Blog

Kako brendirati proizvod?

Mnogi poduzetnici početnici susreću se s problemom kako brendirati svoje proizvode. Zato je održana edukacija Kako od proizvoda napraviti brend s fokusom upravo na proizvode, a održao ju je Željko Popović. Proizvod je roba, usluga ili ideja sastavljena od opipljivih i neopipljivih atributa, koja udovoljava potrebama potrošača i koju potrošači dobivaju u zamjenu za novac ili […]

kako brendirati proizvod plavi ured
Više

Kako strukturirati tekst za web?

Kako bi bili u korak s digitalnim trendovima, održano je još jedno predavanje naziva Osnove digitalnog marketinga. Voditelj ove edukacije bio je Krešimir Koružnjak, a polaznici su se na ovom okupljanju u dva dana upoznali s različitim sastavnicama ovog područja. Jedna od njih je i struktura teksta za web. Sadržaj na webu je od izuzetne […]

tekst za web plavi ured
Više

Kako pružiti kvalitetnu uslugu?

Uslužne djelatnosti su specifične jer one podrazumijevaju i osobno uključivanje poduzetnika u pružanje kvalitete iste. Kako poboljšati kvalitetu svoje usluge i pritom nadmašiti očekivanja kupca, našim polaznicma je demonstrirala Borka Živković na edukaciji Pametna usluga. Prema rječniku, usluga je postupak iz ljubaznosti kojim se drugome posao i trud neposredno ušteđuje ili olakšava. Biti na usluzi […]

pruziti kvalitetnu uslugu plavi ured
Više

Kako uspješno povećati cijenu?

Metodologiju i razne trikove kako odrediti pravu cijenu za svoje proizvode i usluge koje će zadovoljiti i poduzetnike i potrošače, pokazao je Filip Fučić na edukaciji Metodologija uspješnog povećanja cijena. Mnogim poduzetnicima početnicima često je teško odrediti pravu cijenu nekog proizvoda ili usluge. Kasnije im je još teže tu početnu cijenu povećati jer su se […]

kako povecati cijenu plavi ured
Više

Kako kreirati doživljaj za pamćenje?

Današnja je ponuda na tržištu sve veća, a kupci su sve zahtjevniji. Ukoliko ih želimo privući, oduševiti i zadržati, potrebno im je prilikom pružanja usluge pružiti nezaboravan doživljaj. Kako to postići, 15 poduzetnika kreativaca saznalo je od Klare Trošt Lesić na edukaciji Osnove dizajna doživljaja za poduzetnike. Prema okviru ekonomije doživljaja, kupci žele više od […]

kako kreirati dozivljaj za pamcenje plavi ured
Više

89. Start-up akademija – Od čega se sastoji životni ciklus proizvoda?

Posljednju edukaciju prije proljetne pauze završavamo 89. Start-up akademijom na kojoj je još jedna grupa polaznika saznala temeljne informacije o poduzetništvu u Hrvatskoj. Između ostalih informacija, učili su i o životnom ciklusu proizvoda. U globalnom društvu natječemo se sa svojim proizvodima i uslugama na globalnoj razini, te je zato potrebno da budemo brži, jači i […]

89. startup akademija zivotni ciklus proizvoda (1)
Više

Što je vrijednosno pozicioniranje?

Prije provedbe tržište strategije i kontakta s budućim kupcima izuzetno je bitno znati na koji se način želimo pozicionirati. O vrstama i načinima pozicioniranja naučili smo protekla dva dana od Ivane Nobilo na edukaciji Pozicioniranje u glavi potrošača. Pozicioniranje je utjecanje na način na koji potrošači percipiraju osobine marke u odnosu na njegove osobine i […]

vrijednosno pozicioniranje plavi ured
Više

Što je dizajn korisničkog iskustva?

Bez dobre web stranice nema ni dobrog online marketinga. A bez dobre web strategije, nema ni dobre web stranice. Kako postaviti učinkovitu web strategiju na temelju korisničkog iskustva (user experience-a), saznali smo od Bora Dizdara na edukaciji Web strategija. Temeljni zadatak svake web stranice jest pružiti svojim čitateljima dobro korisničko iskustvo. Kada naša web stranica […]

dizajn korisnickog iskustva plavi ured
Više

Važnost video sadržaja na društvenim mrežama

Društvene mreže više nisu novost, već naša realnost. Ipak, korištenje društvenih mreža za privatne i poslovne svrhe donekle se razlikuje. Na koji način i kako ih iskoristiti za širenje vlastitog biznisa saznali smo na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju od Ilije Brajkovića. Svaka društvena mreža ima neku svoju svrhu i namjenu, a na nama […]

video sadrzaj drustvene mreze plavi ured 3
Više

Za prodaju usluga bitno je osobno brendiranje!

