Blog

Marketinški plan kao temelj marketinških aktivnosti tvrtki

Kako bi odabrali idealnu marketinšku kampanju koja će postići željene rezultate, za početak je potrebno  upoznati tržište te poslušati što kupci zaista žele. Tako stvarate preduvjet za to da upravo vi budete u pravo vrijeme na pravome mjestu te time uvjerite kupca kako je baš vaš proizvod/usluga kao stvoren baš za nju/njega. Za uspješno odrađenu […]

Više

Kako prodati uslugu?

Prodati uslugu nije jednostavno. Kako bi olakšala proces prodaje usluge poduzetnicima raznih profila Elvira Mlivić Budeš iz poslovnog učilišta Filaks danas je u Plavom uredu održala predavanje Kako prodati uslugu. Usluga je skup pojedinca ili grupe usmjerene ka zadovoljenju nečijih potreba. Ona je aktivnost ili korist koju jedna strana može ponuditi drugom, a ne rezultira promjenom […]

Više

Kako razmišljaju novinari?

Mali poduzetnici često su prepušteni sami sebi u mnogim aktivnostima, pa tako i aktivnostima koje uključuju odnose s javnošću. Na interaktivnoj specijalističkoj edukaciji Uvod u odnose s javnošću stručnjakinja za odnose s javnošću Hana Klain dala je upute kako izvući najbolje od poduzetih PR aktivnosti, a pridružio joj se i Tomislav Z. Dujmović koji je […]

Više

Google AdWords-om do boljeg marketinga

Digitalni marketing, a osobito Google AdWords kao dio njega, privlači sve više i više poduzetničke pažnje. O popularnosti Google AdWords-a govori sama činjenica da trenutno u Europi postoji čak 4000 AdWords agencija. Uvod u Google AdWords ovog petka u punoj dvorani Plavog ureda dao je Miroslav Varga iz tvrtke Escape, certificirani Google Partner i jedan […]

Više

Kako voditi prodajni razgovor?

Naporni prodavači dio su naše svakodnevice i često jedva čekamo da im spustimo slušalicu. Kako izbjeći takve neugodne situacije te kako postati dobar i uspješan predavač umjesto onog “dosadnog tipa s telefonske slušalice” demonstrirao je Davor Bilman, profesionalni prodavač, na specijalističkoj edukaciji Formula uspješne prodaje. Davor ističe kako je najbitnija stvar kod prodaje KKM – ključni […]

Više

Kako stvoriti uspješnu marketinšku komunikaciju?

Kvalitetna marketinška komunikacija ima presudnu ulogu u uspješnosti svakog poduzetničkog pothvata. Na predavanju Marketinška komunikacija predavačica Elvira Mlivić Budeš dala je odgovore na pitanja kako i u kojem smjeru krenuti kako bi stvorili dobre temelje za buduću marketinšku komunikaciju. Prvi korak na putu uspješne marketinške komunikacije je jasno definirati tko smo, što radimo, za koga […]

Više

Čemu služi Google Analytics u digitalnom marketingu?

Digitalni marketing u suvremenim je uvjetima za mnoge tvrtke jedan od bitnijih pokretača poslovanja. Na specijalističkom predavanju „Osnove digitalnog marketinga“ Krešimir Koružnjak objasnio je našim polaznicima kako on funkcionira i kako ga mogu koristiti. U digitalnom marketingu sve se vrti oko komunikacije usmjerene prema korisniku. On se bazira na na zadovoljavanju potreba određene skupine potrošača – […]

Više

Od čega se sastoji marketing plan?

Na današnjoj edukaciji “Izrada marketinškog plana” naučili što je marketing plan, čemu služi te kako ga i kada sastaviti, a za to je zaslužna predavačica Ana Jergović koja je na svojstveni način dočarala polaznicima svrhu istog. Marketing plan je integralni dio poslovnog plana, a opisuje strateške ciljeve tvrtke ili projekta koji se postižu putem specifičnih […]

Više

33. Start-up akademija: Uvod u poduzetništvo

Pri kraju je još jedna u nizu od naših start-up akademija. Na 33. Start-up akademiji naš je tim stručnjaka još jednoj grupi polaznika prenio osnovna znanja potrebna za uspješno vođenje poduzeća. Ta znanja, odnosno program start-up akademije, obuhvaćaju razradu poslovne ideje, pravnih aspekata poduzetništva, računovodstva i financija poduzeća, upravljanja ljudskim potencijalima, razrade poslovnog plana,  prodaje i […]

Više

Kako koristiti Facebook oglašavanje?

Na još jednom od predavanja “Korištenje društvenih mreža u poslovanju” Ilija Brajković iz agencije Kontra našim polaznicima je prezentirao prednosti koje društvene mreže nose za poslovanje. Osim značaja društvenih mreža, polaznici su dobili uvid u funkcioniranje sustava oglašavanja na društvenim mrežama, a naglasak je bio na sustavu oglašavanja na dominantnoj društvenoj mreži u Hrvata – […]

Više

Što treba sadržavati dobar oglas?

