Blog

Kod povećanja cijena bitna je ciljna publika!

U doba povećavanja troškova poslovanja razumljivo je razmišljati i o povećanju cijena. No mnogi poduzetnici imaju problem s tim, osobito s načinom kako to priopćiti svojim kupcima. Iz tog razloga organiziran je webinar Metodologija uspješnog povećanja cijena pod vodstvom Filipa Fučića. Podizanje cijena nikome nije omiljena tema. No, ona je za poduzetnike itekako korisna, osobito […]

povecanje cijena ciljna publika plavi ured
Više

Što sve uključuje analiza konkurencije?

Kao što je poslovni plan temelj za postavljanje poslovanja, tako je marketinški plan temelj za provedbu marketinške strategije. Što je marketinški plan te kako ga i zašto izraditi, saznali smo od Ane Jergović na edukaciji Izrada marketinškog plana. Preduvjet za stvaranje dobrog  marketinškog plana je kvalitetna analiza tržišta. Analiza tržišta definira kontekst marketinškog djelovanja, a njeni elementi […]

analiza konkurencije zicer plavi ured
Više

Kako postići jasnoću u prodaji?

Prodaja je komunikacija. Iako često toga nismo svjesni, prodajemo svaki dan. Prodajemo se na razgovoru za posao, poslovnom sastanku, kod prvog susreta, na prvom spoju i prilikom svakog susreta s drugim osobama. Što čini prodaju u svakodnevnom životu saznali smo od Sanje Begović. Prodaja je umjetnost, a umjetnost se sastoji od kratke forme. Prodajna poruka […]

postici jasnocu u prodaji zicer plavi ured
Više

Što je važno za poslovanje i kako nam Google u tome može pomoći?

U online poslovanju uvelike nam pomažu digitalni alati i online tehnologije. Kako koristiti Google alate iz poduzetničke perspektive zna Miroslav Varga od kojeg smo saznali mnoge aktualne informacije na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Prije poduzimanja ikakvih konkretnih akcija, važno je znati što želimo postići i kuda idemo. Kada znamo koji su nam ciljevi, […]

google alati i poslovanje zicer plavi ured
Više

Savjeti za kvalitetno pisanje sadržaja

U svijetu tražilica i online pretraga ono što privlači potencijalne kupce na naše web stranice je upravo kvalitetan sadržaj. Kako napisati kvalitetan sadržaj za web stranicu učili smo od Andreje Rambrot Malenice na webinaru Piši priču, prodano!. Poduzetniku je cilj doprijeti do što više kupaca. No, tu često mnogi poduzetnici padaju u zamku: Niste sladoled, […]

savjeti za kvalitetno pisanje sadrzaja zicer plavi ured 3
Više

Postojeći kupac će 50% lakše kupiti i probati novi proizvod!

Čak 95 % odluka donosimo nesvjesno. To se odnosi i na naše kupovne odluke. Kako doprijeti do srca i novčanika naših potencijalnih kupaca učili smo od Bojana Kovačevića na edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije. Prodaja je neizostavan dio svakog poduzetničkog projekta. Bez uspješne prodaje nema ni rasta i održivosti poslovanja, a za […]

postojeci kupac zicer plavi ured
Više

Što je Google Analytics 4 (GA4)?

Posljednjih mjeseci u internetskim krugovima puno se priča o Google Analyticsu – odnosno prelasku na Google Analytics 4. O čemu je točno riječ i što to znači za poduzetnike koji imaju web stranice saznali smo od najpoznatijeg stručnjaka za web analitiku – Roberta Petkovića. Kako bi analizirali što im potencijalni kupci rade na web stranicama […]

google analytics 4 zicer plavi ured
Više

151. Start-up akademija – Kako istražiti tržište?

Nakon završene 151. Start-up akademije još jedna grupa od dvadesetak polaznika bliže je realizaciji svojih poduzetničkih ideja. Ovaj put smo se posvetili vrstama istraživanja tržišta i kako istražiti podatke u vezi vlastitog poslovanja. Prema definiciji, poduzetništvo je svaka gospodarska aktivnost osobe ili skupine ljudi koji, koristeći se nekom idejom, ulažući kapital u njenu provedbu preuzimaju […]

151. start-up akademija istraziti trziste plavi ured
Više

Ključ uspjeha u prodaji je razumijevanje psihologije kupaca!

U životu, a osobito u poslovanju, prodaja je od izuzetne važnosti. No, ponekad poduzetnici ne znaju pravilno odrediti svoje cijene ili ih spuštaju kako bi pridobili što više kupaca. Više o ovoj temi čuli smo od Ane Brajković na edukaciji Kako postići svoju cijenu u pregovaranju s kupcima. Bez obzira bili poduzetnici ili ne, svi […]

kljuc uspjeha u prodaji zicer plavi ured
Više

Kako učinkovito prenijeti negativnu poruku?

Trend rada na daljinu nije se bitno promijenio nakon pandemije. Takav rad podrazumijeva višestruku prilagodbu, a učinkovita komunikacija temelj je svakog radnog procesa. Kako prilagoditi svoju komunikaciju suvremenim uvjetima učili smo od Jagode Poropat Darrer na webinaru Virtualni komunikacijski alati. Rad u suvremenim uvjetima podrazumijeva kombiniranje virtualne komunikacije i komunikacije uživo. U SAD-u trenutno 3% […]

kako prenijeti negativnu poruku zicer plavi ured
Više

Što je kupcima najvažnije kod prve kupovine?

