Blog

10 temeljnih elemenata na web stranici

Ukoliko želimo ozbiljno pristupiti tržištu, trebali bismo imati web stranicu. I to dobru web stranicu koja će naše korisnike privući ne jednom, već više puta. A iza svake dobre web stranice – stoji dobra web strategija. Na specijalističkoj edukaciji Web strategija koju je vodio Bor Dizdar, naučili smo ponešto o temeljnim elementima web stranice. Iza dobre web stranice […]

10 temeljnih elemenata web stranice pla
Više

Kako izgleda prodajni razgovor u pružanju usluga?

Kada prodajemo usluge, u biti prodajemo sebe, svoju osobnost i svoju stručnost. Ljudi kupuju naše usluge jer imaju povjerenja u nas i jer im se sviđamo, a kako doći do tog odnosa povjerenja – otkrila nam je Elvira Mlivić Budeš na još jednoj edukaciji “Kako prodati uslugu”. Da bi mogli prodati svoju uslugu, morate znati […]

prodajni razgovor usluge plavi ured
Više

75. Start-up akademija – Koristite li LinkedIn kao društvenu mrežu?

Završili smo s još jednom, 75. Start-up akademijom. Kako pokrenuti poslovanje u Hrvatskoj, koji su najpovoljniji pravni oblici poslovanja, čemu služi poslovni plan i još mnogo toga, naučila je još jedna grupa potencijalnih poduzetnika. Između ostalog, raspravljalo se o potencijalu LinkedIn-a kao društvene mreže. LinkedIn kao poslovna društvena mreža Kada je Barbara Blečić upitala polaznike […]

75. startup akademija - plavi ured - linkedin
Više

Kako napraviti dobar case study?

Za digitalnu komunikaciju ključna nam je content strategija. Kako je izraditi i koja je uopće svrha content marketinga, objasnio je Ilija Brajković zainteresiranim polaznicima na edukaciji Content marketing. Ovog puta samo najveću pažnju posvetili case study-u. Case study ili studija slučaja je jedan od izrazito korisnih oblika sadržaja kojeg možemo producirati jer nam omogućuje da […]

case study content marketing
Više

Ne postoji više online i offline!

Nova edukacijska sezona ne bi mogla započeti bez digitalnog marketinga. Tako je opet održano predavanje Miroslava Varge Digitalni marketing uz Google alate na kojem su se polaznici upoznali s temeljnim Google-ovim alatima, ali i naučili kako razmišljaju kupci u online i offline svijetu. Razvojem digitalnih tehnologija promijenilo se ponašanje ljudi, kao i njihove navike. Neprestano […]

online i offline plavi ured varga
Više

Kako istraživati ključne riječi pri SEO optimizaciji?

 U online svijetu, između ostalih komponenti digitalnog marketinga bitna nam je i SEO optimizacija. Na koji način ona funkcionira te kako pritom istraživati ključne riječi objasnio nam je Siniša Gavrilović na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. SEO optimizacija je proces u kojem kroz poboljšanja na web stranici i oko nje ostvarujemo veću vidljivost na internet […]

istrazivati kljucne rijeci plavi ured
Više

74. Start-up akademija – Koliki su doprinosi poduzetnika prema pravnim oblicima poslovanja?

Nakon što smo otvorili još jednu edukacijsku sezonu  edukacijama o paušalnom obrtu, započeli smo i sa našim programom Start-up akademije. Kroz četiri dana družili smo se s dvadesetak polaznika koji su naučili mnoge stvari o poduzetništvu – od razrade ideje, pravnim oblicima, financijama, marketingu, poslovnim planovima te internacionalizaciji poslovanja. Nakon što su polaznici 73. Start-up […]

74. Startup akademija - doprinosi
Više

Brend je više od logotipa!

Za male poduzetnike razvijanje brenda nije lak zadatak i on zahtijeva predanost koja je potrebna za pozicioniranje na iznimno konkurentnom tržištu. Ovu temu danas su nam približili Andro Harašić i gost predavač Bruno Gudelj na edukaciji Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište. Često se smatra da brend čini logo i vizualni identitet tvrtke. Međutim, on […]

brend strategija plavi ured andro harasic
Više

Content marketing je utrka na duge staze!

Sadržajni ili content marketing danas je vrlo popularna strategija u digitalnom marketingu. Ipak, iako efektan, on ne donosi brze rezultate, a više o tome pričao nam je danas Ilija Brajković iz agencije Kontra na edukaciji Content marketing. Content marketing nije ni besplatan, ni jednostavan, a ni rezultati ne dolaze odmah!”, razjasnio je Ilija odmah na početku […]

content marketing utrka plavi ured
Više

Kako napraviti dobar agencijski brief?

Danas je donošenje odluka postalo sve brže i sve zahtjevnije. Ako želimo uspješno poslovati, presudno je pravovremeno raspolagati kvalitetnim podacima o tržištu. Kako istražiti tržište te kako naposljetku napraviti dobar agencijski brief, pokazala nam je Nada Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača. Onaj tko ima pristup podacima, taj ima veliku konkurentsku prednost!, istaknula je […]

agencijski brief plavi ured
Više

Mikrotrenuci i online prisutnost

Prilikom istupanja na tržište, potrebno je biti fleksibilan i naučiti se prilagođavati. Upoznati svoje tržište i kupce od izuzetne je važnosti. Miroslav Varga nam je tijekom današnje edukacije Digitalni marketing uz Google alate otkrio nekoliko ključnih informacija u ponašanju korisnika na internetu. Korisnici i kupci su danas znatiželjni, zahtjevni i vrlo nestrpljivi, a mobilni uređaji […]

plavi ured - google - mikrotrenuci i online prisutnost
Više

Kupac odlučuje o kupnji tek nakon ulaska u trgovinu!

