Blog

Kako uspostaviti plaćanje na web shopu?

Statistike pokazuju da sve više kupujemo preko raznih internetskih trgovina. Iz tog razloga se mnogi poduzetnici odlučuju na izradu web trgovine, no pritom si postavljaju razna pitanja o izradi istog. To je bila tema naše edukacije Kako pokrenuti dobar web shop koju je vodio Siniša Begović. Postoji više modaliteta plaćanja na internetu: Gotovina, avansna uplata […]

webshop placanje zicer plavi ured
Više

Što je bitno kod Google Ads oglasa?

Ukoliko imamo ikakvu web stranicu, šteta je ne koristiti prednosti Google oglašavanja. Što je Google Ads, kako kreirati Google Ads račun i kako početi raditi prve kampanje, saznali smo od Roberta Barišića na webinaru Google Ads za početnike. Google Ads je jedan od alata koji nam omogućuje prikazivanje oglasa korisnicima Google tražilice ili korisnicima dok pretražuju […]

sto je bitno kod google ads oglasa
Više

Što je ugovor na daljinu?

Ako prodajete proizvode, web shop kao prodajni kanal nudi brojne prednosti. No prilikom korištenja tih prednosti valja voditi računa i o zakonskim propisima koji određuju ovakav način poslovanja. Više detalja o toj temi saznali smo od Ana-Marije Kajić na edukaciji Pravni aspekti otvaranja webshopa. Neke od prednosti web shopa su jednostavno praćenje posjećenosti prometa, trgovina […]

ugovor na daljinu zicer plavi ured
Više

Vrste objava na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama je nešto bez čega ne može niti jedna tvrtka, a posebno je važan malim i srednjim poduzetnicima. No, kako se organizirati za vođenje svih tih profila i koje vrste objava uopće postoje? Sve to, i više, saznali smo od Ilija Brajkovića na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju. Danas gotovo da i […]

vrste objava na drustvenim mrezama zicer plavi ured 2
Više

Što je Google Display Network?

U današnjem je svijetu puno toga digitalno, stoga valja imati i određene digitalne vještine. U poslovnom svijetu to se posebice odnosi na digitali marketing koji je danas neizostavan dio svakog poslovanja. Osnove digitalnog marketinga još nam je jednom otkrio Krešimir Koružnjak. Svi smo čuli za Google Ads, odnosno Google oglase. Oni se prvenstveno sastoje od: Google […]

Google Display Network plavi ured
Više

Što čini dobar webshop?

Trendovi govore da sve više kupujemo putem interneta, stoga se mnogi poduzetnici odlučuju za webshop i web poslovanje. O tome što čini dobar webshop, ali i o čemu treba razmišljati prilikom kreiranja istog učili smo od Darijana Kosića na edukaciji Postavljanje i razvoj uspješnog ecommerce poslovanja. Prema istraživanju udruge e-commerce Hrvatska, čak 36 % Hrvata […]

webshop kosic zicer plavi ured
Više

Sve više kupujemo online!

Svijet oko nas se neprestano mijenja, a s njima i trendovi koji utječu na poslovanje. Koje su to promjene u svijetu digitalnog marketinga, saznali smo od Miroslava Varge na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Posljednjih nekoliko godina svjedoci smo globalizacije i digitalizacije, a pandemija je te procese još dodatno ubrzala. Danas su svi na […]

kupujemo online plavi ured
Više

PR i marketing tehnike za male poduzetnike

Za poduzeće je važno imati dobre odnose s dobavljačima, posrednicima i potrošačima, a upravo nam odnosi s javnošću mogu pomoći na tom polju. Kako koristiti PR i marketing tehnike kao mali poduzetnik učili smo od Jelene Šarić na webinaru PR na društvenim mrežama i online platformama. Danas je nezamislivo imati uspješno poslovanje bez odnosa s javnošću […]

PR i marketing tehnike plavi ured
Više

Kod digitalnog marketinga najbitnija je psihologija kupca!

Danas živimo na internetu. Posljedično, također i kupujemo na internetu, osobito u zadnjih nekoliko godina. Zato je krajnje vrijeme naučiti Osnove digitalnog marketinga, a naši su polaznici imali upravo tu priliku zadnja dva dana uz Krešimira Koružnjaka. Ciljevi digitalnog marketinga mogu biti različiti – informiranje, prodaja, izgradnja lojalnosti potrošača ili podrška ostalim komunikacijskim kanalima, a […]

Više

Što je društveni inženjering?

Iako nam Internet otvara mnoge nove mogućnosti, u internetskom prostoru postoje i mnoge prijetnje. Poduzetnici su česta meta internetskih prijevara, a koje su one i kako se od njih zaštititi objasnio nam je Tino Šokić na webinaru Kibernetička sigurnost i ICT za poduzetnike. Kibernetički prostor ili cyberspace je prostor unutar kojeg se odvija komunikacija između […]

drustveni inzenjering zicer plavi ured
Više

Poduzetnici – napravite LinkedIn!

