Blog

Kakva je struktura Google Ads-a?

Nakon što smo postavili web stranicu ili web shop, želimo da naši potencijalni kupci dođu do nje i naših proizvoda ili usluga prikazanih na njoj. U tome nam mogu pomoći Google Ads oglasi, a što su oni i kako ih pravilno postaviti, prikazao nam je Robert Barišić na edukaciji “Google Ads za početnike”. Google Ads […]

struktura google ads plavi ured
Više

Koje su nam sve prijetnje na internetu?

Internet može biti vrlo opasno mjesto. Najbolju zaštitu i sigurnost može nam pružiti jedino edukacija i obrazovanje. Zato je organizirana edukacija Kibernetička sigurnost i ICT za poduzetnike koju je vodio Tino Šokić, stručnjak za online sigurnost. Sigurnost je stupanj zaštite od potencijalne opasnosti, štete, gubitka ili kriminalne aktivnosti. Privatnost, odnosno pojam privatnosti, obuhvaća širi krug […]

prijetnje na internetu plavi ured
Više

Što je AIDA i kako nam ona pomaže u marketingu?

Za mnoge je poduzetnike upravo digitalni marketing pravi put do budućih kupaca. Kako ga uklopiti u svoje poslovanje i otkud početi uputio je naše polaznike Krešimir Koružnjak na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. Digitalni marketing je složeno područje za koje su nam potrebna tehničkih znanja u vezi upotrebe brojnih alata koji su nam na raspolaganju. No […]

aida plavi ured digitalni marketing
Više

Za content marketing bitna je SEO optimizacija!

U digitalnom svijetu sadržaj je kralj. Kupci danas prije kupnje sami pretražuju dostupne informacije i s obzirom na to donose odluke o kupnji, a kako nam u tome može pomoći content marketing, otkrio nam je Ilija Brajković. Kako vrijeme promiče, kupci su sve imuniji na klasične oblike marketinga. Istraživanja su pokazala da je prosječna osoba […]

seo optimizacija content plavi ured
Više

Brend persone nam pomažu u izradi web strategije!

Web stranica je danas neizostavno sredstvo komunikacije putem digitalnih kanala. No da bismo imali dobru web stranicu, potrebno je prethodno osmisliti učinkovitu web strategiju. Sve o izradi dobre web strategije saznali smo od Bora Dizdara na edukaciji Web strategija. Prilikom izrade web strategije trebamo znati KOME se obraćamo, a pri tome nam može pomoći izrada brend […]

brend persone plavi ured
Više

Kako istražiti ključne riječi za Google AdWords oglase?

Google AdWords je jedan od najpoznatijih i najefikasnijih sustava oglašavanja koji podrazumijeva oglašavanje na svim kanalima u Google-ovu vlasništvu. No postoji puno trikova koji mogu utjecati na naše rezultate, a danas nam ih je na edukaciji Uvod u Google AdWords pokazao Miroslav Varga. Kada spominjemo Google AdWords oglase mislimo ponajprije na Google tražilicu, ali oni […]

kljucne rijeci za google adwords
Više

Koji zakoni reguliraju poslovanje web shopa?

Budući da mnogi poduzetnici planiraju pokrenuti vlastiti webshop, bitno je da su informirani u vezi svojih obveza u ovakvom obliku poslovanja. Koji sve zakoni reguliraju takvo poslovanje te kako rješavati sporove s potrošačima, objasnila nam je Ana-Marija Kajić na edukaciji “Pravni aspekti otvaranja web shopa”. Ako smo odlučili pokrenuti web trgovinu ili webshop, postoji niz […]

zakoni propisi webshop plavi ured
Više

Zašto koristiti Google Analytics?

Što više znamo o svojim korisnicima, to bolje razumijemo njihove potrebe te im, s obzirom na to, možemo bolje prilagoditi svoju ponudu. Kada je web u pitanju, odličan sustav za to je Google Analytics, a o ovoj temi smo protekla dva dana učili od Robert Petković na edukaciji Uvod u web analitiku. Google Analytics je […]

google analytics plavi ured petkovic
Više

Koja je uloga poslovnog plana u kreiranju webshopa?

U digitalnom dobu sve više ljudi kupuje online, a slijedeći te trendove sve se više poduzetnika odlučuje na vlastiti webshop. Koje su im pritom mogućnosti na raspolaganju učili smo protekla dva dana od Siniše Begovića na edukaciji Kako pokrenuti dobar webshop. Postoje razne varijante webshopa koje uvelike ovise o poslovnom modelu našeg budućeg poslovanja. Tu […]

uloga poslovnog plana webshop plavi ured
Više

Kako kreirati uspješnu digitalnu kampanju?

