Što je financijska analiza poslovnog plana?
07travanj2015
Grupa poduzetnika, usvojila je osnovna znanja o financijskoj analizi poslovnog plana, ali i osnovama marketinškog plana. Seminar je održan u Plavom uredu u suradnji s dvije predavačice, Mijom Šipek i Anom Jergović. Polaznici su na konkretnim primjerima, vlastitog poslovnog plana naučili što je važno kod marketinškog plana, i što podrazumijeva financijska analiza poslovnog plana.
Poslovni plan vrijedan je alat za donošenje odluka poduzetnika početnika ili širenje postojećih poduzeća i ima posebnu važnost u provjeri poslovne ideje kod stvaranje novog poslovnog pothvata, njegove održivosti te očekivanih rizika. Formiranje ukupnog prihoda, investiranje u osnovna sredstva, poslovni rashodi, investicije u obrtna sredstva, izvori investiranja i obveze …. sve ovo ulazi u financijsku analizu poslovnog plana.
U sklopu seminara “Financijska analiza poslovnog plana”, gošća predavačica, marketinška stručnjakinja Ana Jergović, održala je interaktivno predavanje na temu “Izrada marketinškog plana” Sudionici su mogli kroz konkretne primjere i vježbe dobiti korisne informacije za razvoj daljnjeg poslovanja.