Blog

71. Start-up akademija – Što mora sadržavati putni nalog?

Biti poduzetnik znači i nositi se s dokumentacijom i papirima kako bi se poslovanje odvijalo prema zakonu i propisima. Putni nalozi su jedan segment tog područja, a Tamara Didak nam je na 71. Start-up akademiji objasnila što je važno znati kada govorimo o putnim nalozima. Putni nalog izdaje se za put veći od 30 km, […]

start-up akademija - plavi ured
Više

Kako pružiti dobru uslugu?

Kako pružiti uslugu klijentima na način da oni budu zadovoljni i ponovno nam se vrate? Borka Živković podučila nas je važnosti kvalitete usluge, ali i napomenula da je ponašanje prema kupcima i iskrenost, ključ pametne usluge. Usluga je uvijek subjektivan osjećaj pojedinca. Ona podrazumijeva i jedan segment s kojim ljudi ne vole raditi, a to je […]

Pametna usluga - plavi ured
Više

Kućica na putu za bezbrižno odrastanje

Tijekom odrastanja, svakom djetetu potrebno je puno ljubavi i podrške kako bi moglo sigurno i slobodno koračati kroz život. Na tom putu, djeca ponekad nailaze na prepreke poput poteškoća u komunikaciji i interakciji s drugima. No, na tom istom putu mogu naići i na Kućicu u kojoj će dobiti pomoć i podršku u savladavanju tih […]

Kucica na putu - plavi ured
Više

Zašto je LinkedIn važan za poduzetnike?

LinkedIn je najveća poslovna društvena mreža, a broji više od pola milijarde korisnika. Kolika je moć te mreže i zašto je važna za poduzetnika i njegov brend, saznali smo od Tanje Džido na edukaciji LinkedIn – poveži se s prilikama. Ljudi još uvijek nisu svjesni što sve LinkedIn nudi i koliko je važan, bila je […]

LinkedIn - Plavi ured
Više

Kako se predstaviti na Instagramu?

Dok Facebook korisnici obično preferiraju komunikaciju s dragim ljudima upravo preko te mreže, Instagram je idealna mreža za praćenje raznih brendova. Danas smo proveli dan s Ilijom Brajkovićem, koji je održao još jednu edukaciju Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Ilija nam je dao nekoliko ključnih savjeta vezanih uz izradu Instagram profila i komunikaciju s pratiteljima. […]

Plavi ured - edukacija - instagram
Više

NIKA TOM – uspješan brend mlade dizajnerice

Nika Čuić sve je poznatije ime na domaćoj, ali i svjetskoj dizajnerskoj sceni. U protekle tri godine, intenzivno radi na razvijanju vlastitog modnog brenda NIKA TOM. Rođena u Zagrebu, diplomirala je na Ekonomskom fakultetu, a uz to, završila je modni dizajn i kostimografiju. Svoje vrijeme posvetila je dizajnu, a njezin trud ne ostaje nezamijećen: Od […]

Više

70. Start-up akademija – Što je segmentacija tržišta?

Tijekom poduzetničkog puta su razumijevanje segmenata tržišta i svih čimbenika, koji utječu na proizvodno-prodajni ciklus, ključni za opstanak. Održali smo još jednu, 70. po redu Start-up akademiju, posvećenu osnovama poduzetništva. Aleksandar Grozdanić je, uz pomoć Plavog tima, polaznicima dao  informacije kako upoznati tržište. Postoje unutarnji i vanjski čimbenici koji mogu utjecati na poslovanje. Unutarnji čimbenici su ideja, […]

Plavi ured - start-up akademija - segmentacija
Više

Analiza ciljne skupine kao dio marketinškog plana

Za dobar marketing potreban je dobar marketinški plan. Kako bi ga naši poduzetnici znali izraditi i tako se pripremiti za svoje marketinške napore, održana je edukacija Izrada marketinškog plana koju je vodila Ana Jergović, employer branding expert u Infobip te suvlasnica agencije Ideoteka. Ciljna skupina je izrazito važan dio marketing plana. Naime, na temelju karakteristika […]

analiza ciljne skupine marketinski plan plavi ured
Više

Koje su faze uspješne prodaje?

Da posao nisu samo papiri i birokracija, zna svaki mali poduzetnik. Ima tu i dosta komunikacijskih vještina, a osobito prodaje. Zato smo danas na edukaciji Uspješna prodaja posvetili upravo njoj uz Kamila Antolovića. Prodaja je uspostavljanje odnosa među ljudima i građenje prijateljstava! Što imate više novih pozitivnih kontakata, to će vaša prodaja biti malo lakša i […]

faze uspjesne prodaje polaznici
Više

Kako otvoriti AdWords račun?

Nakon što su odslušali Digitalni marketing uz Google alate, polaznici su danas imali priliku od Miroslava Varge, na edukaciji Uvod u Google AdWords, naučiti kako se izrađuje AdWords račun i kako uz pomoć ovog alata poboljšati poslovanje. Ljudi često krenu u Google AdWords, a uopće ne znaju što žele. Morate definirati budžet, prihvatljive troškove, ciljeve. -poručio […]

otvaranje adwords računa - plavi ured - varga
Više

Koje su ugovorne obveze kod samozapošljavanja?