Društvene mreže danas su gotovo neizostavan dio svakodnevne komunikacije, no kako ih ima sve više, često znaju zbunjivati poduzetnike. Kako, kada i koju društvenu mrežu koristiti učili smo još jednom od Ilije Brajkovića na webinaru Korištenje društvenih mreža u poslovanju, a ovaj put smo se posvetili LinkedInu kao poslovnoj društvenoj mreži. LinkedIn je poslovna društvena mreža […]

linkedin ilija brajkovic
Više

Kako „normalizirati“ cijenu usluge?

Mnogim poduzetnicima je problem definirati početne cijene svojih usluga. Kako pravilno postaviti cijene za svoje usluge zna Mario Jurčić koji je svoje znanje podijelio s našim polaznicima na webinaru Izračun cijena usluga. Cijene usluga ovise o mnogo faktora – baziramo li se na kvaliteti ili kvantiteti?Prodajemo li svoje vrijeme?Jesmo li jedini zaposleni? Je li naše […]

normalizirati cijenu usluge zicer plavi ured
Više

Koji su koraci u postavljanju web analitike?

Većinu tjedna smo posvetili digitalnom marketingu i raznim metrikama koje možemo pomoću njega saznati. No što kako znati što je s našim web stranicama? Odgovore smo saznali od Roberta Petkovića na webinaru Uvod u web analitiku. Ako se radi o analizi web stranica, od izuzetne važnosti nam je Google Analytics. Google Analytics daje nam točne […]

koraci u postavljanju web analitike zicer plavi ured
Više

Sve više koristimo mobilne uređaje!

Sve bržom digitalizacijom trendovi se sve brže mijenjaju, kao i naša ponašanja. Ta ponašanja utječu na načine korištenja tehnologije, ali i načine na koje kupujemo proizvode. O novim trendovima u svijetu digitalnog marketinga informirao nas je Miroslav Varga na webinaru Digitalni marketing uz Google alate. Najveća prednost digitalnog marketinga jest mogućnost mjerenja. Na temelju mjerenja […]

koristimo mobilne uredaje zicer plavi ured
Više

Kako pisati sadržaj za uslužnu web stranicu?

Ako se bavimo uslugama, izuzetno je bitno upoznati potencijalne klijente s djelatnošću kojom se bavimo, kao i uslugama koje im nudimo. Kako svoje usluge adekvatno predstaviti na vlastitoj web stranici, učili smo od Višnja Željeznjak na webinaru Pisanje sadržaja za uslužne web stranice. Prije nego što nas upoznaju, potencijalni klijenti će nas prethodno dobro proučiti […]

sadrzaj za usluznu web stranicu zicer plavi ured
Više

Od čega se sastoji SEO optimizacija?

Još smo se jednom posvetili temi digitalnog marketinga za koji je vrlo bitna SEO optimizacija. Mnoge tajne u vezi ove teme otkrio nam je Krešimir Koružnjak na webinaru Osnove digitalnog marketinga. SEO optimizacija ili Searh Engine Optimization uključuje primjenu različitih metoda i tehnika s ciljem postizanja što više pozicije na tražilicama kao što su Google, Bing ili […]

seo optimizacija zicer plavi ured
Više

Što je informacijska arhitektura?

Ovih dana bavili smo se i web strategijom o kojoj nas je informirao stručnjak za to Bor Dizdar na webinaru o toj temi, a ovaj put smo se posvetili informacijskoj arhitekturi i značaju iste za cjelokupnu web strategiju. Informacijska arhitektura je proces organiziranja i strukturiranja elemenata, njihovog jasnog opisivanja i stvaranja načina da učinkovito odgovori na […]

Više

Web analitika otkriva podatke o web stanici svim dionicima!

Ako dobro poznajemo naše korisnike i ciljane kupce, znamo što trebamo mijenjati u svom poslovanju. Jedan od najučinkovitijih alata pri upoznavanju istih je upravo Google Analytics s kojim nas je upoznao Robert Petković na webinaru „Uvod u web analitiku“, a ovaj put smo se posvetili pitanju tko sve može imati koristi od podataka koje dobivamo […]

web analitika dionici zicer plavi ured
Više

Kakav sadržaj objaviti na društvenim mrežama?

Danas gotovo da više ne možemo bez društvenih mreža. No, koju društvenu mrežu odabrati za komunikaciju vrijednosti svoje tvrtke i kakav sadržaj na njoj objavljivati? Ovoj temi posvetili smo se na webinaru Korištenje društvenih mreža u poslovanju gdje nam je Ilija Brajković podijelio svoja iskustva. Pri odabiru društvenih mreža za poslovnu komunikaciju izbora je puno […]

sadrzaj drustvene mreze zicer plavi ured
Više

Koje ključne riječi odabrati prilikom SEO optimizacije?

U trenutnim uvjetima ljudi se sve više okreću internetu pri čemu je od velike važnosti SEO optimizacija. Što je SEO optimizacija, kako nam ona može pomoći u poslovanju i kako postaviti dobru SEO strategiju otkrio nam je još jednom Siniša Gavrilović na webinaru Uvod u SEO optimizaciju. SEO optimizacija je proces u kojem kroz poboljšanja […]

kljucne rijeci seo plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.