Blog

Optimizirajte svoj Linkedin profil!

Kako bi se pozicionirali kao stručnjak u nekoj industriji izuzetno je važno biti prepoznat od strane kolega i potencijalnih klijenata. To je puno lakše ukoliko imamo optimizirani Linkedin profil, a sve o ovoj temi čuli smo od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama!. Društvene mreže su danas u poduzetništvu gotovo neizbježne. […]

optimizirajte linkedin profil zicer plavi ured
Više

5 sastojaka za odličan prvi dojam

Prezentacijske vještine izravno utječu na uspjeh u ostvarivanju poslovnih ciljeva. Zato ih je potrebno neprestano razvijati, a upravo to su činili naši polaznici na edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije od Bojana Kovačevića. Ovaj put smo se posvetili stvaranju prvog dojma. Za vrhunsku (prodajnu) prezentaciju potrebno imati dobar i jedinstven prvi dojam. […]

odlican prvi dojam zicer plavi ured
Više

Ljudi kupuju zbog potreba!

Da bismo prodali svoj proizvod, danas je potrebno dobro razumjeti svoje ciljane kupce, a zatim brendirati proizvod prema tim potrebama. Kako to učiniti učili smo od Željka Popovića na Kako od proizvoda napraviti brend?. Ne trebaju nam zadovoljni potrošači nego lojalni potrošači!“, započeo je Željko predavanje. A da bismo stvorili lojalne potrošače, prvo ih trebamo […]

potreba zicer plavi ured
Više

Koji je put od potencijalnog do lojalnog klijenta?

Uspješan poduzetnik je stručan, proaktivan, ustrajan i stabilan. Kako doći do tog cilja i kako uspostaviti sustav za ostvarenje te stabilnosti učili smo od Arbena Prekazija na edukaciji Poduzetnički skill set: Od potencijalnog do lojalnog klijenta. Prema Arbenu, poduzetnika određuje 5 točaka – proizvod ili usluga, znanje, ustrajnost, set vještina i njegova motivacija. Koji je […]

put do lojalnog klijenta zicer plavi ured
Više

Što trebate znati o komunikacijskim stilovima?

Svi komuniciramo. No ponekad ta komunikacija nije uspješna, odnosno ne donosi željene rezultate. Kakvu ulogu u tome igraju komunikacijski stilovi saznali smo od Elvire Mlivić Petrović na webinaru  Kako organizirati uspješne sastanke koji donose rezultate?. Način komunikacije određenog pojedinca obilježen je komunikacijskim stilom te osobe. Možemo razlikovati 4 komunikacijska stila – emotivni stil, upravljački stil, […]

znati o komunikacijskim stilovima zicer plavi ured
Više

Što su CRM sustavi i zašto ih koristiti?

Bez obzira kojom se djelatnosti bavili, uvijek ćemo trebati prodavati svoje proizvode ili usluge. Međutim, prodaja je najčešće ono na čemu padaju mnogi poduzetnici. Kako svladati prodaju u poslovnom okruženju učili smo od Tomislava Krište na edukaciji B2B prodaja – Kako posložiti i razvaliti prodaju?. Prodaja je krvotok svakog poduzeća!“, započeo je Tomislav predavanje. No […]

Više

Što su „Value Based Bidding“ strategije?

Google Ads oglasi pomažu nam doći do relevantnih kupaca koji aktivno pretražuju pojmove na internetu koje nazivamo ključnim riječima, a sve o ovom sustavu učili smo od Miroslava Varge na edukaciji Uvod u Google Adwords. Google Ads, odnosno nekadašnji Google Adwords je Google-ov sustav koji omogućuje precizno oglašavanje na temelju ključnih riječi, lokacije, demografskih podataka […]

value based bidding zicer plavi ured
Više

Kako odabrati društvenu mrežu?

Danas je nezamislivo poslovati bez društvenih mreža. Putem društvenih mreža ostvarujemo kontakt i interakciju s publikom, a koje društvene mreže odabrati i na koji način ih voditi saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Društvene mreže u poslovanju. Društvene mreže su prvenstveno konverzacijski, a tek onda prodajni kanali, i zato su idealne za približavanje publici. […]

kako odabrati drustvenu mrezu zicer plavi ured
Više

Prijavite svoje goste u eVisitor aplikaciji!

U svijetu malih iznajmljivača sezona je već počela. Kako bi se naši sadašnji i budući iznajmljivači informirali o trendovima iz svijeta turizma organizirano je predavanje Mali iznajmljivač, veliki posao koje je vodila Anamarija Cicarelli. Ovaj put smo saznali sve o aplikaciji eVisitor koja nam omogućuje prijavljivanje gostiju na terenu. Prilikom dolaska gostiju iznajmljivači su dužni […]

evisitor aplikacija zicer plavi ured
Više

Kako neutralizirati prigovor na „previsoku“ cijenu?

Pregovaranje je jedna od najvažnijih vještina, osobito za poduzetnike. Brojne suradnje i uvjeti poslovanja ovise o tome koliko ih dobro ispregovaramo. Da bi naši poduzetnici bili vješti pregovarači družili smo se čak dva dana s Davorkom Biondić Vince na edukaciji Strategije i taktike poslovnog pregovaranja. Pregovaranje je proces u kojem dvije ili više strana raspravlja […]

neutralizirati prigovor na visoku cijenu zicer plavi ured
Više

Savjeti za bolji TikTok video!

