Blog

Pregovaranje s “teškim” kupcima: kako smo naučili pretvoriti konflikt u suradnju

U poslovanju se često govori o vještini pregovaranja, ali rjeđe o onom dijelu koji većini zadaje najveću glavobolju – pregovori s “teškim” kupcima. U našoj natjecateljskoj kulturi, u kojoj je prag tolerancije na neugodne emocije često nizak, pregovaranje lako preraste u konflikt. A svaki neriješeni sukob znači izgubljene kupce, propuštene prilike i stotine, ponekad i […]

Više

Od nevidljivosti do naslovne priče: Kako pretvoriti vašu priču u medijski interes

U današnjem digitalnom svijetu, vaš postojanje u medijima je vaš poslovni legitimitet. “Ako nije objavljeno, kao da se nije ni dogodilo” postala je moderna poslovna maksima. No, kako se probiti u tom bučnom informacijskom prostoru i učiniti da vaša priča zasluži naslovnu stranicu? Poduzetnici u ranim fazama često se bore s nevidljivošću – nedostatkom sredstava, iskustva ili […]

Više

Webinar: Instagram za tvoje poslovanje

Većini poduzetnika je jasno da je prisutnost na društvenim mrežama dio posla, ali teško pronalaze učinkovite načine da im društvena mreža postane stvarni poslovni alat, a ne usisavač vremena i energije.  Na webinaru Instagram za tvoje poslovanje koji je vodila Neda Pršo bavili smo se najčešćim izazovima poslovnih profila malih poduzetnika i ponudili iskušana i održiva […]

Više

Web strategija

Edukacija „Web strategija“ pod vodstvom Bora Dizdara bila je praktičan i sadržajan vodič kroz proces planiranja, izrade i optimizacije web stranice. Polaznici su kroz osam modula naučili kako definirati jasne poslovne i web ciljeve, oblikovati KPI-eve te odrediti ključne funkcionalnosti koje web treba ispuniti kako bi podržao poslovanje. Poseban naglasak bio je na razumijevanju ciljane […]

Više

Kako pregovarati, prodavati i graditi win-win odnose

Pregovaranje je osnovna poslovna vještina — bilo da dogovaramo cijenu, rok, uvjete suradnje ili rješavamo nesuglasice. Unatoč tome, većina poduzetnika u pregovore ulazi bez strukture, bez jasnog plana i bez alata koji bi im osigurali stabilnost i sigurnost u razgovoru. Kako se to ne bi dogodilo i našim polaznicima, tu je edukacija Kako pregovarati, prodavati […]

Više

Uvod u Google AdWords

Na edukaciji Uvod u Google AdWords, koju je vodio Miroslav Varga, polaznici su se upoznali s osnovama jednog od najpoznatijih i najučinkovitijih sustava digitalnog oglašavanja. Google Ads omogućuje prikaz oglasa na Google tražilici, YouTube-u, Google Display Network mreži te unutar Gmail pretinaca, čime oglašivači mogu dosegnuti korisnike na različitim uređajima i platformama. Ključ uspješnog oglašavanja […]

Više

Webinar: Proširite svoje poslovanje kroz učinkovito prenošenje znanja

U aktualnom poslovnom okruženju mnogi poduzetnici posjeduju visoku stručnost i specijalizirano znanje. Kako to znanje prenositi drugima i na taj način svoju stručnost pretvoriti u novu poslovnu priliku učila nas je Jasna Dumičić na webinaru: “Proširite svoje poslovanje učinkovitim prenošenjem znanja“. Kroz teorijske osnove andragogije, analizu stilova učenja te praktične aktivnosti, voditeljica je predstavila ključne […]

Više

Uvod u web analitiku

Na edukaciji „Uvod u web analitiku“, koju je vodio stručnjak za Google Analytics Robert Petković, polaznici su naučili koliko je važna redovita analiza web stranice i praćenje rezultata putem sustava mjerenja. Objašnjeno je kako Google Analytics omogućuje praćenje, mjerenje i evaluaciju podataka te pomaže u prepoznavanju dijelova marketinške strategije koje je potrebno poboljšati radi postizanja […]

Više

Webinar: Kako do (više) klijenata uz LinkedIn?

Prosječni korisnik LinkedIn-a ima po statistikama više nego duplo veću platežnu moć u odnosu na prosječne korisnike na bilo kojem drugom on-line kanalu. To dovoljno govori o potencijalu za Vaš biznis. ALI, potrebno je razumjeti algoritam na pravi način i raditi ciljane postupke koji rezultiraju rastom profesionalne vidljivosti i privlače upravo Vaše ciljane klijente (,a […]

Više

Webinar: Google Ads za početnike

Na edukaciji “Google Ads za početnike”, predavač Robert Barišić predstavio je kako pomoću Google Ads oglasa privući posjetitelje na web stranicu ili web shop te povećati prodaju. Polaznici su naučili da se Google Ads račun sastoji od tri razine; računa, kampanja i grupa oglasa – kroz koje se postavljaju budžet, lokacija, jezik, ključne riječi i sami […]

Više

10 koraka kako pretvoriti čitatelje u klijente

Mnogi poduzetnici marljivo objavljuju sadržaj, no rezultati izostaju. Zašto? Zato što sadržaj bez jasnog puta do kupnje ne prodaje — on samo informira. Današnji kupac traži motiv koji će ga pokrenuti. Ako ne osjeti da je baš tvoja poruka put do rješenja koje mu treba — skrolat će dalje, kaže nam predavač Bojan Kovačević. Na […]

Više

Postavi temelje svog brenda!

