Blog

Kako pokrenuti webshop u koracima

Trendovi ukazuju na to da sve više kupujemo putem interneta s raznih web trgovina. Kako postaviti vlastitu web trgovinu i koje sve korake pritom poduzeti učili smo na dvodnevnoj radionici Kako napraviti dobar webshop uz Sinišu Begovića. Zbog brojnih prednosti poput praktičnosti, dostupnosti i konkurentnih cijena webshopovi postaju sve popularniji među kupcima, ali i poduzetnicima. Ipak, […]

kako pokrenuti webshop plavi ured 2
Više

Što trebamo znati prije pisanja sadržaja za web?

U online svijetu od izuzetne važnosti je sadržaj koji komunicira vrijednost našeg proizvoda ili usluge. Kako taj sadržaj oblikovati prema željama i potrebama naših kupaca, naši su polaznici učili od Andreje Rambrot Malenice na webinaru Piši priču, prodano!. Postoji više vrsta sadržaja koje možemo koristiti za web stranice. Sadržaj za web stranice može biti pisani […]

sto trebamo znati prije pisanja sadrzaja zicer plavi ured
Više

Koji su pokazatelji uspješnog brenda?

Danas je nemoguće biti prepoznatljiv na tržištu bez adekvatnog brendiranja. Kako brendirati svoje proizvode na prepoznatljiv način i kako znati je li naš brend uspješan, učili smo još jednom od Željka Popovića na edukaciji Kako od proizvoda napraviti brend. Brend predstavlja ime, pojam, znak, simbol ili neku drugu osobinu koja označava proizvod ili uslugu jednog […]

pokazatelji uspjesnog brenda zicer plavi ured
Više

Koja su razlike između prodajnih B2C i B2B strategija?

Prodaja je jedna od ključnih vještina svakog poduzetnika. Koje su to vještine i koji sve načini prodaje postoje, učili smo na interaktivnoj edukaciji Prodaja za pet koju je vodila Snježana Kupres. Ovaj put smo naučili ključne razlike između prodajnih B2C i B2B strategija. U prodaji uvijek moramo znati tko je naš kupac i koje su njegove […]

prodajne B2C i B2B strategije plavi ured
Više

Koji su trendovi u turizmu u 2023. godini?

Popularnost hrvatskih smještajnih kapaciteta ne jenjava, no trendovi se iz godine u godinu mijenjaju. Koji su trendovi u turizmu u 2023. godini te kako se što bolje pripremiti u razdoblju predsezone saznali smo od Ane Klancir na webinaru Kako poboljšati booking preko online kanala?. Ako ste odlučili staviti svoje smještajne kapacitete na tržište, zasigurno ste […]

trendovi u turizmu 2023. plavi ured
Više

Kako nam prodajne vještine pomažu u svakodnevnom životu?

Prodajne vještine i tehnike nisu korisne samo u poslovnom svijetu, već ih možemo učinkovito koristiti i u onom svakodnevnom. Koje su te vještine te kako ih primjenjivati učili smo od Sanje Begović na edukaciji Prodaja u svakodnevnom životu. Prodaja je proces prezentiranja, promoviranja i prodaje proizvoda ili usluga potencijalnim kupcima. Uspješna prodaja zahtijeva razumijevanje potreba i […]

prodajne vjestine u svakodnevnom zivotu zicer plavi ured
Više

144. Start-up akademija – Kako krenuti u poduzetništvo?

Završili smo s još jednom, 144. Start-up akademijom, poduzetničkim seminarom koji u 4 modula nastoji budućim poduzetnicima pružiti sve informacije o pokretanju i otvaranju poslovanja u Hrvatskoj. Na što treba obratiti pažnju, koji su trendovi na tržištu, koji zakoni ograničavaju djelovanje poduzetnika te koje izvore financiranja koristiti, samo su neki od odgovora koji su dobili […]

144. start-up akademija poduzetnistvo plavi ured
Više

143. Start-up akademija – Prelazimo na euro!

Iza nas je 143. Start-up akademija koja je ujedno i prva u 2023. godini. Ono što svim građanima obilježava početak 2023. godine jest prelazak na euro kao službenu valutu, a isto vrijedi i za našu Start-up akademiju jer od sada – sve računamo u eurima!  Poduzetništvo nudi mnoge prednosti, ali podrazumijeva i mnoge obveze. Jedne […]

143. start-up akademija zicer plavi ured euro
Više

Pisanje bloga je dobro za web strategiju!

Na prethodnim predavanjima utvrdili smo da je web stranica temelj digitalnog marketinga. No, izrada web stranice zahtijeva dobru web strategiju. Što je ona, kako je napraviti i kako nam blogovi mogu pomoći kao dio naše web strategije saznali smo od Bora Dizdara na edukaciji Web strategija. Web strategija je dugoročan proces iteracija koji definira smjer web stranice ili […]

pisanje bloga web strategiju zicer plavi ured
Više

Što sadrži prodajna web stranica?

Na današnjem tržištu neizbježno je razmišljati o digitalnoj marketinškoj strategiji. Što sve ona uključuje i na koji način joj pristupiti učili smo od Krešimira Koružnjaka na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. Mnogo je načina na koje možemo prakticirati digitalni marketing. Ipak, web stranica je temelj digitalnog marketinga. Ona je naše centralno mjesto na internetu na kojem […]

prodajna web stranica plavi ured edukacija
Više

Zašto pišemo marketinški plan?

