Blog

Design Thinking metodologija u 4 koraka!

Design Thinking je sve popularnija metodologija u istraživanju i osmišljavanju korisničkih rješenja. O čemu se točno radi i na koji način ova metodologija može koristiti malim poduzetnicima učili smo od Ivane Conjar na intenzivnom webinaru Design Thinkingom do novih poslovnih ideja. Design thinking je pristup rješavanju problema s fokusom na čovjeka koji je baziran na […]

design thinking metodologija zicer plavi ured
Više

Izgradite svoj osobni brend na LinkedIn-u!

Od brojnih društvenih mreža, LinkedIn je ona namijenjena poslovnom umrežavanju. Koje su prednosti LinkedIn-a, kako treba izgledati LinkedIn profil i kako ga koristiti učili smo od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama!. LinkedIn je naš prozor u poslovni svijet, putem njega se povezujemo s poslovnim kontaktima. Isto tako, bitno je kako […]

osobni brend na LinkedIn-u zicer plavi ured
Više

Situacije prilikom javnog nastupa

Javni govor jedan je od najvećih strahova svakog čovjeka. Kako ga poboljšati i kako ga koristiti u online okruženju, učili smo od Petre Habdelić na webinaru Javni dijalog – vještina javnog nastupa, govora i prezentacije. Prilikom javnog nastupa ponekad se događaju i nepredviđene situacije. O nekim nezgodnim situacijama tijekom javnog nastupa smo već pisali, a […]

situacije prilikom javnog nastupa zicer plavi ured
Više

Poduzetnici – napravite LinkedIn!

Društvene mreže danas su gotovo neizostavan dio svakodnevne komunikacije, no kako ih ima sve više, često znaju zbunjivati poduzetnike. Kako, kada i koju društvenu mrežu koristiti učili smo još jednom od Ilije Brajkovića na webinaru Korištenje društvenih mreža u poslovanju, a ovaj put smo se posvetili LinkedInu kao poslovnoj društvenoj mreži. LinkedIn je poslovna društvena mreža […]

linkedin ilija brajkovic
Više

Kako mjeriti učinke oglašavanja?

Tržišta i poslovno okruženje se danas brzo mijenjaju, stoga je, kako bismo ostali konkurentni, ključno donositi ispravne poslovne odluke. Što nam može pomoći u donošenju ispravnih poslovnih odluka? Mogu nam pomoći upravo podaci koje smo dobili istraživanjem tržišta. Kako do njih, otkrila nam je Nada Finderle na webinaru Istraživanjem i analizom do potrošača. Proces istraživanja […]

mjeriti ucinke oglasavanja zicer plavi ured
Više

Kako „normalizirati“ cijenu usluge?

Mnogim poduzetnicima je problem definirati početne cijene svojih usluga. Kako pravilno postaviti cijene za svoje usluge zna Mario Jurčić koji je svoje znanje podijelio s našim polaznicima na webinaru Izračun cijena usluga. Cijene usluga ovise o mnogo faktora – baziramo li se na kvaliteti ili kvantiteti?Prodajemo li svoje vrijeme?Jesmo li jedini zaposleni? Je li naše […]

normalizirati cijenu usluge zicer plavi ured
Više

Koji su koraci u postavljanju web analitike?

Većinu tjedna smo posvetili digitalnom marketingu i raznim metrikama koje možemo pomoću njega saznati. No što kako znati što je s našim web stranicama? Odgovore smo saznali od Roberta Petkovića na webinaru Uvod u web analitiku. Ako se radi o analizi web stranica, od izuzetne važnosti nam je Google Analytics. Google Analytics daje nam točne […]

koraci u postavljanju web analitike zicer plavi ured
Više

Sve više koristimo mobilne uređaje!

Sve bržom digitalizacijom trendovi se sve brže mijenjaju, kao i naša ponašanja. Ta ponašanja utječu na načine korištenja tehnologije, ali i načine na koje kupujemo proizvode. O novim trendovima u svijetu digitalnog marketinga informirao nas je Miroslav Varga na webinaru Digitalni marketing uz Google alate. Najveća prednost digitalnog marketinga jest mogućnost mjerenja. Na temelju mjerenja […]

koristimo mobilne uredaje zicer plavi ured
Više

125. Start-up akademija – Još jedna generacija budućih poduzetnika!

Jesensku sezonu započeli smo 125. Start-up akademijom, seminarom za poduzetnike početnike i one koji to tek žele postati. I ova Start-up akademija se održala putem online kanala, a trideset polaznika je imalo prilike preispitati svoje poduzetničke ideje i planove. Od 1. rujna još je lakše postati poduzetnik! Početkom rujna obradovala nas je vijest da se […]

125. Start-up akademija zicer plavi ured
Više

Kako pisati sadržaj za uslužnu web stranicu?

