Blog

Kako istražiti riječi za Google Ads oglase?

Google Ads je platforma za oglašavanje koja omogućuje tvrtkama prikazivanje oglasa na Google tražilici i drugim Google-ovim uslugama poput Youtube-a i Google Display Network mreže. Kako je pravilno koristiti saznali smo od Roberta Barišića na webinaru Google Ads za početnike. Google Ads je sustav oglašavanja nam pomaže da se naši oglasi prikazuju željenim korisnicima na […]

istraziti rijeci Google Ads zicer plavi ured
Više

Cilj digitalnog marketinga je da vas kupci sami pronađu!

Digitalni marketing obuhvaća sve marketinške aktivnosti koje koriste internet kako bi povezale tvrtke s njihovim ciljnim skupinama. Što to znači i kako uopće krenuti pokazao nam je Krešimir Koružnjak na edukaciji Osnove digitalnog marketinga. Digitalni marketing je širok pojam koji uključuje različite strategije i tehnike poput content marketnga, SEO optimizacije, društvenih medija, e-mail marketinga, PPC […]

cilj digitalnog marketinga zicer plavi ured
Više

Ključni elementi dobrog LinkedIn profila

LinkedIn je poslovna društvena mreža koja profesionalcima i poduzetnicima može otvoriti mnoga vrata i donijeti mnogo poslovnih prilika. Kako je pravilno koristiti i koji su ključni elementi dobrog LinkedIn profila saznali smo od Vedrana Glogovića na webinaru Kako do (više) klijenata uz LinkedIn?. Korisnik LinkedIn-a ima 2 puta veću platežnu moć u odnosu na prosječnog […]

kljucni elementi linkedin profila zicer plavi ured
Više

Zašto nam je bitna web strategija?

U današnjem dobu web stranica je ključni element digitalne prisutnosti. No, nije dovoljno imati samo web stranicu – važno je imati i odgovarajuću strategiju za istu. Sve o ovoj temi saznali smo na edukaciji Web strategija od Bora Dizdara. Nije dovoljno imati samo web stranicu – važno je imati jasnu web strategiju koja će vas […]

zasto je bitna web strategija zicer plavi ured
Više

Koje su metrike u Google Analytics 4?

Metrike su izuzetno važne u poslovanju jer – ako ne mjerimo svoje rezultate, ne znamo ni postižemo li svoje ciljeve. Posebice se to odnosi na web stranice, a sve o ovoj temi saznali su naši polaznici od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku. Od 1. srpnja 2023. godine Google Analytics Universal prestao je […]

metrike Google analytics 4 zicer plavi ured
Više

Kako nam Google alati mogu pomoći u poslovanju?

Nije tajna da nam je za uspjeh u poslovanju potrebna promocija. Kako najbolje i najefektivnije iskoristiti Google alate za uspjeh u poslovanju demonstrirao nam je Miroslav Varga na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Kako bismo uspjeli u poslovanju, prvo je potrebno znati što uopće želimo, a onda i odrediti kako ćemo to postići. Isto […]

google alati ciljevi zicer plavi ured
Više

Kako pisati prodajni sadržaj?

U današnje doba bez sadržaja na internetu gotovo da ni ne možemo doći do kupaca. Kako taj sadržaj prilagoditi njima i što čini dobar prodajni sadržaj učili smo od Andreje Rambrot Malenice na webinaru Piši priču, prodano!. Pitate li bilo kojeg marketinškog stručnjaka o važnosti sadržaja u kontekstu web stranice i odgovorit će vam – […]

prodajni sadrzaj zicer plavi ured
Više

Kako provjeriti tko je vlasnik domene?

Ukoliko se bavimo prodajom ikakvih proizvoda, danas je gotovo nužno imati webshop. Kako osmisliti te na kraju i postaviti dobar webshop učili smo od Siniše Begovića na edukaciji Kako napraviti dobar webshop. Za postavljanje webshopa nužna nam je određena domena. Prema Siniši, domene su elementi globalnog informacijskog prostora: Npr. pojedini www. (web) poslužitelji, pojedina računala […]

tko je vlasnik domene zicer plavi ured
Više

Što je native oglašavanje?

Cilj odnosa s javnošću je djelovanje na određenu ciljanu skupinu kako bi se stvorila željena predodžba ili slika o poduzeću i njihovim aktivnostima. Kako to iskoristiti za svoje poslovanje učili smo od Jelene Šarić na edukaciji PR na društvenim mrežama i online platformama. U cilju primjene odnosa s javnošću na poslovanje, polaznici su se upoznali […]

native oglasavanje zicer plavi ured
Više

Kako nam unutarnji linkovi mogu pomoći u SEO optimizaciji?

Na internetu nam je od izuzetne važnosti SEO optimizacija. Što je ona, kako je koristiti u svom poslovanju i koju ulogu unutarnji linkovi imaju u tome otkrio nam je Siniša Gavrilović na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju. SEO optimizacija je proces u kojem kroz poboljšanja na našim stranicama i oko njih ostvarujemo veću vidljivost na […]

unutarnji linkovi u SEO optimizaciji zicer plavi ured
Više

Koje promjene donosi Google Analytics 4?

