmišljaju u smjeru promoviranja svoje poduzetničke ideje. Naši poduzetnici i poduzetnice su na ovom seminaru dobili temeljno znanje i praktične primjere kako se što bolje prezentirati.

“Ogromno uloženi rad uvijek rezultira uspjehom”, započela je predavanje Sanela Dropulić na temu Dobrom javnom prezentacijom do uspjeha. Poduzetnici rijetko kada u samom početku razmišljaju u smjeru promoviranja svoje poduzetničke ideje. Naši poduzetnici i poduzetnice su na ovom seminaru dobili temeljno znanje i praktične primjere kako se što bolje prezentirati.

Više

Taktike uspješnog pregovaranja

Nakon što smo objasnili strategije i kako uspješno pregovarati da bi obje strane bili na “win-win” poziciji, vrijeme je da objasnimo taktike. Prljave, psihološke i manipulativne taktike su nečasne taktike od kojih se možete obraniti. Ako ih znate prepoznati lakše ćete ih neutralizirati i kanalizirati u zajedničku korist.

Više

Imati dobar proizvod i dobru cijenu nije garancija za uspjeh. Kako bi se razlikovali od 93% ostalih „prosječnih“ prodavača morate znati kako kupac kupuje. U Hrvatskoj je svega 7% uspješnih prodavača. Vrhunski prodavač nudi korist proizvoda dok prosječan nudi karakteristike proizvoda. Zaboravite na rečenice poput "Nudimo omjer cijene i kvalitete."

Imati dobar proizvod i dobru cijenu nije garancija za uspjeh. Kako bi se razlikovali od 93% ostalih „prosječnih“ prodavača morate znati kako kupac kupuje. U Hrvatskoj je svega 7% uspješnih prodavača. Vrhunski prodavač nudi korist proizvoda dok prosječan nudi karakteristike proizvoda. Zaboravite na rečenice poput “Nudimo omjer cijene i kvalitete.”

Više

U Plavom uredu-poduzetničkom centru grada Zagreba održan je okrugli stol s predstavnicima Udruženja obrtnika grada Zagreba u svrhu razmjene iskustava i buduće suradnje.

U Plavom uredu-poduzetničkom centru grada Zagreba održan je okrugli stol s predstavnicima Udruženja obrtnika grada Zagreba u svrhu razmjene iskustava i buduće suradnje.

Više

Nakon završene 7. Start-up akademije ovaj put u fokus stavljamo temu vezanu za odabir imena prilikom pokretanja posla.

Nakon završene 7. Start-up akademije ovaj put u fokus stavljamo temu vezanu za odabir imena prilikom pokretanja posla.

Više

Sljedeći Business cafe - popularno poslovno okupljanje malih poduzetnika održat će se 21. svibnja u 18 sati u Ray clubu (podrum hotela Westin).

Sljedeći Business cafe – popularno poslovno okupljanje malih poduzetnika održat će se 21. svibnja u 18 sati u Ray clubu (podrum hotela Westin).

Više

Predavanje o poduzetništvu za studente

Kako bismo studentima približili teme vezane uz poduzetništvo, predstavnici Razvojne agencije Zagreb i Plavog ureda sudjeluju kao gostujući predavači na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu.

Više

Povodom ovogodišnjeg "Zagrebačkog energetskog tjedna", Razvojna agencija Zagreb predstavila se na tribini "Obnovljivi izvori energije i zaštita okoliša u inovativnom poduzetništvu.“

Povodom ovogodišnjeg “Zagrebačkog energetskog tjedna”, Razvojna agencija Zagreb predstavila se na tribini “Obnovljivi izvori energije i zaštita okoliša u inovativnom poduzetništvu.“

Više

Sve što je rezultat ljudskog rada i intelekta može biti temelj poslovanja i uspjeha. Žuja, Tortica, Vegeta, Bajadera i mnogi drugi proizvodi vrlo jasno ističu važnost intelektualnog vlasništva.

Sve što je rezultat ljudskog rada i intelekta može biti temelj poslovanja i uspjeha. Žuja, Tortica, Vegeta, Bajadera i mnogi drugi proizvodi vrlo jasno ističu važnost intelektualnog vlasništva.

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.