Blog

Kako raditi SEO optimizaciju?

Ako smo vlasnik web stranice, bilo bi šteta ne raditi SEO optimizaciju. Što je SEO optimizacija i kako je pravilno implementirati učili smo još jednom od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. Pojam SEO optimizacije odnosi se razna poboljšanja na našim stranicama oko kojih ostvarujemo veću vidljivost na internet pretraživačima. Veća vidljivost na internetskim […]

kako raditi SEO optimizaciju plavi ured
Više

Od čega se sastoji digitalni marketing?

Digitalni marketing je danas neizostavni dio svake marketinške strategije. Odakle početi i što sve valja znati kod postavljanja digitalne marketinške strategije detaljno nam je izložio Krešimir Koružnjak na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. Digitalni marketing je marketing koji koristi digitalne kanale kako bi komunicirao vrijednost nekog proizvoda ili usluge, a cilj digitalnog marketinga je da nas […]

digitalni marketing zicer plavi ured koruznjak
Više

Društvene mreže kao PR alat za poduzetnike

U današnje vrijeme bilo kakva komunikacijska kampanja je nezamisliva bez društvenih mreža. Kako iskoristiti društvene mreže u korist svog poslovanja učili smo od Jelene Šarić na webinaru PR na društvenim mrežama i online platformama. Bez obzira koliko mali bili, poduzetnici se mogu služiti raznim PR alatima za promociju svojih proizvoda ili usluga. Jedan od najpristupačnijih […]

drustvene mreze pr alat zicer plavi ured
Više

Što je važno za poslovanje i kako nam Google u tome može pomoći?

U online poslovanju uvelike nam pomažu digitalni alati i online tehnologije. Kako koristiti Google alate iz poduzetničke perspektive zna Miroslav Varga od kojeg smo saznali mnoge aktualne informacije na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Prije poduzimanja ikakvih konkretnih akcija, važno je znati što želimo postići i kuda idemo. Kada znamo koji su nam ciljevi, […]

google alati i poslovanje zicer plavi ured
Više

Savjeti za kvalitetno pisanje sadržaja

U svijetu tražilica i online pretraga ono što privlači potencijalne kupce na naše web stranice je upravo kvalitetan sadržaj. Kako napisati kvalitetan sadržaj za web stranicu učili smo od Andreje Rambrot Malenice na webinaru Piši priču, prodano!. Poduzetniku je cilj doprijeti do što više kupaca. No, tu često mnogi poduzetnici padaju u zamku: Niste sladoled, […]

savjeti za kvalitetno pisanje sadrzaja zicer plavi ured 3
Više

Što je Google Analytics 4 (GA4)?

Posljednjih mjeseci u internetskim krugovima puno se priča o Google Analyticsu – odnosno prelasku na Google Analytics 4. O čemu je točno riječ i što to znači za poduzetnike koji imaju web stranice saznali smo od najpoznatijeg stručnjaka za web analitiku – Roberta Petkovića. Kako bi analizirali što im potencijalni kupci rade na web stranicama […]

google analytics 4 zicer plavi ured
Više

Što je kupcima najvažnije kod prve kupovine?

Trendovi upućuju da sve više kupujemo preko interneta. Sve veći broj proizvoda i usluga dostupnih online zahtijeva i što višu kvalitetu i reputaciju web trgovina. Što je kupcima bitno prilikom kupovine online – saznali smo od Darijana Kosića na edukaciji Postavljanje i razvoj uspješnog ecommerce poslovanja. Najnovija istraživanja pokazuju da Hrvati vole kupovati preko web […]

kupcima kod prve trgovine zicer plavi ured
Više

Google oglasni kanali daju sinergiju!

Svijet oko nas se neprestano mijenja, pa tako i tehnologija i naše navike. U 2023. godini Google je i dalje ključan faktor u digitalnom marketingu, a koji su nam Google oglasni kanali trenutno na raspolaganju saznali smo od Miroslav Varga na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Ljudi danas intenzivno istražuju. Prema najnovijim podacima Google-a, […]

oglasni kanali zicer plavi ured
Više

Kako osmisliti strategiju digitalnog marketinga?

Danas je dan prosječnog potrošača teško zamisliv bez pretraživanja Interneta. Kako tu činjenicu iskoristiti za vlastiti uspjeh na tržištu učili smo od Krešimira Koružnjaka na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. Danas živimo na internetu. Prosječan potrošač više puta dnevno koristi tražilice, čita vijesti na portalima, gleda video sadržaje na YouTubeu, koristi mobilne aplikacije ili društvene mreže. […]

Više

Zašto je digitalni PR važan za SEO?

