Orange World – dašak Nizozemske u Hrvatskoj
U ovo adventsko vrijeme obilja, u Zagrebu se otvorila neobična trgovina – radi se o webshopu Orange World čiji su idejni začetnici naš korisnik Robert Csöngei i Anja Jugović. Radi se o web trgovini izvornim nizozemskim proizvodima – ponajprije craft pivama, sirevima, vaflima te umacima i priborom za sir.
Njihova priča je svakako zanimljiva, a počinje Robertovim dolaskom u Zagreb. Ovaj rođeni Amsterdamac upoznao je Anju u Zagrebu i odlučio ovdje ostati. S vremenom se ideja o trgovini nizozemskim proizvodima nametnula sama od sebe:
Pošto je Robert iz Nizozemske, htjeli smo nekako poslovno povezati Hrvatsku i Nizozemsku. Već smo neko vrijeme o tome pričali, i onda smo zapravo krenuli od onoga što mi sami volimo – isprobavati craft pivo i ono što uvijek donesemo iz Nizozemske – a to su sirevi i vafli. Nakon toga smo krenuli razvijati priču i birati proizvode koji su tipično nizozemski, a da ih mi volimo – pa smo dodali još umake i pribor za sir koji nam se činio zgodnim… i tako smo došli do ideje da bismo to mogli ponuditi na webshopu!”.
Ideja o realizaciji ovog projekta je zapravo došla na nedjeljnom obiteljskom ručku. Naime, Zvonko Jugović, Anjin otac, i sam se zainteresirao za priču s nizozemskim proizvodima te je odlučio proširiti djelatnost svoje tvrtke ujedno dajući prostor Anji i Robertu da ispitaju reakciju tržišta.
Bacili su se na posao i kreirali brend Orange World, kao i istoimeni webshop. Za sve ovo bilo je potrebno puno pripreme, kao i papirologije u vezi uvoza svih ovih proizvoda. Međutim, zasad su reakcije izuzetno pozitivne:
Nedavno smo imali službeno otvorenje na kojem smo dobili jako pozitivne reakcije. Kao prvo, imamo posebne proizvode, a dodatno želimo prezentirati tu kombinaciju – pivo i sir – jer to ide savršeno zajedno!”.
Orange World je prvenstveno zamišljen kao webshop izvornih nizozemskih proizvoda koje trenutno čine craft pivo, sirevi, vafli te umaci i pribor za sir.
Međutim, svi zainteresirani mogu posjetiti showroom u Ogrizovićevoj ulici 40c i uvjeriti se u kvalitetu istih, kao i preuzeti svoje narudžbe.
Za ljude iz Zagreba, ja bih svakako preporučio da naruče putem webshopa i da si onda dođu to pokupiti u showroom”,
savjetuje Robert.
Izbora i kominacija je mnogo – pa čak i za najzahtjevnija nepca. Tako Anja za ljubitelje intenzivnijih okusa preporučuje sir sa chillijem, paprom ili zelenim pestom te razne stouteve i portere, dok Robert tvrdi kako se njegovi ukusi često mijenjaju. Vafli su pak nepogrešiv izbor koji još nije uspio nikoga razočarati.
Iako ih je četvero u timu u kojem svatko ima svoja zaduženja, ona se, uz sve ostale obveze, znaju razdužiti i po 24 sata na dan:
Jako nam je gužva! Imaš puno papira koji se trebaju rješavati i trenutno nam je dosta bitan marketing. Raspravljamo kako možemo privlačiti ljude na webshop, a funkcioniramo i kao veleprodaja, dakle u kontaktu smo sa restoranima i tako dalje. Nije dovoljno imati dobar proizvod, to imamo i to znamo, ali bitno nam je odlučiti kako prezentirati svoj proizvod kome i na koji način. Na puno strana radimo, ali ne žalimo se, bitno da posla ima!”.
U planu su određene božićne akcije, kao i blog pomoću kojeg će nastojati educirati publiku o svojim proizvodima i nizozemskoj kulturi, a možda i kojekakve gurmanske radionice. Sve je to proces učenja koji je neizostavan dio u plivanju nesigurnim poduzetničkim vodama:
Učimo puno, jer kada radiš nešto za sebe, onda zapravo tek vidiš koliko toga ima u biznisu. To je sasvim drugačije nego raditi za poslodavca. Ovdje stalno o nečem razmišljaš i zato je bitno da voliš ono što radiš!”.
Ovoj entuzijastičnoj ekipi želimo puno sreće u daljnjem razvoju poslovanja!
Foto: Plavi ured