Blog

Zašto je bitno biti prisutan online?

Danas živimo drugačije. Ne koristimo se internetom samo povremeno i samo kada nam nešto treba.. Prosječno pogledamo naš mobitel 150 puta na dan. Pa čak i kada se vozimo na biciklu ili u autu tražimo nečiju adresu. To uvelike utječe na neke naše odluke koje donosimo. U digitalnom dobu imamo mogućnost platforme za svakodnevne aktivnosti […]

Više

Saznali smo kako postati vidljiv online!

Mnogi poduzetnici započinju online komunikaciju bez jasne strategije i odabira pravih kanala. Kako bi polaznicima olakšali, održano je predavanje „Kako postati vidljiv online?“ pod vodstvom Valerije Jelaš, koja je podijelila jednostavne i praktične savjete, konkretne primjere i provjerene alate za izgradnju snažne prisutnosti na internetu. Da bi brend bio prisutan i konkurentan na tržištu te […]

Više

Za korisnike ZICER Plavog ureda Seyfor ima posebne pogodnosti!

Seyfor Hrvatska dio je međunarodne grupe Seyfor koja objedinjuje desetak uspješnih tehnoloških tvrtki diljem Europe. Već više od 37 godina bavi se razvojem poslovno – računovodstvenih rješenja za mikro, male i srednje poduzetnike. ZICER i Seyfor već nekoliko godina partnerski surađuju. Iz Seyfora startupovima poručuju: pojednostavite poslovanje, uzmite Minimax – i to pod posebnim uvjetima! Članovima ZICER-a, kao i polaznicima Start-up akademije ZICER […]

Više

Društvene mreže u poslovanju donose rezultate!

Društvene mreže više nisu stvar budućnosti, ali nikako ni stvar prošlosti. Društvene mreže su najpovoljniji i najbrži način da kompanije komuniciraju svoje poruke, ali i da brzo testiraju neke stvari poput novih proizvoda ili usluga, istaknuo nam je Tibor Trupec. Na predavanju Društvene mreže u poslovanju naučili smo kakav sadržaj mora biti relevantan za krajnjeg korisnika […]

Više

LinkedIn strategije koje prodaju idealnim klijentima

Online komunikacija je izuzetno bitna u poduzetništvu, a jedna od najboljih društvenih mreža za komunikaciju s potencijalnim klijentima je LinkedIn. Kako prirodno prodavati svoje usluge na toj mreži saznali smo od Vedrana Glogovića na webinaru Moć povezivanja i prodaje na LinkedIn-u. LinkedIn je poslovna društvena mreža koja trenutno broji više od milijardu korisnika iz više […]

linkedin strategije koje prodaju zicer plavi ured
Više

Kako prodati sebe u pregovaranju?

Pregovaranje i prodaja su neke od važnijih poduzetničkih vještina. Kako koristiti te vještine u poslovnom svijetu objasnio nam je Borna Jurišković na webinaru Pregovaranje u prodaji. Svi vi već imate prijatelje i partnere. Vi ste njima već prodali sebe, stoga vi već znate prodavati sebe. Sad se samo trebate naučiti prodavati sebe u poslovnom kontekstu!“, […]

kako prodati sebe u pregovaranju zicer plavi ured
Više

Istaknite se snažnim osobnim brendom uz AI alate!

Alati umjetne inteligencije (AI) sve više preuzimaju različite sfere poslovanja. To može osobito biti korisno malim poduzetnicima – ako ih znaju koristiti. Kako koristiti AI alate u kreiranju sadržaja i izgradnji osobnog brenda saznali smo od Tanje Džido. Što više AI preuzima tehničke i operativne zadatke, meke vještine poput kreativnosti, kritičkog promišljanja, empatije i komunikacije […]

osobnim brendom uz AI alate zicer plavi ured
Više

Kanali komunikacije u komunikacijskom planu

Kako bismo uspješno komunicirali s ciljanim javnostima, a osobito kupcima, potrebno je imati komunikacijski plan pomoću kojega ćemo definirati kanale komunikacije s istima. Sve o ovoj temi saznali smo od Izabele Laure na webinaru Izradi komunikacijski plan za svoj biznis. Kanali komunikacije ključni su za izgradnju odnosa s kupcima, a svaki od ovih kanala ima […]

kanali komunikacije zicer plavi ured
Više

Koji su glavni oblici content marketinga?

Content marketing je marketing koji privlači, pretvara i gradi povjerenje s budućim kupcima. Sve o ovakvom obliku marketinga i njegovim strategijama saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Content marketing za početnike. Kroz strateški osmišljene tekstove, video sadržaje, blogove i društvene mreže povezujemo se s kupcima koji traže upravo ono što nudimo. Koji su glavni […]

oblici content marketinga zicer plavi ured
Više

173. Start-up akademija – 4 dana za lakši start u poduzetništvu!

Jučer je završila 173. Start-up akademija – naš sveobuhvatni poduzetnički program na kojem polaznici kroz četiri dana temeljito prolaze jasne, strukturirane i ažurne informacije u vezi pokretanja poslovanja u Hrvatskoj za lakši start u poduzetništvu. Što su naši polaznici dobili na Start-up akademiji? Na ovom seminaru dvadesetak novih polaznika kroz četiri dana dobilo je: Najvažnije […]

173. Start-up akademija start u poduzetnistvu zicer plavi ured
Više

Što je Google Gemini?