U svijetu digitala i online pretraživanja izuzetno su bitni rezultati pretraga na online tražilicama. Što je SEO optimizacija i kako koristiti digitalni PR za SEO optimizaciju saznali smo još od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. SEO optimizacija je proces u kojem kroz poboljšanja na našim stranicama i oko njih ostvarujemo veću vidljivost na […]

digitalni pr seo zicer plavi ured
Više

Kako pokrenuti webshop u koracima

Trendovi ukazuju na to da sve više kupujemo putem interneta s raznih web trgovina. Kako postaviti vlastitu web trgovinu i koje sve korake pritom poduzeti učili smo na dvodnevnoj radionici Kako napraviti dobar webshop uz Sinišu Begovića. Zbog brojnih prednosti poput praktičnosti, dostupnosti i konkurentnih cijena webshopovi postaju sve popularniji među kupcima, ali i poduzetnicima. Ipak, […]

kako pokrenuti webshop plavi ured 2
Više

Što trebamo znati prije pisanja sadržaja za web?

U online svijetu od izuzetne važnosti je sadržaj koji komunicira vrijednost našeg proizvoda ili usluge. Kako taj sadržaj oblikovati prema željama i potrebama naših kupaca, naši su polaznici učili od Andreje Rambrot Malenice na webinaru Piši priču, prodano!. Postoji više vrsta sadržaja koje možemo koristiti za web stranice. Sadržaj za web stranice može biti pisani […]

sto trebamo znati prije pisanja sadrzaja zicer plavi ured
Više

Najčešće prijevare putem e-maila

U digitalnom svijetu sve je teže štititi vlastite podatke, ali i podatke svojih klijenata. Kako se mali poduzetnici mogu zaštititi od raznih online opasnosti, saznali smo na webinaru Kibernetička sigurnost i ICT za poduzetnike od Tine Šokića. Informacijska sigurnost je stanje povjerljivosti, cjelovitosti i raspoloživosti podatka koja se postiže primjenom propisanih mjera i standarda informacijske […]

prijevare putem e-maila zicer plavi ured
Više

Koji su trendovi u turizmu u 2023. godini?

Popularnost hrvatskih smještajnih kapaciteta ne jenjava, no trendovi se iz godine u godinu mijenjaju. Koji su trendovi u turizmu u 2023. godini te kako se što bolje pripremiti u razdoblju predsezone saznali smo od Ane Klancir na webinaru Kako poboljšati booking preko online kanala?. Ako ste odlučili staviti svoje smještajne kapacitete na tržište, zasigurno ste […]

trendovi u turizmu 2023. plavi ured
Više

Što su predugovorne obveze?

Prodaja putem web trgovina sve je popularnija, a kupovina putem interneta i mobilnih uređaja postala je svakodnevica. No, takav način poslovanja reguliraju posebni propisi, a o njima smo sve saznali od Ana-Marije Kajić na edukaciji Pravni aspekti otvaranja web shopa. Više od 70% potrošača u provedenim istraživanjima 2021. godine izjavilo je da su koristili mobilni […]

predugovorne obveze zicer plavi ured
Više

Što sadrži prodajna web stranica?

Na današnjem tržištu neizbježno je razmišljati o digitalnoj marketinškoj strategiji. Što sve ona uključuje i na koji način joj pristupiti učili smo od Krešimira Koružnjaka na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. Mnogo je načina na koje možemo prakticirati digitalni marketing. Ipak, web stranica je temelj digitalnog marketinga. Ona je naše centralno mjesto na internetu na kojem […]

prodajna web stranica plavi ured edukacija
Više

Što je wireframe?

U svijetu interneta i društvenih mreža web stranica je jedan od ključnih elemenata predstavljanja vanjskom svijetu. Dobra web stranica je i strateški dobro osmišljena, za što nam je potrebna web strategija. Sve o ovoj temi učili smo od Bora Dizdara. Web strategija je dugoročni proces iteracija koji definira smjer web stranice ili web proizvoda. Kako […]

wireframe web strategija zicer plavi ured
Više

Kako nam content marketing pomaže u izgradnji brenda?

Kako živimo u digitalnom dobu, u poduzetničkom svijetu digitalna prisutnost je neizbježna. Kako iskoristiti digitalne kanale u našu korist, učili smo još jednom od Tomislava Pancirova na webinaru Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Danas postoji mnogo načina kroz koje možemo komunicirati sa svojim ciljnim publikama. Postoje brojni digitalni kanali o kojima smo već pisali, a […]

content marketing pancirov plavi ured
Više

Što mjerimo web analitikom?

Ako ne mjerimo podatke, teško da ćemo moći donijeti ispravne poslovne odluke. Kako pravilno mjeriti i interpretirati podatke s vlastitih web stranica, učili smo na edukaciji Uvod u web analitiku uz Roberta Petkovića. Google Analytics je vodeći svjetski sustav za analizu uspješnosti web stranica, a koristi ga više od 70% webova u svjetskih top 1 […]

sto mjerimo web analitikom zicer plavi ured
Više

Kako se brendirati na LinkedIn-u?

Bez dobrog brendinga danas je teško postići svoju poziciju na tržištu. Također se korisno povezati s potencijalnim poslovnim kontaktima što možemo odlično napraviti kroz poslovnu društvenu mrežu LinkedIn. Kako se brendirati na LinkedIn-u, učili smo još jednom od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama. LinkedIn je poslovna društvena mreža kojoj je cilj […]

brendirati se na LinkedIn-u plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.