Blog

Mali iznajmljivači – koje kanale oglašavanja odabrati?

Trodnevni ciklus specijalističkih edukacija za male iznajmljivače obiteljskog smještaja otvorili smo predavanjem “Mali iznajmljivač, veliki posao i njihove porezne obveze” na kojem smo saznali ponešto i o dostupnim kanalima oglašavanja za iste. Predavanje je vodila Anamarija Cicarelli, savjetnica u turizmu. Cilj svakog malog iznajmljivača jest adekvatno popuniti svoje smještajne kapacitete. A da bi mogli adekvatno popuniti […]

mali iznajmljivaci kanali oglasavanja
Više

Prijavite se na edukacije za privatne iznajmljivače!

U suradnji s Gradskim uredom za gospodarstvo, rad i poduzetništvo, Hrvatskom gospodarskom komorom, Ministarstvom unutarnjih poslova PU Zagrebačke, Službom turističke inspekcije područne jedinice Zagreb i Turističkom zajednicom grada Zagreba organiziramo trodnevne edukacije za privatne iznajmljivače obiteljskog smještaja. Edukacije će se održati 24., 25. i 26. travnja na Tribini grada Zagreba. Uz nedavno objavljenu potporu za poticanje razvoja […]

Više

Raspored edukacija za travanj i svibanj 2017.

Stiglo nam je lijepo vrijeme i novi, proljetni ciklus edukacija. Iskoristite ovo vrijeme za nove ideje, planove, poznanstva i edukacije, a mi smo vam pripremili raspored predavanja za travanj i svibanj kako bismo vam olakšali postupak prijave. U tablici se nalaze termini i teme predavanja te njihovi predavači. Kako se prijaviti? Prijave za predavanja objavljujemo na web stranici […]

raspored travanj svibanj 2017
Više

Koji prodajni kanal odabrati?

Krajnji cilj većine poduzetničkih pothvata jest uspješna prodaja. No da bismo ostvarili uspješnu prodaju, potrebno je odabrati primjerene prodajne kanale za svoje potencijalne kupce. Na seminaru “Koji prodajni kanal izabrati?” Ivana Zvrko nam je pokazala neke kriterije za izbor tih kanala. Prodaja je konkretan čin prijenosa vlasništva robe od proizvođača, preko trgovine ili izravno, u […]

Više

Što je potrebno znati kod brendiranja?

Pri ulasku na tržište brendiranje je briga gotovo svakog poduzetnika. Ono omogućuje poduzetniku izdvajanje od konkurencije i određeno pozicioniranje na tržištu. Seminar o brendiranju protekla dva dana držala je Hrvojka Skoković Harašić, a pridružio joj se i Andro Harašić koji je polaznicima približio brendiranje s aspekta grafičkog dizajna. Svakodnevno smo okruženi mnogim brendovima – oni […]

brendiranje
Više

Kakva je struktura Facebook oglasa?

Društvene mreže odlični su komunikacijski kanali za povezivanje s našim potencijalnim kupcima i klijentima, a kako iskoristiti pogodnosti Facebook oglašavanja objasnio je Ilija Brajković polaznicima edukacije Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Ovaj puta naglasak je bio na strukturi Facebook oglasa i na koje načine ih sve možemo koristiti. Da su društvene mreže danas gotovo neophodne u […]

struktura facebook oglasa
Više

Google alatima do boljih turističkih kampanja!

Tjedan turizma završili smo predavanjem Miroslava Varge iz tvrtke Escape i temom Digitalni marketing uz Google alate koja može, a i ne mora biti nužno vezana uz turizam. Ipak, ovaj članak odlučili smo posvetiti turističkim temama. Uporaba interneta u svakodnevnom životu zadnjih se nekoliko godina iznimno povećala, a takav se trend očekuje i u budućnosti. Već […]

Više

Digitalni marketing u turizmu

Protekla dva dana u Plavom uredu održavao se još jedan seminar posvećen turizmu – ovaj put usmjeren na digitalni marketing. Predavanje Osnove digitalnog marketinga u turizmu održao je Krešimir Koružnjak, stručnjak za digitalni marketing. Jeste li znali da je 2015. godine Hrvatsku posjetilo čak 7.6 milijuna turista? Pa kako doprijeti do njih? Za mnoge turističke […]

Više

Kako koristiti Instagram za promociju svoje djelatnosti?

Društvene su mreže malim poduzetnicima osobito privlačan način samopromocije i komunikacije sa svojom ciljnom publikom. Kako ovladati društvenim mrežama i na optimalan način ih iskoristiti za razvoj vlastitog poslovanja, još je jednom objasnio Ilija Brajković mnogim zainteresiranim polaznicima edukacije Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Kod društvenih mreža bitno je poznavati svoju ciljanu skupinu. Na početku […]

Više

Raspored edukacija za ožujak i travanj 2017.

Proljeće je vrijeme za nove ideje, planove, poznanstva, kao i za nove edukacije. Kako bismo vam maksimalno olakšali postupak prijave, objavljujemo raspored predavanja za ožujak i travanj. U tablici se nalaze termini i teme predavanja te njihovi predavači. Kako se prijaviti? Prijave za predavanja objavljujemo na web stranici Plavog ureda 7 dana prije održavanja predavanja. Prijaviti […]

Više

Iskoristite Google Consumer Barometer u istraživanju tržišta!