Jeste li znali da kupac odlučuje o kupovini u 70% slučajeva tek u prodajnom prostoru? S obzirom na to, bitno je poznavati psihologiju kupnje kako bismo znali na pravi način izložiti svoje proizvode ili usluge, a pritom nam je pomogla Ana Brajković na edukaciji Učinkovita maloprodaja. Pri ulasku u trgovinu izuzetno je bitan ugođaj koji kupac […]

kupac odlucuje o kupnji nakon ulaska u trgovinu
Više

Kako prodavati putem web shopa?

Svaki trgovac mora imati neku vrstu modela poslovanja, a e-trgovci imaju nekoliko opcija. Da bi naši polaznici odabrali najbolji model za svoje poslovanje putem interneta, Siniša Begović je održao prvu edukaciju na temu Kako pokrenuti dobar web shop. Trgovina putem interneta, odnosno web shopa u konstantnom je porastu i sve više se ljudi odlučuje prodavati […]

Plavi ured - web shop
Više

FAB metoda u prodaji proizvoda i usluga

Prodaja je proces u kojem postižemo da kupci prihvaćaju našu ideju, proizvod ili uslugu. Da bi kupci to prihvatili, potrebne su vještine, znanje i razumijevanje kupca. Snježana Kupres je u protekla dva dana, tijekom edukacije Prodaja za pet, poučila polaznike kako uz FAB metodu pokazati kupcima da je baš vaš proizvod ili usluga ono što […]

FAB metoda - prodaja za 5 - plavi ured
Više

Kako zaključiti prodaju?

Za opstanak u poduzetništvu često su nam neophodne prodajne vještine. Zato su se naši poduzetnici danas družili sa Davorom Bilmanom na edukaciji Formula uspješne prodaje i naučili kako zaključiti prodaju. Naši prodajni rezultati su produkt našeg stava, prodajnih aktivnosti te ovladavanja prodajnim vještinama. Uspješni prodavači su pozitivni, uporni, motivirani, entuzijastični te nikada ne propuštaju priliku za […]

zakljuciti prodaju bilman plavi ured
Više

Dodana vrijednost proizvoda i usluge

Dodanom vrijednošću proizvoda ili usluge smatra se pozitivna razlika između onoga što vaš klijent plaća i onoga što dobije kroz vaše proizvode ili usluge koje pružate. Upravo je dodana vrijednost, između ostalog, danas bila jedna od tema predavanja Kalkulacija cijene.  Dubravka Lacić je polaznicima kroz niz praktičnih primjera ukazala na glavne činjenice vezane uz kalkulaciju cijena. […]

kalkulacija cijene- plavi ured - dodana vrijednost
Više

Izvršni sažetak kao dio marketinškog plana

Cilj marketinga je stvaranje i osvještavanje potreba i želja naše ciljane skupine uz poticanje na reakciju. Uz pomoć Ane Jergović, polaznici edukacije Izrada marketinškog plana danas su naučili kako bi trebao izgledati marketinški plan. On opisuje strateške ciljeve projekta ili tvrtke koji se postižu kroz specifične marketinške taktike, a potrošač je polazišna točka. Ovaj put pažnju […]

izvrsni sazetak - marketinski plan - plavi ured
Više

Pregovaranje e-mailom?

Kada nije moguće pregovarati uživo, pribjegavamo pregovaranju putem telefona ili e-maila. Na predavanju o strategijama i taktikama poslovnog pregovaranja, Davorka Biondić Vince iznijela nam je glavne karakteristike i boljke pregovaranja e-mailom. Prilikom pregovaranja uživo, sudjeluju sva osjetila, što je nedostatak komunikacije preko e-maila. Upravo je to i razlog zašto tijekom pregovaranja mailom dolazi do najviše konflikata, […]

strategije i taktike - pregovaranje e-mailom - plavi ured
Više

Kako pozicionirati svoj brend?

Dobar brending temelj je dobrog poslovanja. Kako bi naši poduzetnici od samog početka pravilno kreirali i pozicionirali svoj brend na tržištu, održana je edukacija Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište koju je vodila Kitica Kekić iz agencije Startaparat. Brend je integritet! Usporedite svoj brend sa čovjekom – biste li se družili s osobom koja nije vjerodostojna […]

kako pozicionirati brend plavi ured
Više

Od čega se sastoji savršen pitch?

Poduzetnicima, startupima i freelancerima uspješno predstavljanje projekata pred publikom ponekad znači preživljavanje na tržištu i razvoj poslovanja. Kako pripremiti savršen pitch i koje sve sastavnice on treba imati našim je poduzetnicima još jednom pokazala Ivana Conjar. Kod uspješne prezentacije pred publikom najvažnija je dobra priprema. Ako nam je stalo do nečeg, imat ćemo tremu, no […]

savrsen pitch plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.