Blog

Što moramo znati o svom idealnom kupcu?

Postoje kupci, a postoje i idealni kupci. Što se više približavamo svojim idealnim kupcima, bolje smo posložili svoje poslovanje. Kako shvatiti tko je naš idealan kupac i kako doći do njega, saznali smo na edukaciji Tko je moj idealni kupac? od Vanje Andrića. Prodavati onima za koje znaš da žele pričati s tobom puno je […]

znati o idealnom kupcu zicer plavi ured
Više

Ključni elementi dobrog LinkedIn profila

LinkedIn je poslovna društvena mreža koja profesionalcima i poduzetnicima može otvoriti mnoga vrata i donijeti mnogo poslovnih prilika. Kako je pravilno koristiti i koji su ključni elementi dobrog LinkedIn profila saznali smo od Vedrana Glogovića na webinaru Kako do (više) klijenata uz LinkedIn?. Korisnik LinkedIn-a ima 2 puta veću platežnu moć u odnosu na prosječnog […]

kljucni elementi linkedin profila zicer plavi ured
Više

Zašto nam je bitna web strategija?

U današnjem dobu web stranica je ključni element digitalne prisutnosti. No, nije dovoljno imati samo web stranicu – važno je imati i odgovarajuću strategiju za istu. Sve o ovoj temi saznali smo na edukaciji Web strategija od Bora Dizdara. Nije dovoljno imati samo web stranicu – važno je imati jasnu web strategiju koja će vas […]

zasto je bitna web strategija zicer plavi ured
Više

Koje su metrike u Google Analytics 4?

Metrike su izuzetno važne u poslovanju jer – ako ne mjerimo svoje rezultate, ne znamo ni postižemo li svoje ciljeve. Posebice se to odnosi na web stranice, a sve o ovoj temi saznali su naši polaznici od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku. Od 1. srpnja 2023. godine Google Analytics Universal prestao je […]

metrike Google analytics 4 zicer plavi ured
Više

161. Start-up akademija – Bitno je upoznati svoje ciljane kupce!

Održana je i 161. Start-up akademija tijekom koje smo informirali još jednu grupu budućih poduzetnika o pokretanju poslovanja u Hrvatskoj. Osim pravnih i financijskih aspekata poslovanja posvetili smo se i istraživanju tržišta, kao i budućih kupaca. Prema definiciji, poduzetništvo je svaka gospodarska aktivnost osobe ili skupine ljudi koji, koristeći se nekom idejom, ulažući kapital u njenu […]

161. startup akademija ciljani kupci zicer plavi ured
Više

Kako nam Google alati mogu pomoći u poslovanju?

Nije tajna da nam je za uspjeh u poslovanju potrebna promocija. Kako najbolje i najefektivnije iskoristiti Google alate za uspjeh u poslovanju demonstrirao nam je Miroslav Varga na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Kako bismo uspjeli u poslovanju, prvo je potrebno znati što uopće želimo, a onda i odrediti kako ćemo to postići. Isto […]

google alati ciljevi zicer plavi ured
Više

Kako pisati prodajni sadržaj?

U današnje doba bez sadržaja na internetu gotovo da ni ne možemo doći do kupaca. Kako taj sadržaj prilagoditi njima i što čini dobar prodajni sadržaj učili smo od Andreje Rambrot Malenice na webinaru Piši priču, prodano!. Pitate li bilo kojeg marketinškog stručnjaka o važnosti sadržaja u kontekstu web stranice i odgovorit će vam – […]

prodajni sadrzaj zicer plavi ured
Više

Prvi korak za content marketing je web stranica!

U digitalnom svijetu od izrazite važnosti je content, odnosno sadržaj. No kako kreirati taj sadržaj, na kojim kanalima i koju ulogu u tome ima web stranica – saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Content marketing za početnike. U content marketingu cilj je vašoj ciljanoj skupni dostaviti sadržaj koji ona treba i želi, na mjestima […]

content marketing web stranica zicer plavi ured
Više

Kako provjeriti tko je vlasnik domene?

Ukoliko se bavimo prodajom ikakvih proizvoda, danas je gotovo nužno imati webshop. Kako osmisliti te na kraju i postaviti dobar webshop učili smo od Siniše Begovića na edukaciji Kako napraviti dobar webshop. Za postavljanje webshopa nužna nam je određena domena. Prema Siniši, domene su elementi globalnog informacijskog prostora: Npr. pojedini www. (web) poslužitelji, pojedina računala […]

tko je vlasnik domene zicer plavi ured
Više

Što je native oglašavanje?

Cilj odnosa s javnošću je djelovanje na određenu ciljanu skupinu kako bi se stvorila željena predodžba ili slika o poduzeću i njihovim aktivnostima. Kako to iskoristiti za svoje poslovanje učili smo od Jelene Šarić na edukaciji PR na društvenim mrežama i online platformama. U cilju primjene odnosa s javnošću na poslovanje, polaznici su se upoznali […]

native oglasavanje zicer plavi ured
Više

Kako nam unutarnji linkovi mogu pomoći u SEO optimizaciji?

