Blog

Kako se brendirati na LinkedIn-u?

Bez dobrog brendinga danas je teško postići svoju poziciju na tržištu. Također se korisno povezati s potencijalnim poslovnim kontaktima što možemo odlično napraviti kroz poslovnu društvenu mrežu LinkedIn. Kako se brendirati na LinkedIn-u, učili smo još jednom od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama. LinkedIn je poslovna društvena mreža kojoj je cilj […]

brendirati se na LinkedIn-u plavi ured
Više

Koliko možemo podići cijenu?

U vrijeme poskupljenja gotovo svih resursa čini nam se da gotovo svi povećavaju svoje cijene. Kako ispravno povećati svoju cijenu i opravdati je kupcima i klijentima, učili smo od Filipa Fučića na webinaru Metodologija uspješnog povećanja cijena. Mnogim poduzetnicima početnicima u početku je teško odrediti pravu cijenu nekog proizvoda ili usluge. Kasnije im je još […]

koliko mozemo podici cijenu plavi ured
Više

Kako uspostaviti plaćanje na web shopu?

Statistike pokazuju da sve više kupujemo preko raznih internetskih trgovina. Iz tog razloga se mnogi poduzetnici odlučuju na izradu web trgovine, no pritom si postavljaju razna pitanja o izradi istog. To je bila tema naše edukacije Kako pokrenuti dobar web shop koju je vodio Siniša Begović. Postoji više modaliteta plaćanja na internetu: Gotovina, avansna uplata […]

webshop placanje zicer plavi ured
Više

Što je bitno kod Google Ads oglasa?

Ukoliko imamo ikakvu web stranicu, šteta je ne koristiti prednosti Google oglašavanja. Što je Google Ads, kako kreirati Google Ads račun i kako početi raditi prve kampanje, saznali smo od Roberta Barišića na webinaru Google Ads za početnike. Google Ads je jedan od alata koji nam omogućuje prikazivanje oglasa korisnicima Google tražilice ili korisnicima dok pretražuju […]

sto je bitno kod google ads oglasa
Više

140. Start-up akademija – Koju vrijednost nudite svom kupcu?

Priveli smo kraju i druženje s ekipom 140. Start-up akademije, no bez brige – vjerujemo kako je ovo tek početak njihovog poduzetničkog puta, kao i mnogih suradnji i novih prijateljstava. Kada krenemo realizirati poduzetničku ideju, shvatimo da se ona sastoji od nekoliko aspekata – onih tržišnih, pravnih i financijskih. Na seminaru Start-up akademija nastojimo na […]

140. start-up akademija plavi ured vrijednost
Više

Vrste objava na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama je nešto bez čega ne može niti jedna tvrtka, a posebno je važan malim i srednjim poduzetnicima. No, kako se organizirati za vođenje svih tih profila i koje vrste objava uopće postoje? Sve to, i više, saznali smo od Ilija Brajkovića na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Danas gotovo da i […]

vrste objava na drustvenim mrezama zicer plavi ured 2
Više

Savjeti za bolje komunikacijske vještine

Kažu da je jedan od najvećih strahova strah od javnog nastupa. Tog straha se možda nikada ne možemo u potpunosti riješiti, ali ga svakako možemo umanjiti uz vježbu i rad na vlastitim komunikacijskim vještinama. To smo radili na radionici Pričati i raditi nije isto – komunikacijske vještine pod mentorstvom Kristijana Sedaka. 60% svih problema vezanih […]

savjeti komunikacijske vjestine zicer plavi ured
Više

Što je Google Display Network?

U današnjem je svijetu puno toga digitalno, stoga valja imati i određene digitalne vještine. U poslovnom svijetu to se posebice odnosi na digitali marketing koji je danas neizostavan dio svakog poslovanja. Osnove digitalnog marketinga još nam je jednom otkrio Krešimir Koružnjak. Svi smo čuli za Google Ads, odnosno Google oglase. Oni se prvenstveno sastoje od: Google […]

Google Display Network plavi ured
Više

5 najčešćih grešaka u prezentaciji

Bez obzira jesmo li poduzetnik početnik ili onaj već malo iskusniji, svima su nam potrebne prodajne i prezentacijske vještine. Naši polaznici su ih imali prilike izbrusiti na edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije koju je održao Bojan Kovačević. Čak i osobe koje su dugo u svom poslu ili su svoju prezentaciju ponovili […]

5 najcescih gresaka u prezentaciji plavi ured
Više

Zašto je važno znati dobro postaviti anketu?

Kako bismo donijeli pravilne poslovne odluke, potrebno je raditi istraživanja tržišta. Jedan od najpopularnijih načina istraživanja tržišta je anketa. Da bi naši polaznici znali adekvatno postaviti anketu, organizirano je predavanje Osnove izrade ankete koje je držao Filip Gospodnetić. Anketno ispitivanje jedan je od najpopularnijih načina ispitivanja tržišta, odnosno prikupljanja informacija o klijentima i njihovim mišljenjima o […]

anketa plavi ured
Više

Što čini dobar webshop?

