Blog

Koja je razlika između društvenih mreža i web stranica?

Digitalni marketing je danas postao standard u mnogim industrijama. Kako bi se probili na tržište, mali se poduzetnici najčešće koriste digitalnim marketingom kao najučinkovitijim načinom oglašavanja, no stvaranje digitalne strategije nije baš jednostavno. Zato smo se još jednom družili s Krešimirom Koružnjakom na edukaciji “Osnove digitalnog marketinga”. U digitalnom marketingu sve se vrti oko web stranice. […]

razlika izmedu društvenih mreža i web stranica
Više

Pobijedite prodajne zablude i osvojite kupce!

Da biste zadržali postojeće kupce i privukli nove, važno je spoznati greške koje je moguće spriječiti i poboljšati svoju prodaju. Upravo je o toj temi govorila Sanja Gomuzak za edukaciji Greške u prodaji i kako ih izbjeći. Jeste li znali da čak 68% kupaca odlazi zbog osoblja, a 75% ih se vraća upravo zbog djelatnika […]

Greske u prodaji - plavi ured - naslovna
Više

Proizvod kao dio marketinškog miksa

Marketinški miks predstavlja aktivnosti koje podržavaju marketing strategiju i kojima se ostvaruju postavljeni ciljevi. Predavačica Ana Jergović na današnjoj edukaciji Izrada marketinškog plana  govorila je o marketinškom miksu i još brojnim drugim značajkama marketinškog plana. Proizvod, cijena, distribucija i promidžba su sastavni dijelovi marketinškog miksa. On uključuje specifične i mjerljive aktivnosti kojima su određeni rokovi, budžet […]

Izrada marketinskog plana - plavi ured
Više

Crowdfunding kao alternativni model financiranja

Razvojem digitalnih tehnologija postaju sve popularniji alternativni izvori financiranja, a daleko najpoznatiji od njih je upravo crowdfunding. S crowdfundingom kao alternativnim načinom financiranja upoznao nas je Hrvoje Hafner na edukaciji Priprema crowdfunding kampanje. Crowdfunding ili grupno financiranje je proces u kojem se od javnosti traži financijska podrška za pokretanje nekog kreativnog projekta ili poduzeća. Ovaj proces se odvija putem interneta, a spada […]

crowdfunding-plavi-ured-hafner
Više

Raspored edukacija za listopad 2017.

U rujnu smo krenuli punom parom, a isto tako nastavljamo i u listopadu. Zbog prelaska na novi sustav prijava o kojem ćete više znati uskoro, ovaj put vam donosimo raspored edukacija do 20. listopada 2017. godine, kada ćemo vam još više olakšati prijave na naše edukacije. U međuvremenu proučite trenutni raspored te teme, termine i predavače. Vidimo se! […]

plavi-ured-raspored-listopad-2017
Više

Targetiranjem ciljane publike do uspješne realizacije

Kao poduzetnici početnici često ne znate kako dospjeti do prvih kupaca ili klijenata. Koja je strategija najbolja u tom slučaju, objasnio je David Rey Hudeček na edukaciji Najbolja marketinška strategija za poduzetnike početnike. Kontinuiranost je jedna od najvažnijih stvari u marketingu. Redovito objavljujte sadržaj i potrudite se da on bude uvijek aktualan. Ovisno o veličini poslovnog subjekta, odredite i na […]

Najbolja-marketinška-strategija-plavi-ured
Više

Kvalitetan vizualni sadržaj ključan je za web stranicu!

Današnji je marketing za većinu poduzetnika gotovo nemoguć bez dobre web strategije. Zato smo danas na seminaru Web strategija od Bora Dizdara naučili što ona jest, kako je kreirati u korist vlastitog poslovanja i koliko je vizualni sadržaj bitan za nju. Web strategija je dio marketinške strategije i kao takva zahtijeva određenu dozu planiranja. Poduzetnik mora unaprijed istražiti kojim se ciljanim skupinama obraća i […]

vizualni-sadrzaj-web-strategija-plavi-ured
Više

Diferencijacijom do uspjeha na tržištu!

Poduzetnici su često toliko zauzeti poslovanjem (ili pokretanjem poslovanja) da zaborave razmišljati o marketinškom i promotivnom dijelu poslovanja. Zato nas je protekla dva dana Elvira Mlivić Budeš na seminaru Marketinška komunikacija upoznala s marketinškim načinom razmišljanja, između ostalog i kako se diferencirati na tržištu. Jedan od stupova uspješnog poslovanja jest i efektivna marketinška komunikacija. No, […]

diferencijacijom-do-uspjeha-na-tržištu-plavi-ured
Više

Uz istraživanje do konkurentne pozicije na tržištu

Da biste opstali na tržištu, morate pratiti najnovije trendove, ali i potrebe potrošača. Na današnjem predavanju Istraživanjem i analizom do potrošača, predavačica Nada Finderle polaznicima je dala ključne savjete o pravovremenom raspolaganju kvalitetnim podacima o tržištu. Koja je vaša pozicija na tržištu u odnosu na konkurenciju? Jako je važno spoznati vlastitu poziciju na tržištu kako […]

Istrazivanje-i-analiza-plavi-ured
Više

Uspjeh leži u usklađenosti poslovne i brend strategije!

Brendovi vam mogu pomoći kod ulaska u nove kanale prodaje. Sva pitanja koja se tiču brendiranja, zapravo se tiču vaše poslovne strategije. Brendiranje je započelo još u vrijeme žigosanja krava, a danas je prisutno na svakom koraku. Hrvojka Skoković Harašić upoznala je polaznike seminara Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište s pojmom brenda i koliko je […]

brend - plavi ured - edukacija
Više

Što je CTR u digitalnom marketingu?

