Od čega se sastoji digitalni marketing?
Digitalni marketing je danas neizostavni dio svake marketinške strategije. Odakle početi i što sve valja znati kod postavljanja digitalne marketinške strategije detaljno nam je izložio Krešimir Koružnjak na edukaciji Osnove digitalnog marketinga.
Digitalni marketing je marketing koji koristi digitalne kanale kako bi komunicirao vrijednost nekog proizvoda ili usluge, a cilj digitalnog marketinga je da nas potencijalni kupci sami nađu, i to u trenutku kada smo im zaista potrebni.
Od čega se sastoji digitalni marketing?
Digitalni marketing se sastoji od više cjelina i dijelova, koje bismo mogli podijeliti na:
- Web stranicu – web stranica je temelj digitalnog marketinga. Ciljevi web stranice mogu biti informacija i edukacija, prodaja, izgradnja lojalnosti ili podrška ostalim komunikacijskim kanalima prilikom lansiranja kampanja.
- Sadržaj – koristan sadržaj trebao bi biti u središtu digitalnog marketinga. Sadržajni ili content marketing je strateški marketinški pristup usmjeren na stvaranje i distribuciju vrijednog, relevantnog i dosljednog sadržaja kako bi se privukla i zadržala jasno definirana publika i potaknulo profitabilne akcije kupaca.
- Oglašavanje – je produžena ruka marketinga, a oglašivačke sustave ukratko možemo podijeliti na Google Ads manager i Meta Ads manager.
Na kraju predavanja polaznici su se upoznali i s web analitikom koja pomaže poduzetnicima bolje razumjeti ponašanje korisnika te donijeti bolje poslovne odluke.
Na zabavan način od predavača dobili smo mnoštvo korisnih informacija, primjenjivih u konkretnom poboljšanju kvalitete osobnog rada“,
komentari su prisutnih polaznika.