Blog

Koji su digitalni trendovi u 2019. godini?

Trendovi u digitalnom svijetu se brzo mijenjaju i često ih nije baš najlakše pratiti. No to nije problem za Miroslava Vargu koji je još jednom pred našim poduzetnicima održao predavanje Digitalni marketing uz Google alate. Ovaj put vam donosimo informacije o ključnim trendovima. Koji su trendovi u 2019. godini? Od ulaska digitalizacije u naš život […]

digitalni trendovi 2019 plavi ured
Više

Zašto graditi brend na digitalnim kanalima?

U doba digitalne zasićenosti bitno je brendirati se. Kako izgraditi brend na svojim digitalnim kanalima učili smo od Tomislava Pancirova, digitalnog nomada i našeg bivšeg korisnika, na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Brendiramo se ponajprije zbog 2 razloga – kako bismo se približili svojim pratiteljima i potencijalnim kupcima te kako bismo se diferencirali u […]

graditi brend na digitalnim kanalima plavi ured
Više

Za crowdfunding je ključna dobra priprema i podrška zajednice!

U petak, 14. prosinca u ZICER-u je održana edukacija “Uvod u crowdfunding” pod vodstvom Zorana Rajna (CEDIOR) čiji je cilj bio osnažiti kapacitete poduzetničkih potpornih institucija u području crowdfunding financiranja. Gosti ovog zanimljivog predavanja bili su i Hrvoje Maras (REGEA), Grgo Vuković (Funderbeam) te Mario Rajn, gradonačelnik Križevaca. Edukacija je održana u sklopu projekta „CROWDfunding to […]

crowdfunding plavi ured crowdstream
Više

Gdje sve susrećemo Google AdWords?

Sustavni dio digitalne strategije mnogih tvrtki su Google AdWords oglasi. Što su oni, gdje se sve i u kojim situacijama koriste i kako nam mogu pomoći u poslovanju saznali smo od Miroslava Varge, najpoznatijeg AdWords stručnjaka na ovim područjima. Google mijenja algoritam više od 2400 puta godišnje, što je u prosjeku 11 puta svakog radnog […]

gdje susrecemo google adwords plavi ured
Više

Što je marketinška kratkovidnost?

Svi radimo greške kao početnici, no sve je lakše kada možemo učiti na tuđim pogreškama. Jedna od 13 najčešćih pogrešaka poduzetnika početnika jest marketinška kratkovidnost, a više o njoj govorila nam je Elvira Mlivić Budeš na istoimenoj edukaciji. Marketinška kratkovidnost i zlatno pravilo marketinga Marketinška kratkovidnost je situacija kada smo mi sami sebi mjerilo za druge […]

marketinska kratkovidnost plavi ured
Više

Analiza stanja kao dio pitcha

Iako se možda neće natjecati po startup natjecanjima, mnogi poduzetnici će biti u situaciji gdje će se trebati predstaviti javnosti te potencijalnim kupcima ili klijentima. A kako sažeti sve ključne informacije o svom projektu u 3 minute i 13 slajdova, polaznici su u protekla dva dana naučili od Ivane Conjar. Na seminaru Kako pripremiti dobar […]

analiza stanja u pitchu plavi ured
Više

Što je tehnika lijevka?

Prodaja često predstavlja problem malim i srednjim poduzetnicima koji su obično vrhunski kreativci i stručnjaci, ali loši prodavači. Kako u potpunosti prepoznati potrebe svojih kupaca pomoću tehnike lijevka naučili smo od Gordane Tačković na edukaciji Greške u prodaji i kako ih izbjeći. Tehnika lijevka je zapravo tehnika postavljanja pitanja kojima prodavač nastoji pobliže upoznati kupca, […]

tehnika lijevka plavi ured edukacija
Više

Reklamacije – dobra ili loša stvar u biznisu?

Jeste li znali da se samo 4% nezadovoljnih stranaka žali? Ostalih 96% tiho prigovara, a 91% nezadovoljnih nikad se više ne koristi uslugama, odnosno ne kupuje proizvode tvrtke koja ih je razočarala. Kako iskoristiti reklamacije u svoju korist čuli smo od Ane Brajković na seminaru Učinkovita maloprodaja. Pritužbe su najjeftinije povratne informacije, a nezadovoljni potrošači besplatni konzultanti!”, […]

reklamacije ana brajkovic plavi ured
Više

Osnovne vrste pozicioniranja na tržištu

Na globalnom tržištu prepunom proizvoda i usluga potrebno se razlikovati od svoje konkurencije kako bi se ostvarili konkretni rezultati. Pritom nam pomaže pozicioniranje, a kako se pozicionirati i koje osnovne vrste pozicioniranja na tržištu – naučili smo od Ivane Nobilo na edukaciji Pozicioniranje u glavi potrošača. Pozicioniranjem možemo utjecati na način na koji nas potrošači percipiraju […]

osnovne vrste pozicioniranja plavi ured
Više

Kako pripremiti smještaj za gosta?