Pomoću digitalnih kanala svatko se danas može brendirati i postati prepoznatljiv na tržištu. No digitalnih kanala je danas mnogo – koji od njih odabrati? Tomislav Pancirov bi danas odabrao TikTok, a više o ovoj društvenoj mreži saznali smo na webinaru Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Da moram odabrati samo jednu društvenu mrežu danas – bila bi […]

savjeti tik tok video pancirov plavi ured
Više

Kako podići cijenu?

Brojni poduzetnici nalaze se u nezavidnoj situaciji – naime, pri pokretanju poslovanja nisu dobro odredili svoju cijenu i zbog toga rade više i napornije. Rješenje mogu potražiti u podizanju cijena. No, kako to uspješno izvesti? Odgovore nam je dao Filip Fučić na webinaru Metodologija uspješnog povećanja cijena. Bez obzira radi li se o proizvodu ili […]

kako podici cijenu zicer plavi ured
Više

Što je medijska prehrana i koji su joj ciljevi?

Posljednjih godina svjedočimo sve većim promjenama u medijskim navikama i komunikaciji. Tradicionalne medije publika mijenja novim medijima te se razvijaju digitalne medijske publike. Kako doprijeti do tih publika saznali smo od Domagoja Bebića na edukaciji Uloga medijske prehrane u marketingu. Današnje medijske publike su aktivne – aktivno traže sadržaje i konzumiraju medije kako bi zadovoljili […]

medijska prehrana zicer plavi ured 2
Više

Kako istražiti riječi za Google Ads oglase?

Google Ads je platforma za oglašavanje koja omogućuje tvrtkama prikazivanje oglasa na Google tražilici i drugim Google-ovim uslugama poput Youtube-a i Google Display Network mreže. Kako je pravilno koristiti saznali smo od Roberta Barišića na webinaru Google Ads za početnike. Google Ads je sustav oglašavanja nam pomaže da se naši oglasi prikazuju željenim korisnicima na […]

istraziti rijeci Google Ads zicer plavi ured
Više

5 faktora za pripremu dobrog videa

Svi volimo konzumirati videosadržaj, no znamo li ga pravilno snimiti? Da bi naši poduzetnici mogli prezentirati svoje proizvode i usluge i putem videa održana je edukacija Kako snimiti video u 5 jednostavnih koraka? s Ivanom Alfier. Video je postao najmoćniji marketinški alat. Istraživanja kažu da se 81% potrošača ili klijenata odlučuje za proizvod ili uslugu […]

5 faktora za pripremu dobrog videa zicer plavi ured
Više

Koje su najčešće zablude o brendiranju?

U gomili proizvoda i usluga na tržištu valja se istaknuti svojom posebnošću. Te posebnosti možemo naglasiti svojim brendom, a kako ga pravilno postaviti te koje su najveće zablude o brendiranju saznali smo od Izabele Laure na webinaru Postavi temelje svog brenda!. Brend nije samo logotip ili određena boja određene tvrtke ili proizvoda. Brendiranje pak je više od […]

zablude o brendiranju zicer plavi ured
Više

Kako uvrstiti proizvode na police trgovačkih lanaca?

Dospjeti na police velikih trgovačkih lanaca nije jednostavan posao. Kako to što učinkovitije napraviti saznali smo na webinaru Ulistaj proizvod na police trgovačkih lanaca od Anite Jurjević. Važno je da znate da dogovor oko suradnje nije krajnji cilj! Cilj je uspostaviti dugoročnu suradnju u kojoj ostvarujete rezultate!“, započela je Anita. Dogovor oko suradnje je proces! […]

police trgovackih lanaca zicer plavi ured
Više

Cilj digitalnog marketinga je da vas kupci sami pronađu!

Digitalni marketing obuhvaća sve marketinške aktivnosti koje koriste internet kako bi povezale tvrtke s njihovim ciljnim skupinama. Što to znači i kako uopće krenuti pokazao nam je Krešimir Koružnjak na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. Digitalni marketing je širok pojam koji uključuje različite strategije i tehnike poput content marketnga, SEO optimizacije, društvenih medija, e-mail marketinga, PPC […]

cilj digitalnog marketinga zicer plavi ured
Više

Analiza tržišta kao dio marketinškog plana

Kako bismo se istaknuli na (pre)zasićenom tržištu valja imati dobar marketinški plan. Što čini dobar marketinški plan i kako ga izraditi učili smo od Ane Jergović na edukaciji Izrada marketinškog plana. Ovaj put smo se posvetili analizi tržišta kao dijelu marketinškog plana. Kvalitetna analiza tržišta je preduvjet za stvaranje dobrog marketinškog plana. Analiza tržišta definira […]

analiza trzista marketing plan zicer plavi ured
Više

Kako kreirati i održavati prisustvo na društvenim mrežama u turizmu?

U današnje doba turizam je gotovo nezamisliv bez prisutnosti na društvenim mrežama i online platformama. Koji su trendovi na društvenim mrežama u turizmu i kako ih iskoristiti saznali smo od Ana Klancir na edukaciji Marketing i društvene mreže u turizmu. Predsezona je tu, a ako se bavite turizmom – sada je krajnje vrijeme za pripremu […]

prisustvo na drustvenim mrezama u turizmu
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.