Radi velikog interesa za temu samozapošljavanja, održali smo još jedno grupno savjetovanje na tu temu. Ovaj put svoja znanja o cijelom tom procesu su nam prenijele Tamara Didak i Lena Čičak. Osoba koja se želi samozaposliti može, ovisno o planiranoj djelatnosti, odabrati na koju će se od potpora za samozapošljavanje koje su mu u tom trenutku na raspolaganju prijaviti. Ukoliko osoba […]

ugovorne obveze samozaposljavanje plavi ured
Više

69. Start-up akademija – Kako kreirati sadržaj za web i društvene mreže?

Ako želite dobru komunikaciju s klijentima  i kupcima, trebate im plasirati ono što traže i žele vidjeti. Cilj content marketinga je informiranje, edukacija i zabavljanje kupaca, a ne primarno prodaja. Kako funkcionira content marketing, polaznicima 69. Start-up akademije objasnila je Barbara Blečić. Kako kreirati sadržaj za web i društvene mreže? Sadržaj koji plasirate putem društvenih mreža mora biti aktualan, zanimljiv i […]

Plavi ured - Start-up akademija - sadrzaj
Više

Šutnja je snaga pregovarača!

Različiti interesi dovoljni su da dođe do konflikta. Proveli smo dan uz Davorku Biondić Vince koja je kroz edukaciju Pregovaranje s teškim pregovaračima, pokazala kako se ponašati te kako reagirati u trenutku sukoba i agresivnog nastupa osobe s kojom pregovarate. Nepoznavanje vještine upravljanja konfliktom je najčešći razlog neuspjeha u poslu. Mi smo gubitnici u pregovoru ako ne […]

plavi ured pregovaranje - sutnja
Više

Za dobar digitalni marketing potrebni su nam dobro postavljeni ciljevi!

U našim je prostorima održana još jedna edukacija Osnove digitalnog marketinga s Krešimirom Koružnjakom. Da je digitalni marketing gotovo neophodan za poslovanje, bilo je svjesno 15 budućih poduzetnika koji su se prijavili na ovu edukaciju. U digitalnom marketingu bitno je imati dobru web stranicu – ona je njegov temelj. Ipak, ona ne može biti napravljena […]

digitalni marketing dobri ciljevi plavi ured
Više

Kako tražilice indeksiraju sadržaj?

Ako planirate predstavljati svoje proizvode i usluge  putem interneta, važno je da razumijete kako internetske tražilice indeksiraju novi sadržaj te kako tumače lokacije na kojima se on nalazi. Siniša Gavrilović održao je edukaciju Uvod u SEO optimizaciju i upoznao polaznike  sa SEO procesom.  Tražilice među ostalim, otkrivaju sadržaj pomoću linkova. One prate linkove s jedne […]

Plavi ured - Seo optimizacija - trazilice
Više

68. Start-up akademija – Prijava poreza na dodanu vrijednost

Svaki poduzetnik koji isporuči robe i usluge u iznosu većem od 300.000 kn u prethodnoj godini, mora iskazivati PDV na izlaznim računima. Tamara Didak upoznala je polaznike 68. Start-up akademije s temom prijave poreza na dodanu vrijednost te objasnila u kojem je razdoblju poduzetnik dužan platiti PDV. Prijava PDV-a  Porezni obveznik PDV-a mora svaki mjesec […]

68. start-up akademija - plavi ured - prijava poreza na dodanu vrijednost
Više

Tko je vaš idealan kupac?

Da biste došli do što više kupaca zainteresiranih za vaše proizvode i usluge, najprije morate znati tko je vaš idealan kupac. Vanja Andrić je, kroz edukaciju Tko je moj idealan kupac?, pomogao polaznicima da spoznaju svog idealnog kupca i kako mu pristupiti te razumjeti način na koji kupac donosi odluke. U početku poslovanja jako puno toga […]

tko je moj idealan kupac - plavi ured
Više

Trikovi za učinkovitu maloprodaju

U maloprodaji sudjelujemo svakodnevno – bilo kao kupac, bilo kao prodavač. Ipak, trgovine su rijetko namještene na način da adekvatno prezentiraju svoj asortiman ili da odgovaraju kupčevim potrebama. Zato nam je Ana Brajković na edukaciji Učinkovita maloprodaja otkrila mnoge trikove kako pospješiti maloprodaju. Prodaja nije tlačenje! Ali kao prodavač trebate saznati zašto je osoba do […]

ucinkovita maloprodaja
Više

Digital Boost – Istraži, riskiraj i probaj opet sve dok ne uspiješ!

U petak i subotu, 23. i 24. ožujka, u Tehnološkom parku Zagreb održana je konferencija Digital Boost – From Zero to Digital Hero. Mnogo malih tvrtki danas ne može preživjeti bez digitalnog marketinga, stoga je cilj organizatora – agencija Marzito i Paldesk u partnerstvu s Tehnološkim parkom Zagreb, bio upoznati poduzetnike, startupe, ali i marketinške stručnjake s njegovom […]

digital boost - from zero to digital hero plavi ured
Više

67. Start-up akademija – Od čega se sastoji ugovor o radu?

Svaki poslodavac je dužan poštivati odredbe Zakona o radu, kolektivnog ugovora, pravilnika o radu te ugovora o radu. Marina Grgić Eldić je, na 67. Start-up akademiji, polaznicima dala uvid u sklapanje ugovora o radu te koje su sastavnice tog ugovora. Ugovor o radu može se sklopiti na neodređeno i određeno vrijeme. Sklapa se u pisanom obliku, ali ako uvjet pisanog […]

start up akademija - plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.