Prodaja usluga klijentima uvelike se razlikuje od prodaje proizvoda. Koje su to točno razlike i kako se približiti klijentima osobnim brendiranjem, naše polaznike je informirala Elvira Mlivić Budeš na edukaciji Kako prodati uslugu. U osobnoj prodaji, a tako i prodaji usluga, vrlo je važno svidjeti se kupcima, odnosno budućim kijentima. Kupci žele vjerovati u ispravnost […]

osobno brendiranje plavi ured
Više

Kretanje kupca unutar prodajnog prostora

Za poduzetnike koji će prodavati svoje ili tuđe proizvode na nekoj fizičkoj lokaciji, izuzetno je bitno pozicioniranje istih unutar prostora trgovine. Tajne upravljanja prodajnim prostorom otkrila nam je Ana Brajković na edukaciji Učinkovita maloprodaja. Svakom prodavaču, proizvođaču i poduzetniku cilj je zadovoljan kupac! Zadovoljni kupci više kupuju i vraćaju se po još!”, započela je Ana. […]

kretanje kupca u prodajnom prostoru plavi ured
Više

Važnost sadržaja za SEO strategiju

U vremenu kada se sve više tvrtki okreće internetu, važno je razumjeti važnost strategije sadržaja u unapređenju poslovanja. Kakve veze imaju SEO optimizacija i stvaranje sadržaja, objasnio nam je Siniša Gavrilović na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. Gotovo sve naše aktivnosti na internetu, a osobito one koje završavaju kupnjom, počinju pretraživanjem na tražilicama. Na tim […]

vaznost sadrzaja za SEO plavi ured
Više

Kako se bolje pozicionirati na LinkedIn-u?

LinkedIn je poslovna društvena mreža koju u Hrvatskoj još uvijek ne koristi većina populacije, no ona itekako može biti korisna za karijeru svakog pojedinca, a osobito za poduzetnika. Kako iskoristiti prednosti ove društvene mreže učili smo od Tanje Džido na edukaciji “LinkedIn – poveži se s prilikama!”. Na LinkedIn-u svaka osoba u prosjeku ima 400 […]

kako se pozicionirati na Linkedinu plavi ured
Više

Temeljna pravila javnog nastupa

Javni govor oduvijek je bio boljka mnogih ljudi jer – nema osobe koja nema barem malu tremu. Kako svladati javni nastup i uspostaviti dijalog s publikom približila nam je Petra Habdelić na edukaciji “Javni dijalog – vještina javnog nastupa, govora i prezentacije”, dok je gost Luka Mujkić pokazao polaznicima principe prodajne prezentacije, odnosno pitcha. Zlatna […]

pravila javnog nastupa plavi ured
Više

Koji je cilj content marketinga?

Dobar “content” odnosno sadržaj temelj je svake dobre web stranice. Što čini dobar sadržaj i kako ga iskoristiti za generiranje novih kupaca i klijenata, saznali smo od Ilije Brajkovića na seminaru “Content marketing”. Što je content marketing? Content marketing je sadržajna strategija koja podrazumijeva kreiranje sadržaja kojim ćemo privući posjetitelje, te posjetitelje pretvoriti u potencijalne […]

cilj content marketinga plavi ured
Više

Kako poboljšati SEO svoje web stranice?

Održan je još jedan seminar Osnove digitalnog marketinga na kojem su naši poduzetnici od Krešimira Koružnjaka naučili mnogo novih stvari o digitalnom marketingu te kako ga primijeniti na svoj biznis. Jedna od njih je i poboljšanje SEO-a na svojoj web stranici. U online svijetu svi nešto pretražuju, a upravo putem Google pretraživača naši potencijalni kupci […]

poboljsati SEO digitalni marketing
Više

Webshop – Što je informacijska arhitektura?

Za poduzetnike koji razmišljaju o prodaji preko interneta i razvijanju webshopa organizirana je edukacija Kako pokrenuti dobar webshop pod vodstvom Siniše Begovića. Naime, prije no što se odlučimo za izradu webshopa, potrebno je istražiti tržište te odlučiti kakvu informacijsku arhitekturu želimo. Informacijska arhitektura opisuje informacijsku strukturu web stranice i webshopa te kako će se korisnici kretati […]

webshop informacijska arhitektura
Više

Kako privući pozornost idealnog kupca?

Cilj svakog poduzetnika jest da se što više približi onim pravim, idealnim kupcima koji će cijeniti njegov rad i s kojima će moći dugoročno surađivati na obostrano zadovoljstvo. Kako takve kupce pronaći bila je tema edukacije Tko je moj idealan kupac? koju je vodio Vanja Andrić. Idealan kupac zapravo ne postoji, ali postoje određene skupine ljudi […]

pozornost idealnog kupca plavi ured
Više

Strah od javnog govora i kako ga pobijediti

Poduzetnici se nerijetko nađu u situaciji koja zahtijeva barem neki oblik javnog govora. Međutim, ne osjećaju se svi u toj poziciji ugodno. Kako bi se riješili nelagode i treme u takvim situacijama, održano je predavanje Jasno i glasno – recept protiv straha i nelagode od javnog govorenja pod vodstvom Anite Tripalo. Glossophobia je vrsta anksioznosti […]

strah od javnog govora plavi ured 2
Više

Što definirati kod marketinške strategije?

Činjenica je da ćemo donijeti bolje poslovne odluke ukoliko prethodno istražimo tržište na koje ulazimo. No, kako ga istražiti, kako na temelju tih podataka donijeti odluke i kako s obzirom na njih mjeriti svoje rezultate, pokazala nam je Nada Finderle na edukaciji “Istraživanjem i analizom do potrošača”. Istraživanje tržišta može pokazati svašta, ali da bi imali […]

definirati kod marketinske strategije plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.