Trendovi govore da sve više kupujemo putem interneta, stoga se mnogi poduzetnici odlučuju za webshop i web poslovanje. O tome što čini dobar webshop, ali i o čemu treba razmišljati prilikom kreiranja istog učili smo od Darijana Kosića na edukaciji Postavljanje i razvoj uspješnog ecommerce poslovanja. Prema istraživanju udruge e-commerce Hrvatska, čak 36 % Hrvata […]

webshop kosic zicer plavi ured
Više

Koje su prednosti umrežavanja?

Pojedinci i tvrtke ne djeluju u vakuumu, već u svakodnevnom međuodnosu s drugima. Mnogo toga možemo dobiti jedni od drugih, osobito u poslovnoj sferi, no za to nam je potrebno umijeće umrežavanja. O ovoj vještini učili smo od Tanje Džido na webinaru Umrežavanjem do poslovnog rasta. Dobra međuljudska komunikacija olakšava i ubrzava poslovne procese, stvara […]

prednosti umrezavanja zicer plavi ured
Više

Benefiti su ti koji se kupuju!

Bez obzira u kojoj industriji poslovali, svima poduzetnicima je zajednička jedna stvar – da bi opstali na tržištu, često svoje proizvode i usluge moraju prodavati i prezentirati zainteresiranim dionicima. Kako to uspješno činiti, učili smo od Bojana Kovačevića na još jednoj edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije. Storytelling je jedna od naših […]

benefiti zicer plavi ured
Više

Koji digitalni kanal odabrati za građenje brenda?

Pri pokretanju vlastitog posla danas je od krucijalne važnosti izgraditi vlastiti brend. Prvi korak za male poduzetnike su to često digitalni kanali kojima smo se posvetili na webinaru Digitalnim kanalima do uspješnog brenda uz Tomislava Pancirova. Brend je personifikacija vašeg biznisa! To su sve vrijednosti koje netko veže uz vaš biznis kada čuje naziv, vidi […]

digitalni kanal za gradenje brenda plavi ured
Više

Kakvo je tržište budućnosti?

Današnji dan smo posvetili budućnosti, a tu nam je pomogla futurologinja Sanela Dropulić koja nas je na edukaciji Kupac modernog vremena uputila u globalne trendove i predikcije za sljedećih nekoliko godina. Da bismo predvidjeli budućnost – moramo vidjeti gdje smo sada!”, započela je Sanela. U posljednje dvije godine doživjeli smo mnoge globalne promjene – Brexit, pandemija […]

trziste buducnosti zicer plavi ured
Više

PR i marketing tehnike za male poduzetnike

Za poduzeće je važno imati dobre odnose s dobavljačima, posrednicima i potrošačima, a upravo nam odnosi s javnošću mogu pomoći na tom polju. Kako koristiti PR i marketing tehnike kao mali poduzetnik učili smo od Jelene Šarić na webinaru PR na društvenim mrežama i online platformama. Danas je nezamislivo imati uspješno poslovanje bez odnosa s javnošću […]

PR i marketing tehnike plavi ured
Više

10 pravila za oglašavanje apartmana na portalima

Krajnje vrijeme za pripremu ovogodišnje turističke sezone. Kako bi se naši mali iznajmljivači mogli adekvatno pripremiti za istu, organiziran je webinar Mali iznajmljivač – veliki posao pod vodstvom  Anamarije Cicarelli koja nam je otkrila nekoliko trikova za oglašavanje apartmana na raznim portalima. U Hrvatskoj postoji velik broj malih iznajmljivača što znači da je prisutna velika […]

oglasavanje apartmana zicer plavi ured
Više

Distribucija kao dio marketinškog plana

Kako bismo znali kako nastupiti na tržištu, osim poslovnog plana valja imati i marketinški plan. Sve informacije o ovoj temi, a osobito o njenom aspektu distribucije saznali smo od Ane Jergović na webinaru Izrada marketinškog plana. Marketinški plan sastoji se od više dijelova o kojima smo već pisali, a danas ćemo se posvetiti distribuciji kao […]

distribucija marketinski plan zicer plavi ured
Više

Kod digitalnog marketinga najbitnija je psihologija kupca!

Danas živimo na internetu. Posljedično, također i kupujemo na internetu, osobito u zadnjih nekoliko godina. Zato je krajnje vrijeme naučiti Osnove digitalnog marketinga, a naši su polaznici imali upravo tu priliku zadnja dva dana uz Krešimira Koružnjaka. Ciljevi digitalnog marketinga mogu biti različiti – informiranje, prodaja, izgradnja lojalnosti potrošača ili podrška ostalim komunikacijskim kanalima, a […]

Više

Tržište se mijenja jer se mijenjaju navike potrošača!

Tržišni uvjeti se neprestano mijenjaju, stoga je teško donositi dobre poslovne odluke. U tome nam pomaže istraživanje tržišta. Što trebamo znati u vezi istraživanja tržišta i kako primijeniti to znanje na pristup potencijalnim potrošačima učili smo od Nade Finderle na webinaru Istraživanjem i analizom do potrošača. Istraživanje tržišta je bitno jer je potrebno imati nepristranu […]

trziste se mijenja zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.