Kako bismo mogli donositi pravilne poslovne odluke, potrebno je stalno mjeriti rezultate. U svijetu web stranica to radimo web analitikom, a kako analitički razmišljati i interpretirati te podatke saznali smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku. Google Analytics je vodeći svjetski sustav za analizu uspješnosti web stranica koji koristi više od 70% […]

google analytics 4 zicer plavi ured
Više

Kako znati imamo li dobar sadržaj na uslužnim web stranicama?

Iako na prvi pogled pisanje tekstova za web stranice djeluje jednostavno, poduzetnici su često zbunjeni kako se predstaviti na vlastitim web stranicama. Ovu temu detaljno smo obradili na webinaru koji je ujedno bio i radionica pod nazivom Pisanje sadržaja za uslužne stranice, a koji je vodila Višnja Željeznjak. Kod pisanja sadržaja za web stranice, osobito […]

dobar sadrzaj na usluznim web stranicama zicer plavi ured
Više

Koji su online trendovi u 2023. godini?

Kako bismo se istaknuli na današnjem zasićenom tržištu, važnije no ikad je graditi svoj brend. Što je brend i kako ga izgraditi putem digitalnih kanala u 2023. godini učili smo od Tomislava Pancirova na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda. Online okruženje se neprestano mijenja: Danas živimo u post-follow kulturi konzumiranja sadržaja. Sav sadržaj nam […]

online trendovi u 2023. godini zicer plavi ured
Više

Kako content marketing funkcionira?

Današnji su kupci su bombardirani s 4.000 – 10.000 marketinških poruka dnevno. Zato je najbolji marketing onaj koji se ne čini kao marketing, a upravo o takvom obliku marketinga smo učili od Tibora Trupeca na edukaciji Content marketing za početnike. Content marketing je marketinška strategija koja podrazumijeva kreiranje sadržaja kojim ćemo privući posjetitelje i te posjetitelje na kraju […]

content marketing fukcionira zicer plavi ured 2
Više

Što je sve potrebno definirati prije pokretanja webshopa?

Trendovi nam pokazuju da sve više kupujemo preko interneta. Black Friday je postao važan datum u kalendaru, a ususret njemu održana je edukacija Postavljanje i razvoj uspješnog ecommerce poslovanja koju je vodio Darijan Kosić. Današnji kupac želi sve i odmah, po što boljoj cijeni i uz što bolje korisničko iskustvo. Iz tog razloga sve više […]

pokretanja webshopa zicer plavi ured
Više

Kako saznati kako tržište reagira na naš proizvod ili uslugu?

Sve više kupujemo preko interneta, stoga ne čudi sve veći broj webshopova i u Hrvatskoj. No, kako se istaknuti u moru web trgovina i kako uopće postaviti web trgovinu od nule, učili smo od Siniše Begovića na edukaciji Kako pokrenuti dobar webshop. Webshop je online trgovina putem koje kupac može kupuje proizvode od trgovca ili […]

kako trziste proizvod ili uslugu zicer plavi ured
Više

Kolika je vaša prodajna moć na LinkedIn-u?

Poslovno umrežavanje je od izuzetne važnosti, kako za one koji traže novi posao, tako i za poduzetnike i one koji će to tek postati. Kako se umrežavati na Linkedin-u učili smo od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama!. LinkedIn je poslovna društvena mreža čija je namjena predstaviti sebe i svoju tvrtku […]

prodajna moc linkedin plavi ured
Više

Što je Keyword planner i koje su mu prednosti?

Google Ads je Google-ov sustav online oglašavanja koji nam omogućuje dosegnuti korisnike upravo onda kada ih zanimaju proizvodi i usluge koje nudimo. Osnovne informacije o ovom sustavu učili smo od Roberta Barišića na edukaciji Google Ads za početnike. Google Ads oglasi funkcioniraju ponajprije po principu ključnih riječi o kojima smo već pisali, a danas ćemo […]

keyword planner google ads plavi ured
Više

Kako kreirati brend persone za web strategiju?

Web stranica je postala standard u današnjem poslovanju. Kako organizirati dobru web stranicu s obzirom na djelatnost kojom se bavimo i kako kreirati brend persone prema kojima ćemo to učiniti učili smo od Bora Dizdara na edukaciji Web strategija. Brend persone su detaljan opis imaginarnog korisnika naše usluge, proizvoda ili web stranice. Persona se koristi […]

brend persone za web strategiju zicer plavi ured
Više

Što valja napraviti prije Google Ads oglašavanja?

Kako bi doveli što više posjetitelja na svoju web stranicu ili webshop, poduzetnici se često služe Google Ads (nekad Google AdWords) oglasima. Kako pravilno postaviti Google Ads kampanje učili smo na edukaciji Uvod u Google Ads od stručnjaka Miroslava Varge. Google Ads oglasi veoma su privlačna opcija za poduzetnike. Riječ je o Google-ovom oglašivačkom sustavu […]

sto prije google ads oglasavanja
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.