Blog

Koje su vrste Google Ads kampanja?

Održan je još jedan webinar pod nazivom Google Ads za početnike, a vodio ga je Robert Barišić koji je naše polaznike upoznao s Google Ads oglasima te kako im oni mogu utjecati na njihovo poslovanje. Google Ads je način oglašavanja na pretraživačkoj platformi Google, a da bi se oglašavali na ovaj način potreban nam je oglašivački, […]

vrste google ads kampanja zicer plavi ured
Više

Web analitika je proces!

Web stranica za poslovanje nikada nije bila bitnija, no da bismo iz nje izvukli maksimalne rezultate potrebno je znati što na njoj moramo promijeniti. Te odgovore može nam dati web analitika s kojom nas je upoznao Robert Petković. Internet nam u marketingu donosi dvije ključne stvari – dvostruku komunikaciju i mjerljivost. Uz ove mogućnosti možemo […]

Web analitika je proces zicer plavi ured
Više

Što je brand territory GPS grid?

U doba kada je gotovo svaki proizvod zadovoljavajuće kvalitete, bitnije se više nego ikad istaknuti na tržištu. To se može postići brendiranjem, a kako teče proces brendiranja pokazao nam je Željko Popović na edukaciji Kako od proizvoda napraviti brend?. Današnje globalno tržište obiluje raznim proizvodima koji zadovoljavaju određene potrebe određenih skupina potrošača. Dok proizvod označava […]

brand territory GPS grid zicer plavi ured naslov
Više

Kako neutralizirati neugodne situacije tijekom javnog nastupa?

Strah od javnog nastupa spada u jedan od najvećih ljudskih strahova. Kako poboljšati svoje komunikacijske vještine, ali i neutralizirati neugodne situacije s publikom, učili smo od Petre Habdelić na edukaciji Javni dijalog – vještina javnog nastupa, govora i prezentacije. Neugodne situacije prilikom javnog nastupa Međutim, u javnom nastupu komunikaciji s publikom ponekad dolazi do neugodnih […]

neugodne situacije javni nastup plavi ured
Više

7 koraka u digitalnom marketingu prije oglašavanja

Digitalni marketing nikada nije bio aktualniji, a za njega su ključni alati koje nam Google nudi. Koji Google alati sve postoje i kako ih iskoristiti u svoju korist, učili smo još jednom od Miroslava Varge na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Kod digitalnog marketinga ključna je dobra web stranica, a možemo reći da je […]

7 koraka prije oglasavanja plavi ured
Više

Zašto je sadržaj bitan za webshop?

Ubrzanom digitalizacijom posljednjih su se mjeseci navike mnogih kupaca promijenile te kupci sve više kupuju online. Mnogi poduzetnici iz tog razloga otvaraju webshop, a sve o takvom načinu trgovanja učili smo od Siniše Begovića na edukaciji Kako napraviti dobar webshop?. Search engine optimizacija (SEO) je proces u kojem kroz razna poboljšanja na vlastitim web stranicama […]

sadržaj webshop plavi ured
Više

Koje su faze prodajnog procesa?

Tvrtka može preživjeti bez mnogih segmenata poslovanja, ali ne može bez prodaje. Sve o procesu uspješne prodaje učili smo od Romea Jerčića na edukaciji Kako kupac donosi odluke?. Zašto i kako kupci kupuju najvažnija su pitanja na koje kao poduzetnici trebamo naći odgovor. Da bismo shvatili želje i potrebe kupaca, prvo ih je potrebno razumjeti. Problem […]

faze prodajnog procesa plavi ured
Više

Što je 4-MAT sustav u prodajnoj prezentaciji?

Oko nas svi nešto prodaju, a mi se nastojimo oduprijeti svim tim informacijama kako bismo spasili naše novčanike. Kako se istaknuti u masi prodavača i pravilno prezentirati svoj proizvod ili uslugu učili smo još jednom od Bojana Kovačevića na edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije. Pri prodajnoj prezentaciji bitno je staviti se […]

4-mat sustav plavi ured
Više

Tko su influenceri i kako surađivati s njima?

Posljednjih dana dosta medijskog prostora bilo je posvećeno influencerima. Bez obzira na individualne zaključke, činjenica je da mnoge tvrtke i brendovi koriste influencere u promociji svojih proizvoda ili usluga. Sve o influencerima učili smo od Mislava Combaja na edukaciji Influenceri kao marketinška strategija. Influenceri su zapravo vlasnici oglasnog prostora i kreatori sadržaja koji ostavljaju pečat […]

tko su influenceri plavi ured
Više

Što je analiza tržišta i zašto je radimo?

Prilikom ulaska u biznis poželjno je napraviti istraživanje i analizu tržišta. Ovoj temi posvetili smo se na edukaciji Analiza tržišta i cjenovno pozicioniranje koju je vodila Sanija Vnučec Panjkota i pritom naučili što je ona i koja je njena svrha. Analiza tržišta nije jednostavan proces, ali nas štiti od krivih procjena! Analiza tržišta nije niti jednostavna […]

analiza tržišta plavi ured edukacija
Više

Što je brend i zbog čega su brendovi uspješni?

