Ne postoji više online i offline!
Nova edukacijska sezona ne bi mogla započeti bez digitalnog marketinga. Tako je opet održano predavanje Miroslava Varge Digitalni marketing uz Google alate na kojem su se polaznici upoznali s temeljnim Google-ovim alatima, ali i naučili kako razmišljaju kupci u online i offline svijetu.
Razvojem digitalnih tehnologija promijenilo se ponašanje ljudi, kao i njihove navike. Neprestano smo na Internetu, a od svojih mobilnih uređaja se ne odvajamo ni tijekom noći. Zapravo, prema najnovijim istraživanjima više vremena provedemo surfajući, nego spavajući!
Kupovni proces je splet online i offline kanala
Iako digitalni marketing ima svojih prednosti jer ga možemo mjeriti, Miroslav je dao do znanja:
Ne postoje samo digitalni ili samo offline kanali! Oni su zapravo izmiješani i duboko isprepleteni!’’.
Prosječan kupac ima na izbor mnogo kanala putem kojih može doći do određenog proizvoda ili usluge, no rijetko se koristi samo jednim. Zapravo postoji mnogo više puteva i kombinacija prije finalne konverzije. Primjer kupovnog procesa jednog kupca prikazan je na sljedećoj slici:
S obzirom na to, poduzetnicima je bitno poznavati ponašanje svojih kupaca kako bi mogli uskladiti svoje marketinške napore s njiihovim navikama.
Ova edukacija bila je vrlo zabavna i poučna. Sve pohvale predavaču na stručnosti, korisnim informacijama i nadasve zanimljivom izlaganju!’’,
izjavila je Sanja Benčić, polaznica predavanja.