Trendovi upućuju da sve više kupujemo preko interneta. Sve veći broj proizvoda i usluga dostupnih online zahtijeva i što višu kvalitetu i reputaciju web trgovina. Što je kupcima bitno prilikom kupovine online – saznali smo od Darijana Kosića na edukaciji Postavljanje i razvoj uspješnog ecommerce poslovanja. Najnovija istraživanja pokazuju da Hrvati vole kupovati preko web […]

kupcima kod prve trgovine zicer plavi ured
Više

Google oglasni kanali daju sinergiju!

Svijet oko nas se neprestano mijenja, pa tako i tehnologija i naše navike. U 2023. godini Google je i dalje ključan faktor u digitalnom marketingu, a koji su nam Google oglasni kanali trenutno na raspolaganju saznali smo od Miroslav Varga na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Ljudi danas intenzivno istražuju. Prema najnovijim podacima Google-a, […]

oglasni kanali zicer plavi ured
Više

Koji su temelji marketinškog plana?

Jedan od temeljnih elemenata poslovnog plana je i marketinški plan. Što je on, koji su temelji marketinškog plana i kako ga izraditi – bila je tema edukacije Izrada marketinškog plana koju je vodila Ana Jergović. Marketinški plan sadrži sve informacije o tome što će se, kada, kako i gdje činiti da bi vaša tvrtka što adekvatnije […]

temelji marketinskog plana zicer plavi ured
Više

Kako osmisliti strategiju digitalnog marketinga?

Danas je dan prosječnog potrošača teško zamisliv bez pretraživanja Interneta. Kako tu činjenicu iskoristiti za vlastiti uspjeh na tržištu učili smo od Krešimira Koružnjaka na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. Danas živimo na internetu. Prosječan potrošač više puta dnevno koristi tražilice, čita vijesti na portalima, gleda video sadržaje na YouTubeu, koristi mobilne aplikacije ili društvene mreže. […]

Više

149. Start-up akademija – Zašto je bitna Nacionalna klasifikacija djelatnosti (NKD)?

 Iza nas je još jedna Start-up akademija i još jedna grupa budućih poduzetnika. Na 149. Start-up akademiji smo imali razne poduzetničke ideje – od bespilotnih letjelica do planera i usluga edukacija, a ono što je zajedničko svim polaznicima jest želja za pretvaranjem te ideje u stvarnost. Poduzetništvo u Hrvatskoj je posljednjih nekoliko godina doživjelo značajan […]

149. Start-up akademija nacionalna klasifikacija djelatnosti nkd zicer plavi ured (1)
Više

Što je i zašto radimo istraživanje tržišta?

Tržište se neprestano mijenja, kao i želje i potrebe potrošača. Kako istražiti te potrebe, kao i trendove na tržištu učili smo od Nade Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača. Strategija koja je prošle godine bila pobjednička, zbog promjena u okruženju u kojem poslujemo, može ove godine biti gubitnička”, istaknula je Nada na predavanju. Kako […]

istrazivanje trzista zicer plavi ured
Više

Što je pitch i koja je svrha pitcha?

Pitch je odličan alat za prezentaciju svoje tvrtke, proizvoda ili ideje. No, iako se možda čini jednostavnim, prava je umjetnost složiti dobar pitch. Kako izvući maksimum iz svoje prezentacije, učili su naši polaznici uz Vanju Andrića na edukaciji Pripremi se za pitch!. Pitch je komunikacijski alat koji nam pomaže ostvariti konkretan cilj. Riječ je o […]

pitch i svrha pitcha zicer plavi ured
Više

Zašto je digitalni PR važan za SEO?

U svijetu digitala i online pretraživanja izuzetno su bitni rezultati pretraga na online tražilicama. Što je SEO optimizacija i kako koristiti digitalni PR za SEO optimizaciju saznali smo još od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. SEO optimizacija je proces u kojem kroz poboljšanja na našim stranicama i oko njih ostvarujemo veću vidljivost na […]

digitalni pr seo zicer plavi ured
Više

Što je digitalni komunikacijski plan?

Danas je nezamislivo imati uspješno poslovanje bez odnosa s javnošću koji su velikim dijelom zasnovani na internetu. Kako koristiti tehnike odnosa s javnošću u poduzetništvu i što je digitalni komunikacijski plan saznali smo od Jelene Šarić na webinaru PR na društvenim mrežama i online platformama. Odnosi s javnošću („Public Relations“) su praksa koja ima zadatak […]

digitalni komunikacijski plan zicer plavi ured
Više

Kako do idealnih kupaca?

Cilj svakog poduzetnika je uspješno poslovanje. A uspješno poslovanje dolazi kada uspješno identificiramo potrebe svojih kupaca. Kupce također možemo kategorizirati u nekoliko kategorija, a kako doći do onog idealnog – saznali smo od Vanje Andrića na edukaciji Tko je moj idealni kupac?. Tržište je skupina trenutnih ili potencijalnih kupaca za određeni proizvod ili uslugu koji […]

Kako do idealnih kupaca zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.