Na internetu nam je od izuzetne važnosti SEO optimizacija. Što je ona, kako je koristiti u svom poslovanju i koju ulogu unutarnji linkovi imaju u tome otkrio nam je Siniša Gavrilović na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. SEO optimizacija je proces u kojem kroz poboljšanja na našim stranicama i oko njih ostvarujemo veću vidljivost na […]

unutarnji linkovi u SEO optimizaciji zicer plavi ured
Više

158. Start-up akademija – Prilika za istraživanje tržišta!

Završili smo i s 158. Start-up akademijom koja nam je ovaj put – osim samih informacija o poduzetništvu, donijela nova poznanstva, ali i iskustva! Tako su neki od naših polaznika odlučili testirati svoje proizvode na ostalim polaznicima i dobiti brze reakcije s potencijalnog tržišta. Kada pokrećemo određeni poduzetnički projekt, često krećemo s određenim pretpostavkama. No […]

158. Start-up akademija – Prilika za istrazivanje trzista zicer plavi ured
Više

Kako izgleda B2B proces donošenja odluka?

Bez obzira čime se bavili, neizostavan dio svakog poslovanja je prodaja. Na interaktivnoj edukaciji Prodaja za pet od Snježane Kupres naučili smo ključne razlike između prodajnih B2C i B2B strategija te kako teče B2B proces donošenja odluka. Kupce možemo segmentirati na mnogo načina, a temeljno ih možemo podijeliti na krajnje korisnike i poslovne subjekte. Prodaja poslovnim subjektima i organizacijama (B2B) […]

B2B proces donosenja odluka zicer plavi ured
Više

Kako se pomaknuti s mrtve točke pregovora?

Svi svakodnevno pregovaramo. No, ponekad se susrećemo i s onim, malo „težim“ pregovaračima s kojima je teško postići kvalitetne dogovore. Kako s njima učinkovito pregovarati otkrila nam je Davorka Biondić Vince na edukaciji Pregovaranje s teškim pregovaračima. Cilj svakog pregovora je postizanje win-win dogovora za obje strane. No, ponekad ti pregovori pođu po krivu te […]

mrtve tocke pregovora zicer plavi ured
Više

U koju generaciju spadaju naši ciljani potrošači?

Potrošačke navike se stalno mijenjaju. Kako bismo ih bolje mogli pratiti, valja učestalo raditi istraživanje tržišta, a kako istražiti tržište i bolje upoznati svoje kupce saznali smo od Nade Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača. Istraživanje tržišta daje nam uvide u nove trendove na tržištu i samim time uvide u nove poslovne prilike. Istraživanjem tržišta možemo […]

generacija potrosaci zicer plavi ured
Više

Komunikacija i vrste komunikacije

Iako puno pričamo, često ne znamo ispravno komunicirati. Što čini uspješnu, a što neuspješnu komunikaciju i koje su njene vrste saznali smo od Marije Sesler na edukaciji (Ne)uspješna svakodnevna poslovna komunikacija. Komunikacija je osnova našeg odnosa s okolinom. Budući da obuhvaća gotovo sve što govorimo i radimo, ona je temelj za definiranje naših odnosa, ali […]

komunikacija i vrste komunikacije zicer plavi ured
Više

Koje promjene donosi Google Analytics 4?

Kako bismo mogli donositi pravilne poslovne odluke, potrebno je stalno mjeriti rezultate. U svijetu web stranica to radimo web analitikom, a kako analitički razmišljati i interpretirati te podatke saznali smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku. Google Analytics je vodeći svjetski sustav za analizu uspješnosti web stranica koji koristi više od 70% […]

google analytics 4 zicer plavi ured
Više

Kako znati imamo li dobar sadržaj na uslužnim web stranicama?

Iako na prvi pogled pisanje tekstova za web stranice djeluje jednostavno, poduzetnici su često zbunjeni kako se predstaviti na vlastitim web stranicama. Ovu temu detaljno smo obradili na webinaru koji je ujedno bio i radionica pod nazivom Pisanje sadržaja za uslužne stranice, a koji je vodila Višnja Željeznjak. Kod pisanja sadržaja za web stranice, osobito […]

dobar sadrzaj na usluznim web stranicama zicer plavi ured
Više

156. Start-up akademija – Mjesto druženja i preispitivanja poduzetničkih ideja

Završila je i posljednja, 156. Start-up akademija u 2023. godini. Polaznike 156. Start-up akademije pamtit ćemo po njihovim veselim izjavama, kao i po dobroj atmosferi koja je obilježila cijeli tjedan. Nakon četiri dana ove opsežne edukacije nova grupa od dvadesetak polaznika saznala je temeljne informacije o pokretanju poslovanja u Hrvatskoj. Kako bi uopće krenuli u poduzetništvo, […]

start-up akademija mjesto preispitivanja zicer plavi ured 2
Više

Koji su online trendovi u 2023. godini?

Kako bismo se istaknuli na današnjem zasićenom tržištu, važnije no ikad je graditi svoj brend. Što je brend i kako ga izgraditi putem digitalnih kanala u 2023. godini učili smo od Tomislava Pancirova na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Online okruženje se neprestano mijenja: Danas živimo u post-follow kulturi konzumiranja sadržaja. Sav sadržaj nam […]

online trendovi u 2023. godini zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.