Glavni zaključak webinara “Postavi temelje svog brenda!” je jak brend nije samo logo ili slogan – to je živa veza s vašom publikom. Kroz zajednički rad, potvrdili smo da je brend most između biznisa i kupaca, ljudska komponenta koja ima moć inspirirati, privući i ostaviti trajan dojam, kaže nam Izabela Laura. Mnogi se pitaju kako […]

Više

Marketinška strategija: Putokaz do tržišnih ciljeva, ne teorija bez rezultata

U svijetu preplavljenom marketinškim savjetima i prolaznim trendovima, često se gubi suština onoga što čini istinski učinkovitu marketinšku strategiju. Prava strategija nije puki popis objava na društvenim mrežama ili broj pratitelja – to je dinamičan plan aktivnosti koji vas vodi od trenutne pozicije do željenih tržišnih ciljeva, objašnjava David Rey Hudeček. Marketinška strategija predstavlja temeljito osmišljen […]

Više

Instagram koji prodaje – saznajte kako

Prosječna ljudska pažnja danas traje samo 8 sekundi, otprilike kao pamćenje zlatne ribice. Ova brojka je šokantna, ali istinita: u svijetu preplavljenom informacijama, korisnici interneta brzo gube fokus. Ako ne privučeš pažnju u tih 8 sekundi, oni će jednostavno skrolati dalje, na sljedeću objavu ili sljedeći profil. Zašto je ovo važno za tvoj Instagram profil? […]

Više

Napredna SEO radionica – kako iskoristiti AI alate i poboljšati pozicije na Googleu

Nakon uspješne uvodne radionice o SEO entitetima, održana je napredna SEO radionica pod vodstvom Siniše Gavrilovića, SEO stručnjaka s više od 20 godina iskustva. Ovoga puta fokus je bio na praktičnoj primjeni AI alata u istraživanju ključnih riječi i tema, kao i na SEO auditima stvarnih web stranica polaznika. Polaznici su kroz konkretne primjere naučili […]

Više

Kako samostalno kreirati i voditi marketinške kampanje

Marljivi i talentirani poduzetnici najčešće odlično poznaju svoj primarni posao – stvaranje proizvoda ili pružanje usluga. No, kada dođe do marketinga, mnogi se nađu u situaciji da tapkaju u mraku. Bez jasne strukture i razumijevanja ključnih koraka, često idu metodom pokušaja i pogrešaka, što nerijetko dovodi do promašaja, frustracija i umora. Kako bi naši polaznici […]

Više

Faza Ideacije u Design Thinking procesu

Ako ste se ikad igrali s Lego kockicama znate da prvo izgradimo hrpu naizgled čudnih i ludih konstrukcija, a tek kasnije odlučimo što je fora i korisno i nastavimo graditi. E pa to je upravo faza ideacije u Design Thinking procesu. U ovoj fazi ne razmišljamo o tome što je „realno“, „logično“, „što će šef […]

Više

Kako najbolje iskoristiti Google alate u digitalnom marketingu?

Da bi se mogli korisniku dobro predstavili dok nas traži na Googleu, dobro je poznavati što i kako naš potencijalni korisnik pretražuje. Za to je Google pripremio niz alata koji su uglavnom besplatno dostupni i svakom oglašivaču može biti vrlo korisno upoznati svoje potencijalne korisnike/kupce prije nego se krene ulagati bilo koji iznos u svoje […]

Više

Kako napisati kreativni brief i ćemo on služi?

Kreativni brief je dokument koji usmjerava kreativni tim i klijenta prema zajedničkom cilju. On jasno definira što želimo postići, za koga radimo i kako mjerimo uspjeh. Služi kao most između klijenta i kreativaca, uklanjajući nesporazume i štedeći vrijeme. Dobar brief daje dovoljno konteksta i inspiracije, ali ostavlja prostor za kreativnost, kaže nam Evelina Vranić. U […]

Više

Komunikacija predstavlja temelj ljudskih odnosa

Na radionici Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine saznali smo sve o komunikacijskim vještinama i kako nam pomažu u svakodnevnom životu. Komunikacija predstavlja temelj ljudskih odnosa – bez nje nema razumijevanja, suradnje ni zajedništva. Jasna komunikacija pomaže izbjeći napetosti i nesporazume te gradi povjerenje i povezanost među ljudima. Ona nam omogućuje prijenos znanja, stavova i […]

Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.