Digitalni marketing danas je neizostavni dio marketinške strategije većine tvrtki. Da bi naši poduzetnici bili u toku s promjenama, organiziran je još jedan seminar Digitalni marketing uz Google Alate pod vodstvom Miroslava Varge. Digitalizacija je na neki način uvelike olakšala naš svakodnevni život. U našem snalaženju u nepreglednoj hrpi informacija pomaže nam Google s mnogim svojim aplikacijama. […]

Više

Misija i vizija tvrtke bitni su za razvoj marketinškog plana!

Poput poslovnog plana, i marketinški je plan jedan od temeljnih dokumenata poslovanja jer nas on vodi prema smjeru u kojem želimo ići. Što je marketinški plan i kako ga izraditi danas je u Plavom uredu polaznicima objasnila Ana Jergović iz kreativne agencije Ideoteka na edukaciji Izrada marketinškog plana. Marketinški plan je integralni dio poslovnog plana, […]

Više

Istraživanjem i analizom tržišta do uspješnog poslovanja

Odlučili ste čime se želite baviti, no kako doći do svoje ciljne skupine i na koji način joj se prezentirati? Alate za istraživanje i analizu tržišta danas je u Plavom uredu ponudila Nada Finderle na specijalističkom seminaru Istraživanjem i analizom do potrošača. Tržišni uvjeti postaju sve zahtjevniji  – brze promjene životnih uvjeta, nesigurnost, mijenjanje medijske scene, mijenjanje […]

Više

Analizom konkurencije do kvalitetnijeg marketinškog plana

Marketinški plan je integralni dio i jedan od najvažnijih elemenata svakog dobro pripremljenog poslovnog plana. Za razliku od poslovnog plana koji treba dati širi pregled cjelokupne strategije i raspodjele resursa tvrtke, marketinški plan je puno specifičniji. Zadatak mu je opisati strateške ciljeve tvrtke koji će se postići putem specifičnih marketinških strategija i taktika. A kako […]

Više

Koliko ste prilagođeni za mobilni internet?

Održana je još jedna edukacija Digitalni marketing uz Google alate pod vodstvom Miroslava Varge iz tvrtke Escape. Ovog puta fokus je bio na sve dominantnijem trendu u posljednjih nekoliko godina – marketingu na mobilnim platformama. Čovjek je u zadnjih 50 godina doživio više promjena nego u posljednjih nekoliko stoljeća. U tih zadnjih 50 godina bili […]

Više

Raspored edukacija za studeni i prosinac 2016.

U studenom i prosincu pripremili smo mnogo novih edukacija. Kako bismo vam maksimalno olakšali postupak prijave, objavljujemo raspored predavanja za studeni i prosinac. U tablici se nalaze termini i teme predavanja te njihovi predavači. Kako se prijaviti? Prijave za predavanja objavljujemo na web stranici Plavog ureda i Facebook stranicama, u pravilu 5 dana prije održavanja predavanja. Prijaviti […]

Više

Digitalni marketing – kako pisati AdWords oglase?

S obzirom na to da interes za digitalni marketing zagrebačkih poduzetnika ne jenjava, u Plavom uredu je održana još jedna edukacija Osnove digitalnog marketinga pod vodstvom Krešimira Koružnjaka. Na ovoj dvodnevnoj edukaciji polaznici su dobili uvid u nekoliko dijelova digitalnog marketinga – osnove marketinga, upravljanje web sjedištem, SEO (Search Engine Optimisation), Google Adwords, društvene mreže […]

Više

Prodajom do boljih poslovnih rezultata

Današnja prodaja je iznimno dugotrajan i težak posao. Kupci su zatrpani ponudama za kupnju sa svih strana, toliko da nekad ne dožive i onaj proizvod ili uslugu koji bi im stvarno mogao pomoći. Snježana Kupres polaznicima je na edukaciji Prodaja za pet objasnila kako biti uspješan u prodaji te pritom postići bolje poslovne rezultate. Današnji […]

Više

Što napraviti kada imamo gotov proizvod?

Mnogo poduzetnika uživa u kreiranju svog proizvoda ili obavljanju usluge, no kada je riječ o plasiranju tog istog proizvoda na tržište – tu dolaze do problema. Što napraviti kada imate već gotov proizvod ili uslugu polaznicima je pokazala Alma Saganić na današnjem seminaru Imam proizvod i što sad. Ulazak na tržište razlikuje se kod proizvoda […]

Više

Ključni pojmovi u SEO optimizaciji

Još jednu edukaciju o SEO optimizaciji održao je u Plavom uredu SEO stručnjak Siniša Gavrilović. Polaznici su na seminaru Uvod u SEO Optimizaciju dobili uvid u osnove SEO optimizacije – što ona jest, kako im može koristiti i kako je provesti. SEO optimizacija (Search engine optimization) je dugoročan proces u kojem kroz poboljšanja na web […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.