Mediji, internet, stvarni život – na koji način najbolje doći do potrošača? Iako se odgovor na ovo pitanje ponekad čini jednostavan, moguće je da se naša očekivanja temelje na subjektivnim pretpostavkama. Do odgovora možemo doći uz pomoć istraživanja tržišta, a kako to ostvariti objasnila je Nada Finderle polaznicima edukacije “Istraživanjem i analizom do potrošača”. Istraživanjem tržišta […]

Više

Google Market Finder pomaže nam pri targetiranju publike

Kako bi naši poduzetnici bili u toku s aktualnim marketinškim trendovima, održana je još jedna edukacija “Digitalni marketing uz Google alate” pod vodstvom šaljivog, ali stručnog Miroslava Varge. Polaznicima su ukratko predstavljene mogućnosti internet marketinga za poboljšanje vlastitog poslovanja za jednostavan i zabavan način. Ako nisi na internetu, ne postojiš!” – poznata je uzrečica današnjeg […]

Više

Kišobrani Cerovečki – obiteljska tradicija duža od sto godina

U cilju poticanja razvoja obrta, te malog i srednjeg poduzetništva, Grad Zagreb već dugi niz godina dodjeljuje bespovratna sredstva namijenjena očuvanju i razvoju tradicijskih, deficitarnih i proizvodnih obrtničkih djelatnosti. Donosimo vam priču o ustrajnosti, ljubavi i ponosu – priču o tradiciji koja živi duže od sto godina. Riječ je obrtu Kišobrani Cerovečki i Thomislavu Cerovečkom koji […]

Više

Upravljanjem odnosima s javnošću do dobrog publiciteta

Mali poduzetnici često u potpunosti samostalno obavljaju aktivnosti vezane uz marketinšku komunikaciju i promociju vlastite djelatnosti. Odnosi s javnošću predstavljaju bitan segment marketinških aktivnosti. Na predavanju Osnove odnosa s javnošću, Hana Klain, predavačica, stručnjakinja i savjetnica za odnose s javnošću približila je ovu kompleksnu tematiku našim polaznicima. Kako bi komunikaciju učinili što uspješnijom trebali bi: […]

Više

Google Adwordsi su važan oglašivački alat

U Plavom uredu ugostili smo jednog od naših najpoznatijih certificiranih Google AdWords trenera, Miroslava Vargu. Na edukaciji “Digitalni marketing uz Google alate”, naše polaznike upoznao je s temom internet marketinga te ih kroz praktični rad upoznao s najpopularnijim alatom za oglašivanje – Google AdWords-om. Google AdWords jedan je od najpopularnijih alata za oglašivanje putem interneta, a razlog tome […]

Više

Osnove brendiranja

Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište  jedan je od najvažnijih aspekata za bilo koji posao, veliki ili mali, za maloprodaju ili B2B. Učinkovita brand strategija daje veliku prednost na sve konkurentnijem tržištu.  Što zapravo znači “branding”? Kako to utječe na male tvrtke? Odgovore na ova pitanja dobili su polaznici seminara Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište […]

Više

10 savjeta za uspješno vođenje bloga!

Blog i društvene mreže su u proteklih nekoliko godina postale nezaobilazan dio svake marketinške kampanje. Kako bi privukli pozornost potencijalnih klijenata iskoristite prednosti bloga, besplatnog i vrlo moćnog marketinškog alata pomoću kojeg kreirate dvosmjernu komunikaciju. Donosimo vam 10 savjeta za bolje i uspješnije vođenje bloga. 1.Sadržaj je kralj! Bezbroj puta smo ovo ponovili, ali utvrdimo gradivo. […]

Više

Društvene mreže u poslovanju

Zašto je internat marketing bitan? Zato što ništa više nije isto! istaknuo je Ilija Brajković na samom početku predavanja “Korištenje društvenih mreža u poslovanju.” Činjenica je da internet marketing povećava prodaju te da svaki dio Internet marketinga služi svrsi. No ipak, ne možete od svakog kanala očekivati sve. Društvene mreže su konverzacijski kanal, a ne konverzijski […]

Više

Korištenje Googlebot za indeksiranje sadržaja na Internetu

U potrazi ste za alatom s kojim možete pretražiti web pretraživanja, pronaći i dohvatiti web stranice? Ako je tako, zašto ne uzeti u obzir Googlebot? U ovom članku ćete saznati više o ovoj usluzi Google korisničkog agenta, kojeg Krešimir Koružnjak ističe na seminaru Osnove digitalnog marketinga.  Što je Googlebot točno? Googlebot se koristi za pretraživanje Interneta. […]

Više

Temeljnim vrijednostima do kredibiliteta

Odnosi s javnošću su disciplina koja brine o ugledu, s ciljem pridobivanja razumijevanja podrške te utjecaja na mišljenje i ponašanja. To je planirano i stalno nastojanje uspostave i održanja dobre volje i uzajamnog razumijevanja između organizacije i njene javnosti. Predstavljaju dugotrajan i intenzivan radni proces koji s vremenom gradi povjerenje i kredibilitet. Na edukaciji “Uvod […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.