Ako se bavimo uslugama, izuzetno je bitno upoznati potencijalne klijente s djelatnošću kojom se bavimo, kao i uslugama koje im nudimo. Kako svoje usluge adekvatno predstaviti na vlastitoj web stranici, učili smo od Višnja Željeznjak na webinaru Pisanje sadržaja za uslužne web stranice. Prije nego što nas upoznaju, potencijalni klijenti će nas prethodno dobro proučiti […]

sadrzaj za usluznu web stranicu zicer plavi ured
Više

Vrste marketinškog plana

Cilj marketinga je osvještavanje potreba i želja ciljnih kupaca i poticanje na njihovu akciju i reakciju. U tome nam može pomoći marketinški plan o kojem nas je detaljno educirala Ana Jergović na webinaru Izrada marketinškog plana. Marketing plan minimalizira iznenađenja na tržištu, definira konkretne ciljeve, budžet, kao i taktičke akcije za odabrane segmente marketinške strategije. […]

vrste marketinskog plana zicer plavi ured
Više

Vrste tržišnih analiza

Tržište je okruženje u kojem su prisutni mali i veliki poduzetnici, a svaki od njih ima priliku pokazati svoje vještine. No kako bismo saznali kakvo je stanje tržišta na koje ulazimo, potrebno je napraviti tržišnu analizu. Kako to učiniti i koje vrste tržišnih analiza postoje, pokazala nam je Sanija Vnučec Panjkota na webinaru Analiza tržišta […]

vrste analize trzista zicer plavi ured
Više

124. Start-up akademija – 5 dana uvoda u poduzetništvo

Završili smo i sa 124. Start-up akademijom koja je ujedno i posljednja prije kratke edukativne ljetne pauze. Ovim putem želimo zahvaliti divnoj grupi 124. Start-up akademije na sudjelovanju i konstruktivnim pitanjima te im želimo sve najbolje na budućem poduzetničkom putu. Što smo naučili na Start-up akademiji? Zbog epidemioloških uvjeta 124. Start-up akademija održavala se online […]

124. startup akademija zicer plavi ured
Više

Ako kupuje preko interneta kupac ima pravo povrata 14 dana!

Maloprodaja ima svoju logiku i zakonitosti koji su primjenjivi šire od maloprodaje – ta logika se može koristiti pri kreiranju online trgovina, a izuzetno je korisno znati kako kupci uopće razmišljaju. S zakonitostima maloprodaje, ali i reklamacijama upoznala nas je Ana Brajković na webinaru Učinkovita maloprodaja. Prema istraživanju konzultantske kuće Lee Resources Inc. prosječan nezadovoljni […]

kupnja preko interneta zicer plavi ured
Više

Otvorena pitanja su put do uspješne prodaje!

Od cijelog seta poduzetničkih vještina one prodajne su za mnoge poduzetnike najpotrebnije i često – najproblematičnije. Kako se adekvatno prodajno predstaviti svojim potencijalnim klijentima, naučili smo od Bojana Kovačevića na webinaru Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije. Kada pomislimo na prodaju, često prvo pomislimo na pomno planirane prodajne prezentacije. No zapravo – ključ je […]

otvorena pitanja zicer plavi ured
Više

Što je „Brand Diamond“?

Kako u moru proizvoda na tržištu brendirati vlastiti? Kako odrediti svoje ciljno tržište i kako uvjeriti potencijalne kupce i potrošače da je baš naš proizvod najbolji izbor za njih? Sve o brendiranju proizvoda učili smo od Željka Popovića na webinaru Kako od proizvoda napraviti brend?. Marketinška disciplina obiluje alatima za izgradnju vlastitog brenda. O „brand […]

brand diamond webinar zicer plavi ured 1
Više

Od čega se sastoji SEO optimizacija?

Još smo se jednom posvetili temi digitalnog marketinga za koji je vrlo bitna SEO optimizacija. Mnoge tajne u vezi ove teme otkrio nam je Krešimir Koružnjak na webinaru Osnove digitalnog marketinga. SEO optimizacija ili Searh Engine Optimization uključuje primjenu različitih metoda i tehnika s ciljem postizanja što više pozicije na tražilicama kao što su Google, Bing ili […]

seo optimizacija zicer plavi ured
Više

Zašto je bitno imati dobar slogan?

Brendiranje je ključno u današnjem nastupu na tržištu, stoga je izuzetno bitno osmisliti identitet svoje buduće tvrtke. Ovom temom bavili smo se uz  Egli Ilić na webinaru Kako pomoću imena tvrtke, slogana, logotipa i boja izgraditi identitet tvrtke. Danas smo se posvetili sloganu. Slogan je ukratko potpis tvrtke. Slogan kratko, jasno i sažeto komunicira vrijednost […]

slogan zicer plavi ured egli ilic
Više

Što je informacijska arhitektura?

Ovih dana bavili smo se i web strategijom o kojoj nas je informirao stručnjak za to Bor Dizdar na webinaru o toj temi, a ovaj put smo se posvetili informacijskoj arhitekturi i značaju iste za cjelokupnu web strategiju. Informacijska arhitektura je proces organiziranja i strukturiranja elemenata, njihovog jasnog opisivanja i stvaranja načina da učinkovito odgovori na […]

Više

Priprema javnog nastupa u 10 koraka!

Uvijek je dobro poraditi na vlastitim prezentacijskim vještinama. Iz tog razloga održan je webinar Javni dijalog – vještina javnog nastupa, govora i prezentacije na kojem je Petra Habdelić kroz mentorstvo i razne vježbe motivirala naše poduzetnike na javni dijalog s publikom. Iako se danas većina komunikacije odvija u online svijetu, to ne znači da poduzetnici […]

priprema javnog nastupa 10 koraka plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.