Zagrebačke ulice se polako pripremaju za Advent, a s njima i mali iznajmljivači od kojih će neki prvi puta poslovati tijekom zimske sezone. Kako bi se što bolje pripremili, održana je edukacija Mali iznajmljivač, veliki posao koju je vodila Anamarija Cicarelli. Biti mali iznajmljivač je izuzetno lijep posao – vi konstantno putujete kroz svoje goste te […]

mali iznajmljivaci smjestaj za goste plavi ured
Više

78. Start-up akademija – Koji je preporučeni sadržaj poslovnog plana?

Završili smo sa 78. Start-up akademijom na kojoj smo informirali i educirali novu grupu budućih poduzetnika za poslovanje u Hrvatskoj. U sklopu edukacijskog programa Start-up akademije polaznici su naučili i osnove pisanja poslovnih planova koje im je objasnio naš savjetnik Aleksandar Grozdanić. Mnogi od polaznika ove Start-up akademije aplicirat će na neku od potpora za […]

78. startup akademija - poslovni plan
Više

Kako doći do idealnog kupca?

U vrijeme velike ponude na tržištu pravi je uspjeh pronaći i zbližiti se sa svojim idealnim kupcima. Način kako doći do saznanja tko su uopće naši idealni kupci i kako doći do njih pokazao je našim polaznicima Vanja Andrić na edukaciji Tko je moj idealan kupac?. Tržište je skupina trenutnih ili potencijalnih kupaca za određeni […]

kako doci do idealnog kupca plavi ured
Više

Webshop – koji su najvažniji elementi?

Mnogi od naših malih i srednjih poduzetnika bavit će se e-commerce-om i prodajom preko interneta. Za to im je potreban dobar webshop čije kreiranje i nije baš najjednostavniji zadatak. Iz tog im je razloga naš suradnik Siniša Begović pokušao dati uvid u online trgovinu na edukaciji Kako pokrenuti dobar webshop. Mnogi od nas su kupovali […]

webshop osnovni elementi plavi ured
Više

Pametna usluga je širi pojam od prodaje!

Ako se bavimo uslugama, iznimno nam je bitno kako nas percipiraju potencijalni i postojeći klijenti. Cilj svakog poduzetnika je pružiti klijentu što bolju i kvalitetniju uslugu, a naši su poduzetnici način za to saznali na edukaciji Borke Živković naziva Pametna usluga. Prodaja i usluga nisu isto! Usluga je puno širi pojam od prodaje!”, istaknula je […]

pametna usluga plavi ured
Više

Cijena kao dio marketinškog plana

Uspjeh marketinga ovisi o dvije stvari – o tome da poznajemo naše aktualne i potencijalne kupce bolje od konkurencije te o promišljenom marketinškom planu. Kako izraditi dobar marketinški plan te u odrediti prigodnu cijenu proizvoda ili usluge, saznali smo uz Anu Jergović na edukaciji Izrada marketinškog plana. Cijena je jedni prihodovni dio marketinškog miksa. Marketinški […]

cijena u marketinskom planu plavi ured
Više

77. Start-up akademija – Što je otpremnina?

Održali smo još jednu, 77. Start-up akademiju uz društvo veselih budućih polaznika koji su ovim programom dobili uvid u najbitnije stavke poslovanja u Hrvatskoj. U sklopu programa Start-up akademije, polaznici su dobili i uvid u upravljanje ljudskim potencijalima u što ih je uvela naša savjetnika Marina Grgić Eldić. Nakon otvaranja tvrtke i razvoja poslovanja, neki […]

77. startup akademija - otpremnina plavi ured
Više

Facebook algoritam – što je i što sve mjeri?

Društvene mreže danas su postale neizostavan dio poslovanja, kako zbog oglašavanja, tako i zbog povezivanja s kupcima. No, da bi ih mali poduzetnici znali aktivno koristiti, održana je još jedna edukacija naziva Korištenje društvenih mreža u poslovanju pod vodstvom Ilije Brajkovića. Znate li da čak 90% internet korisnika koristi društvene mreže? A jedna od najpopularnijih […]

Facebook algoritam plavi ured
Više

Produljen i proširen CrowdStream natječaj!

Zbog brojnih upita vezanih uz prijavu od strane obrta i udruga, proširena je ciljna skupina prihvatljivih prijavitelja te produžen rok za prijavu na natječaj u okviru EU projekta CrowdStream. Na projektu CrowdStream, koji je s provedbom započeo u prosincu 2016. godine, ZICER je partner. Kroz sudjelovanje u ovom natječaju odabrani sudionici usvojit će znanja i vještine potrebne za uspješnu […]

crowdstream natjecaj plavi ured
Više

Istraživanje tržišta je temelj za postavljanje dobre marketinške strategije!

Prije ulaska u biznis poželjno je znati što više podataka o tržištu na kojem se nalazimo. No to ne vrijedi samo za poduzetnike početnike – novi tržišni uvjeti zahtijevaju i konstantnu prilagodbu, a prilagoditi se možemo jedino ako smo upućeni u najnovije trendove. Kako do njih doći i koja se pitanja pitati, objasnila nam je […]

istrazivanje trzista plavi ured 2
Više

76. Start-up akademija – Što je PDV ID broj?

Nakon završene 76. Start-up akademije, nova grupa potencijalnih polaznika saznala je mnoge stvari o poduzetništvu i proširila svoje vidike. Budući da će na neki način većina poduzetnika poslovati s inozemstvom, u sklopu Start-up akademije govorili smo i o  internacionalizaciji poslovanja. Što je internacionalizacija poslovanja te zašto nam je potreban PDV ID broj, objasnila je našim […]

76. Startup akademija PDV ID broj plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.