Ovog je petka održana edukacija Digitalni marketing uz Google alate. Predavač Miroslav Varga iz tvrtke Escape pokazao je polaznicima kako iskoristiti sve mogućnosti koje nudi Google kako bi svojim klijentima mogli ponuditi kvalitetnu web stranicu. Polaznici su naučili i neke ključne pojmove poput CTR-a. Kada krećete u avanturu bilo kojeg poduzetničkog pothvata, uvijek krenite od […]

digitalni marketing - varga
Više

Načini oglašavanja na Facebooku

Današnji digitalni marketing je sve više digitalni, a sve manje marketing. Cijela komunikacija na društvenim mrežama je zdrava logika uz nekoliko tips&tricksa. Ilija Brajković iz digitalne agencije Kontra, iznio je svoja iskustva stečena kroz rad u digitalnom marketingu na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Morate shvatiti da svaki dio internet marketinga služi svojoj svrsi, poručio […]

Koristenje drustvenih mreza
Više

Privucite investitore uz savršen pitch!

Predstaviti sebe ili svoju ideju nije nimalo lako. Predavačica Ivana Conjar prikazala je polaznicima seminara Kako pripremiti dobar pitch što je sve potrebno napraviti kako biste privukli investitore i realizirali svoje poslovne ideje. Kada predstavljate svoju poslovnu ideju, bilo bi dobro da to napišete na papir i onda maknete sve suvišne riječi  tako da vam ostane 140 […]

Više

Raspored edukacija za rujan 2017.

Napunili ste baterije na godišnjem odmoru i spremni ste za nove pobjede? I mi! U nastavku je novi raspored edukacija za rujan 2017. godine, proučite ga i pomno isplanirajte slobodne dane i datume prijave! U tablici se nalaze termini i teme predavanja te njihovi predavači. Vidimo se! Kako se prijaviti? Prijave za predavanja objavljujemo na web stranici Plavog ureda 7 […]

raspored rujan - plavi ured
Više

Poduzetnička literatura za ljeto 2017.

Iako ljetne mjesece uglavnom iskorištavamo za odmor, oni su nam i prilika da se u opuštenoj atmosferi pozabavimo literaturom koju smo ostavljali za “bolja” vremena.  Čitanje potiče rast i razvoj pojedinca, i prema mnogim poduzetnicima – važno je čitati o bilo čemu – o trendovima, o pustolovinama, o tuđim uspjesima. Čitanjem razvijamo kreativnost te imaginaciju […]

Više

Content marketing proizvodi dugoročnu vrijednost!

Posljednjih se nekoliko godina u marketinškom svijetu velika pažnja pridaje sadržajnom odnosno content marketingu. Tako je po prvi puta i u Plavom uredu održano predavanje Content marketing koje je približilo našim poduzetnicima proces produkcije sadržaja kojim će privući svoje potencijalne kupce i klijente. Predavanje je vodio Ilija Brajković iz digitalne agencije Kontra. Sadržajni ili content marketing je […]

content marketing edukacija u plavom uredu
Više

Kako izgleda proces izrade logotipa?

Da ne bi sve ostalo na knjigovodstvenim kategorijama, danas je u Plavom uredu Filip Cvitić, doktor dizajna i direktor tvrtke Fabula Croatica, održao specijalistički seminar Kako učiniti proizvod vidljivim na kojem su polaznici usvojili specifična znanja u vezi dizajnerskog načina razmišljanja i procesa izrade logotipa. Današnje je društvo vrlo vizualno orijentirano, stoga o dizajnu i vizualnoj […]

proces izrade logotipa edukacija plavi ured
Više

Raspored edukacija za lipanj i srpanj 2017.

Prije odlaska na godišnji odmor, nikad se nije na odmet još malo educirati.  Zato objavljujemo raspored predavanja za lipanj i srpanj kako bismo vam olakšali postupak prijave. U tablici se nalaze termini i teme predavanja te njihovi predavači. Kako se prijaviti? Prijave za predavanja objavljujemo na web stranici Plavog ureda 7 dana prije održavanja predavanja. Prijaviti se […]

Više

Na Tribini grada Zagreba održan prvi ciklus predavanja za privatne iznajmljivače

24., 25. i 26. travnja na Tribini grada Zagreba održan je ciklus predavanja za privatne iznajmljivače koji smo organizirali u suradnji s Gradom Zagrebom, Hrvatskom gospodarskom komorom, Ministarstvom unutarnjih poslova PU Zagrebačke, Službom turističke inspekcije područne jedinice Zagreb i Turističkom zajednicom grada Zagreba. Kao odgovor na razvoj turizma u gradu Zagrebu te velik interes i potrebu iznajmljivača za […]

privatni iznajmljivaci plavi ured
Više

Turistička zajednica grada Zagreba je partner malim iznajmljivačima!

Turistička zajednica grada Zagreba značajan je partner malim iznajmljivačima, a područje rada ove organizacije te koje im pogodnosti ona nudi objasnila je danas Karolina Zidar u ciklusu specijalističkih edukacija za male iznajmljivače. Na predavanju smo naučili kako dogovoriti objave web stranicama Turističke zajednice grada Zagreba, kao i što je e-Visitor i kako ga koristiti. Objave na […]

turisticka zajednica grada zagreba - partner iznajmljivacima - plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.