Tehnologija se svakim danom sve više razvija, a nama je svakim danom sve više online alata na raspolaganju. O najnovijim Google alatima informirali smo se od Miroslava Varge na webinaru Google alati u svakodnevnom poslovanju, a ovaj put smo se posvetili Google Gemini-u. Google Gemini je alat temeljen na umjetnoj inteligenciji koji spaja obradu jezika, slika […]

sto je google gemini zicer plavi ured
Više

Kako koristiti AI u marketingu i oglašavanju?

Mnogima se marketing i oglašavanje čine jednostavnom djelatnošću, no ova struka zapravo obiluje brojnim etičkim i pravnim sastavnicama društvene odgovornosti marketinga. S Kamilom Antolovićem smo se posvetili temi umjetne inteligencije u marketingu. Unutar područja EU propise u vezi umjetne inteligencije regulira EU Akt o umjetnoj inteligenciji (AI Act) koji postavlja jasna pravila za korištenje AI […]

ai u marketingu i oglasavnju zicer plavi ured
Više

Dobar brend daje povjerenje!

Na izuzetno zasićenom tržištu dobar brend pojednostavljuje odluke o kupnji i odabiru te nam jamči određenu kvalitetu. Kako od proizvoda napraviti brend učili smo od Željka Popovića. Ne trebaju nam zadovoljni potrošači, nego lojalni potrošači!“, započeo je Željko predavanje. Brend je predstavlja ime, pojam, znak, simbol ili neku drugu osobinu koja označava proizvod ili uslugu […]

brend povjerenje zicer plavi ured
Više

Kako povećati svoju vidljivost na LinkedIn-u?

LinkedIn je poslovna društvena mreža na kojoj imamo izravan pristup donositeljima odluka, kupcima/klijentima, dobavljačima, sponzorima i partnerima. Kako se povezati s njima na LinkedIn-u saznali smo od Tanje Džido na edukaciji LinkedIn – poveži se s prilikama!. U poslovanju je izuzetno bitno biti u kontaktu s potencijalnim klijentima i kupcima: Ljudi kupuju od ljudi koje […]

povecati vidljivost na linkedin-u zicer plavi ured
Više

U B2B prodaji priprema je pola posla!

Prodaja je neizostavni dio svakog poslovanja, bez obzira radilo se o B2B ili B2C prodaji. O svim specifičnostima B2B prodaje saznali smo od Tomislava Krište na edukaciji B2B prodaja – Kako posložiti i razvaliti prodaju?. Za uspjeh u B2B (Business to business) prodaji, potrebna nam je pravovremena i temeljita priprema: U prodaji je priprema pola posla!“, […]

B2B prodaja priprema
Više

Kako upoznati svog idealnog kupca?

Kada se fokusiramo na idealnog kupca, radimo najbolje moguće pozicioniranje na tržištu. No, da bismo usmjerili svoju ponudu prema pravim kupcima, prvo moramo razumjeti TKO su oni. Kako upoznati svog idealnog kupca učili smo od Vanje Andrića na edukaciji Tko je moj idealni kupac?. Kako bi pozicioniranje brenda bilo uspješno, osobnost vašeg brenda i osobnost […]

upoznati idealnog kupca zicer plavi ured
Više

Kakav je žuti (interaktivan) stil osobnosti?

Jedna od najtežih poduzetničkih vještina jest upravo prodaja. Naime, nisu svi kupci isti – oni se razlikuju po tipovima osobnosti i stilovima ponašanja. Sve o ovoj temi učili smo od Ante Mihaljevića na edukaciji Prodajna komunikacija, a ovaj put smo se posvetili žutom (interaktivnom) stilu osobnosti. Kao što smo već spomenuli, postoji više tipova osobnosti. […]

zuti stil osobnosti zicer plavi ured
Više

Što je i zašto nam treba Payment Gateway?

Kupovina putem raznih web shopova zavukla se u naše svakodnevne živote. S obzirom na tu činjenicu za mnoge poduzetnike ima smisla uvesti webshop kao prodajni kanal, a sve o ovoj temi saznali smo od Siniše Begovića na edukaciji Kako pokrenuti dobar webshop. Ovaj put smo naučili što je Payment Gateway. Payment gateway je servis za […]

payment gateway zicer plavi ured
Više

Prvi kadar je presudan za daljnje gledanje videa!

Video format je postao vrlo moćan marketinški alat, osobito za male poduzetnike. Kako bi naši poduzetnici svladali osnove videa održana je edukacija Kako snimiti video u 5 jednostavnih koraka? pod vodstvom Ivane Alfier. Istraživanja kažu da se potrošači ili klijenti radije odlučuju za proizvod ili uslugu nakon odgledanog videa. Zašto onda ne iskoristiti tu moć?“, […]

prvi kadar zicer plavi ured
Više

172. Start-up akademija – Što je AIDA model?

U dobroj atmosferi i pozitivnom okruženju završili smo još jednu Start-up akademiju. Na 172. Start-up akademiji obradili smo sve ključne aspekte poduzetništva kako bi polaznici mogli donijeti bolje odluke u vezi svog budućeg poslovanja, a jedna od informacija koje smo naučili jest AIDA model u marketingu. Rijetko koje poslovanje funkcionira bez marketinških aktivnosti. Kako bismo […]

172. start-up akademija aida zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.