Optimizirajte svoj Linkedin profil!
Kako bi se pozicionirali kao stručnjak u nekoj industriji izuzetno je važno biti prepoznat od strane kolega i potencijalnih klijenata. To je puno lakše ukoliko imamo optimizirani Linkedin profil, a sve o ovoj temi čuli smo od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama!.
Društvene mreže su danas u poduzetništvu gotovo neizbježne. Osobito ako smo orijentirani na poslovne korisnike, LinkedIn je tu od neizmjerne važnosti. Riječ je o poslovnoj društvenoj mreži putem koje možemo predstaviti sebe i svoju tvrtku javnosti.
Zašto je važno imati optimiziran profil?
Na LinkedInu imamo izravan pristup donositeljima odluka, budućim kupcima i klijentima, dobavljačima, sponzorima i partnerima. Kada uhvatimo nečiju pažnju na ovoj društvenoj mreži, ta osoba će pročitati sadržaj našeg profila.
Promatrajte svoj LinkedIn profil kao zaokruženu priču! Vaš headline je mamac, sekcija ‘o vama’ je vaš pitch, a vaše iskustvo pokazuje vašu vjerodostojnost“,
ističe Tanja koja je polaznicima otkrila još nekoliko prednosti optimiziranog profila:
- profil je 7 puta vidljiviji kada imamo profilnu i cover fotografiju,
- ako imamo navedena barem 2 radna iskustva, povećavamo vidljivost 12 puta,
- optimiziran profil donijet će nam 21 puta veću vidljivost i čak 36 puta više poruka!
Uz to, poželjno je dodati usluge koje nudimo, kao i preporuke kolega i klijenata. Cilj je zaokružiti priču o sebi s preporukama koje potvrđuju sve što smo naveli u profilu.
Samo želim naglasiti da sam prezadovoljna odslušanom edukacijom, a pogotovo sam zadovoljna sa predavačicom. Radujem se budućim edukacijama!“,
zaključila je jedna od polaznica ovog webinara.