Jedan od najboljih načina za povezivanje sa svojim ciljnim skupinama jest upravo putem digitalnih kanala. No za to je potrebno kreirati dobar vlastiti brend, kao i vladati raspoloživim alatima. O ovoj temi učili smo od Tomislava Pancirova na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Da bi se kreirao uspješan brend, potrebno je puno istraživanja, promišljanja […]

kreirati digitalnu kampanju plavi ured
Više

Osnovne mjere opreza na Internetu

U digitaliziranom svijetu sve je veći rizik od pronevjere podataka, raznih virusa i krađe identiteta. Osobito velik rizik postoji za poduzetnike koji često raspolažu izuzetno osjetljivim podacima vlastite tvrtke, ali i klijenata. Kako na adekvatan način zaštititi svoje poslovanje, objasnio je Tino Šokić na edukaciji Kibernetička sigurnost i ICT za poduzetnike. Kibernetička sigurnost je sustav […]

mjere opreza na internetu plavi ured
Više

Što je dizajn korisničkog iskustva?

Bez dobre web stranice nema ni dobrog online marketinga. A bez dobre web strategije, nema ni dobre web stranice. Kako postaviti učinkovitu web strategiju na temelju korisničkog iskustva (user experience-a), saznali smo od Bora Dizdara na edukaciji Web strategija. Temeljni zadatak svake web stranice jest pružiti svojim čitateljima dobro korisničko iskustvo. Kada naša web stranica […]

dizajn korisnickog iskustva plavi ured
Više

Važnost video sadržaja na društvenim mrežama

Društvene mreže više nisu novost, već naša realnost. Ipak, korištenje društvenih mreža za privatne i poslovne svrhe donekle se razlikuje. Na koji način i kako ih iskoristiti za širenje vlastitog biznisa saznali smo na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju od Ilije Brajkovića. Svaka društvena mreža ima neku svoju svrhu i namjenu, a na nama […]

video sadrzaj drustvene mreze plavi ured 3
Više

Važnost sadržaja za SEO strategiju

U vremenu kada se sve više tvrtki okreće internetu, važno je razumjeti važnost strategije sadržaja u unapređenju poslovanja. Kakve veze imaju SEO optimizacija i stvaranje sadržaja, objasnio nam je Siniša Gavrilović na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. Gotovo sve naše aktivnosti na internetu, a osobito one koje završavaju kupnjom, počinju pretraživanjem na tražilicama. Na tim […]

vaznost sadrzaja za SEO plavi ured
Više

Kako se bolje pozicionirati na LinkedIn-u?

LinkedIn je poslovna društvena mreža koju u Hrvatskoj još uvijek ne koristi većina populacije, no ona itekako može biti korisna za karijeru svakog pojedinca, a osobito za poduzetnika. Kako iskoristiti prednosti ove društvene mreže učili smo od Tanje Džido na edukaciji “LinkedIn – poveži se s prilikama!”. Na LinkedIn-u svaka osoba u prosjeku ima 400 […]

kako se pozicionirati na Linkedinu plavi ured
Više

Webshop – Što je informacijska arhitektura?

Za poduzetnike koji razmišljaju o prodaji preko interneta i razvijanju webshopa organizirana je edukacija Kako pokrenuti dobar webshop pod vodstvom Siniše Begovića. Naime, prije no što se odlučimo za izradu webshopa, potrebno je istražiti tržište te odlučiti kakvu informacijsku arhitekturu želimo. Informacijska arhitektura opisuje informacijsku strukturu web stranice i webshopa te kako će se korisnici kretati […]

webshop informacijska arhitektura
Više

Koji su digitalni trendovi u 2019. godini?

Trendovi u digitalnom svijetu se brzo mijenjaju i često ih nije baš najlakše pratiti. No to nije problem za Miroslava Vargu koji je još jednom pred našim poduzetnicima održao predavanje Digitalni marketing uz Google alate. Ovaj put vam donosimo informacije o ključnim trendovima. Koji su trendovi u 2019. godini? Od ulaska digitalizacije u naš život […]

digitalni trendovi 2019 plavi ured
Više

Zašto graditi brend na digitalnim kanalima?

U doba digitalne zasićenosti bitno je brendirati se. Kako izgraditi brend na svojim digitalnim kanalima učili smo od Tomislava Pancirova, digitalnog nomada i našeg bivšeg korisnika, na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Brendiramo se ponajprije zbog 2 razloga – kako bismo se približili svojim pratiteljima i potencijalnim kupcima te kako bismo se diferencirali u […]

graditi brend na digitalnim kanalima plavi ured
Više

Gdje sve susrećemo Google AdWords?

Sustavni dio digitalne strategije mnogih tvrtki su Google AdWords oglasi. Što su oni, gdje se sve i u kojim situacijama koriste i kako nam mogu pomoći u poslovanju saznali smo od Miroslava Varge, najpoznatijeg AdWords stručnjaka na ovim područjima. Google mijenja algoritam više od 2400 puta godišnje, što je u prosjeku 11 puta svakog radnog […]

gdje susrecemo google adwords plavi ured
Više

Koji su pravni aspekti online trgovine?

Više od četvrtine malih i srednjih poduzetnika u Hrvatskoj prodaje robu ili nude usluge online odnosno putem web shopova. O propisima koje pritom trebaju zadovoljiti (buduće) poduzetnike je informirala pravnica Ana Marija Kajić na edukaciji Pravni kontroling. Webshop može pokrenuti svatko – već postojeći poduzetnik kao “produžetak” svoje fizičke trgovine ili osoba koja će tek otvoriti […]

pravni aspekti online trgovine plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.