Plan za rješavanje konflikta
Konflikti su normalne i prirodne pojave kod ljudi, ali u poslu nam mogu otežati svakodnevnicu. Većina ljudi misli da je neuspjeh loš i ne rade na popravljanju situacije što često dovodi do još većeg konflikta.
Henry Ford je davno naglasio “Ako misliš da ne možeš i ako misliš da možeš, u pravu si.”
Naše misli i ciljevi imaju iznimno jaku moć te nam mogu jednako tako olakšati i otežati rad , ali i atmosferu na poslu. Čovjek je dnevno izložen velikom broju informacija koje primamo od okoline. Taj iznos je na razini 4 MB i u nesvjesnom dijelu našeg mozga utječu i na daljnji proces razmišljanja. Stoga proces izgradnje sebe i rada na sebi traje sve dok smo živi.
Na predavanju „Upravljanje konfliktima“ polaznici su se upoznali s vrstama i razinama konflikata koji su vrlo kompleksni. Izdvojene su četiri razine konflikata: unutar pojedinca, među pojedincima, među grupama te među organizacijama.
“Morate biti spretan dirigent kako biste skladnije obavljali svoj posao i brže rješavali konfliktne situacije.” naglasila je Kalinić.
Walt Disney je ustanovio da tim mora imati tri tipa ljudi: sanjara, realista i kritičara. Kako bi tim bolje funkcionirao potrebno je provesti kvalitetan selekcijski postupak i važno je dugoročno ulaganje u tim kako bi se stavovi pojedinaca prilagodili okolnostima.
„Mijenjanje stavova je dugotrajan proces na kojem se treba mnogo raditi“ zaključili su polaznici seminara.
Za bolju poslovnu komunikaciju i veću dobit najbolje je imati točno napisan plan rješavanja konflikata u detaljnim koracima. „Dobit nije svrha poslovanja, dobit je posljedica poslovanja!“ istaknula je Kalinić kako bi polaznicima objasnila važnost ulaganja u ljudske resurse i brže rješavanje konflikata.
S ovom temom dobio sam dublji uvid u načine poslovne komunikacije u smjeru rješavanja potencijalnih budućih konflikata. Isto tako, sviđa mi se ideja o tvrtci koja se bavi revizijom rada nadređenih, ali i svih ostalih zaposlenika.
izjavio je polaznik Leo Novosel.