Cilj marketinga je stvaranje ili osvještavanje potreba i želja ciljne grupe i poticanje na reakciju. No kako doći do željene reakcije? U tome nam može pomoći marketinški plan. Sve o ovoj temi učili smo od Ane Jergović na edukaciji Izrada marketinškog plana. Pisanje marketinškog plana poduzetnicima može donijeti mnoge koristi. Marketinški plan pomaže razumjeti dinamiku […]

zasto pisemo marketinski plan zicer plavi ured 2
Više

Osnovni elementi aktivnog slušanja

Komuniciramo svakodnevno, no postavlja se pitanje koliko je naša komunikacija zapravo učinkovita. Kako bi ispitali i unaprijedili svoje komunikacijske sposobnosti, održana je edukacija Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine uz Aljošu Conjara. Prosječna osoba gleda, a ne vidi, sluša, a ne čuje… dodiruje, a ne osjeća… hoda, a toga nije svjesna…i govori, a ne promišlja!“, […]

elementi aktivnog slušanja plavi ured
Više

Što je wireframe?

U svijetu interneta i društvenih mreža web stranica je jedan od ključnih elemenata predstavljanja vanjskom svijetu. Dobra web stranica je i strateški dobro osmišljena, za što nam je potrebna web strategija. Sve o ovoj temi učili smo od Bora Dizdara. Web strategija je dugoročni proces iteracija koji definira smjer web stranice ili web proizvoda. Kako […]

wireframe web strategija zicer plavi ured
Više

Kako nam content marketing pomaže u izgradnji brenda?

Kako živimo u digitalnom dobu, u poduzetničkom svijetu digitalna prisutnost je neizbježna. Kako iskoristiti digitalne kanale u našu korist, učili smo još jednom od Tomislava Pancirova na webinaru Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Danas postoji mnogo načina kroz koje možemo komunicirati sa svojim ciljnim publikama. Postoje brojni digitalni kanali o kojima smo već pisali, a […]

content marketing pancirov plavi ured
Više

Što mjerimo web analitikom?

Ako ne mjerimo podatke, teško da ćemo moći donijeti ispravne poslovne odluke. Kako pravilno mjeriti i interpretirati podatke s vlastitih web stranica, učili smo na edukaciji Uvod u web analitiku uz Roberta Petkovića. Google Analytics je vodeći svjetski sustav za analizu uspješnosti web stranica, a koristi ga više od 70% webova u svjetskih top 1 […]

sto mjerimo web analitikom zicer plavi ured
Više

142. Start-up akademija – Što je SWOT analiza?

Kako bi se još jedna grupa potencijalnih poduzetnika informirala o pokretanju poslovanja unutar Lijepe Naše, ali i o problemima s kojima se susreću poduzetnici, održan je još jedan ciklus Start-up akademije. 142. Start-up akademija je bila ujedno i posljednja u 2022. godini, dok će se sljedeća održati u siječnju 2023. godine. Za nas je ona […]

142. Start-up akademija swot analiza
Više

Kako do uspješnog poslovnog modela?

Većina poduzeća propada zbog nedostatka kupaca jer često na početku slijepo prate viziju poduzetnika. No, to ne znači da će tu viziju  prihvatiti tržište. O metodama preispitivanja poslovne ideje učili smo na edukaciji Business Canvas – ispitaj svoju ideju koju je održao Tomislav Krišto. Razvoj poslovanja iziskuje puno uloženog truda i vremena. No česta greška […]

kako do uspjesnog poslovnog modela zicer plavi ured
Više

Što je „brand moodboard“?

U vrijeme hiperprodukcije proizvoda i sadržaja teško je biti prepoznatljiv na tržištu. Ono što uspješne proizvode i usluge razlikuje od neuspješnih je prepoznatljivost, odnosno brend. Kako od proizvoda napraviti brend učili smo od Željka Popovića. Biti i ostati prepoznatljiv na tržištu je imperativ jer krajnji se potrošači ne identificiraju s proizvodima – oni se identificiraju s […]

Više

Istraživanjem tržišta do novih prilika!

Nove tržišne okolnosti stvaraju nove prilike. No kako ih uočiti i kako istražiti što misle naši potencijalni potrošači, učili smo još jednom od Nade Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača. Što je radilo jučer, ne znači da će raditi i sutra! Strategija koja je prošle godine bila pobjednička, zbog promjena u okruženju u […]

istrazivanjem trzista zicer plavi ured
Više

141. Start-up akademija – Prilika za umrežavanje!

Odlično smo se zabavili uz fantastičnu ekipu 141. Start-up akademije i, moramo priznati, trebalo nam je neko vrijeme da se dojmovi slegnu – i nama i polaznicima. Tijekom četiri dana raspravljali smo o poduzetničkim idejama naših polaznika, nakon čega smo izašli s izbrušenim inačicama tih ideja, ali i novim prijateljstvima. 141. Start-up akademija je prošla […]

141. start-up akademija umrezavanje
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.