Osnove brendiranja
Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište jedan je od najvažnijih aspekata za bilo koji posao, veliki ili mali, za maloprodaju ili B2B. Učinkovita brand strategija daje veliku prednost na sve konkurentnijem tržištu. Što zapravo znači “branding”? Kako to utječe na male tvrtke? Odgovore na ova pitanja dobili su polaznici seminara Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište kroz interaktivno predavanje Kristine Gaća.
Jednostavno rečeno, vaš brand je obećanje koje dajete svojim klijentima. To im govori što mogu očekivati od proizvoda ili usluga, a to vas ujedno razlikuje od Vaše konkurencije. Vaš brand je ono što vi jeste, što želite biti, i ono što želite da ljudi misle o vama.
Što sve spada pod brendiranje i brand strategiju?
Strategija brendiranja odnosi se na to kako, što, gdje, kada i kome mislite komunicirati glavne poruke. Gdje se oglašavati je također dio brand strategije. Vaši distribucijski kanali su također dio vaše brand strategije. Ono što komunicirate vizualno i verbalno dio je vaše brand strategije.
Prvo što morate je definirati svoj brand koji je kao putovanje prema poslovnom samootkrivanju. To može biti teško, dugotrajno i neugodno. To zahtijeva, u najmanju ruku, da odgovorite na pitanja u nastavku:
- Što je misija vaše tvrtke?
- Koje su prednosti i osobine svojih proizvoda ili usluga koje imate?
- Što vašim klijentima izgleda kada razmišljaju o Vašoj tvrtki?
- Koje kvalitete ne želite da se povezuju s vašom tvrtkom?
Zanimljiva predavanja, stručni predavači i razmjena ideja samo su dio onoga što sam pronašla Plavom uredu. Sve zajedno čini odličnu podlogu za proširenje znanja, nove spoznaje i kontakte, ali i razvoj potencijalnih poduzetničkih prilika.
istaknula nam je polaznica Mihaela Pavičić.