U svijetu (pre)velike ponude i potražnje, od izuzetne je važnosti stvoriti svoj brend, osobito ako se bavimo uslugama. Zašto je brendiranje važno za male poduzetnike i kako stvoriti vlastiti, učili smo od Marine Kolar na edukaciji Stvori svoj brend!. Sve što vi jeste, kako se ponašate i ophodite s ljudima, vaši vizuali i način komunikacije, […]

sto je brend zicer plavi ured
Više

108. Start-up akademija – Što je poslovna jedinica, a što izdvojeni pogon?

Nakon završene 108. Start-up akademije ostalo nam je još nekoliko edukacija do ljetne pauze, a drago nam je da smo i ovaj tjedan imali prilike družiti se s divnim polaznicima i njihovim izuzetno zanimljivim projektima. Prilikom otvaranja poduzeća, poduzetnik se može odlučiti na više vrsta pravnih oblika: pravnu osobu – d.o.o. ili j.d.o.o., zadruga, udruga, […]

108. startup akademija poslovna jedinica
Više

Uloga strategije sadržaja u web strategiji

Prije tehničke izvedbe web stranice, potrebno je osmisliti njenu web strategiju. Web strategija je proces iteracija koji definira smjer web stranice ili web proizvoda, a kako je osmisliti na način da postiže ciljeve našeg poslovanja, učili smo od Bora Dizdara. Općenito, strategija je plan kako usmjeriti svoje napore i koje korake poduzeti kako bi ostvarili […]

strategije sadrzaja plavi ured
Više

Kako prezentirati privatni smještaj ove sezone?

Sezona u 2020. godini za male iznajmljivače je puna izazova. Mnogo ideja i savjeta kako prezentirati privatni smještaj i izazove pretvoriti u svoju prednost, udijelila nam je Anamarija Cicarelli na edukaciji Mali iznajmljivač – veliki posao. S obzirom na trenutnu situaciju, mali iznajmljivači se nalaze u nezavidnom položaju. No upravo zato, važnije je nego ikad transparentno […]

prezentirati privatni smještaj plavi ured
Više

Kako učinkovito razmjestiti robu na web ili policu?

Posljednjih mjeseci mnogo toga se u maloprodaji promijenilo. Svoje znanje kako se prilagoditi trenutnoj situaciji i trendovima podijelila je Ana Brajković s polaznicima tijekom edukacije Učinkovita maloprodaja. U maloprodaji svi sudjelujemo – kao kupac ili kao prodavač. Maloprodaja ima svoju logiku i zakonitosti koje treba uzeti u obzir kako bi ona bila uspješna na tržištu. […]

razmjestiti robu plavi ured
Više

106. Start-up akademija – Što je istraživanje tržišta?

Nakon stanke, nastavili smo tamo gdje smo stali – krenuli smo (i završili) sa 106. Start-up akademijom na kojoj su polaznici saznali mnoge informacije o ulasku u svijet poduzetništva, a ovaj put smo pažnju posvetili istraživanju tržišta. Istraživanje tržišta je proces prikupljanja mnogobrojnih podataka na osnovu kojih će poduzetnik donositi poslovne odluke te planirati akcije […]

istrazivanje trzista start-up akademija plavi ured
Više

Što je potrebno za uspjeh crowdfunding kampanje?

Poduzetnici se za razvoj ili opstanak svoje poduzetničke ideje koriste raznim načinima financiranja. Jedan od alternativnih načina financiranja jest crowdfunding odnosno grupno financiranje, a o detalje o ovoj metodi čuli smo od Zorana Rajna na edukaciji Crowdfunding – inovativni način financiranja. Crowdfunding ili grupno financiranje podrazumijeva javno predstavljanje nekog pothvata, najčešće putem neke internetske platforme, […]

uspjeh crowdfunding kampanje plavi ured
Više

Koje vrste prigovora postoje?

U prodaji je osobni kontakt izuzetno bitan. Treba znati koja i kakva pitanja postavljati, kao i što izbjegavati prilikom komunikacije s potencijalnim kupcima. Koje su najčešće greške u prodaji i kako ih izbjeći, naučili smo od Sanje Gomuzak na današnjem predavanju. Brojna istraživanja o zadovoljstvu kupaca pokazuju zanimljive rezultate: 68% kupaca odlazi zbog osoblja, čak […]

vrste prigovora plavi ured
Više

Koje su metrike bitne za digitalni marketing?

Proteklih mjeseci uvjerili smo se da je digitalni marketing važniji no ikad, a kako nam Google alati mogu u tome pomoći, pokazao nam je Miroslav Varga na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Na edukaciji smo se, uz mogućnosti koje nam Google nudi, upoznali i s temeljnom terminologijom metrika digitalnog marketinga. Jedna od glavnih prednosti […]

metrike digitalni marketing plavi ured
Više

Što je “brand positioning statement”?

Jedini način da se istaknemo od velike konkurencije jest dobro brendiranje. No kako se uspješno brendirati u današnjim uvjetima? U ovom problemu pomogao nam je Željko Popović u sklopu edukacije Kako od proizvoda napraviti brend. Brendiranje je proces kreiranja vrijednosti kojom se utječe na percepciju potrošača komuniciranjem određenih vrijednosti utkanih u određene proizvode i usluge […]

brand positioning statement plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.