Kako napraviti dobar case study?
Za digitalnu komunikaciju ključna nam je content strategija. Kako je izraditi i koja je uopće svrha content marketinga, objasnio je Ilija Brajković zainteresiranim polaznicima na edukaciji Content marketing. Ovog puta samo najveću pažnju posvetili case study-u.
Case study ili studija slučaja je jedan od izrazito korisnih oblika sadržaja kojeg možemo producirati jer nam omogućuje da pokažemo svoje znanje te što smo radili i na koji smo način pomogli dosadašnjim klijentima. U isto vrijeme, takav sadržaj je edukativan jer educira buduće klijente o našem polju rada.
Koja je struktura case study-a?
Ilija je polaznicima savjetovao da case study sadrži sljedeću strukturu:
- Osnovne informacije o klijentu – tko je bio naš klijent?
- Koji “problem” klijent ima? – zbog kojeg problema nas je klijent kontaktirao?
- Što se željelo postići, po mogućnosti brojčano – koje rezultate smo željeli postići?
- Što je konkretno urađeno – što smo uradili da postignemo te rezultate?
- Konkretan rezultat i brojke – koje smo rezultate napravljenim akcijama postigli?
- Testimonial – klijentova izjava u kojoj u nekoliko rečenica opisuje svoje zadovoljstvo projektom i ostvarenim rezultatima.
Tako strukturiran case study pokazuje našim potencijalnim klijentima s kojim izazovima smo se susreli, kako smo na njih reagirali i koje smo rezultate ostvarili za klijenta. Ovaj oblik sadržaja primjenjiv je na gotovo sve vrste djelatnosti i zato je odličan za male poduzetnike koji na jednostavan način mogu prikazati svoje umijeće.
Hvala puno predavaču! Za početnika, što sam trenutno, informacija je pregršt – ali svakako aktualnih, korisnih, poučnih. Opet Plavom timu i svima – 5+!”,
povjerila nam se Ljubica Gnjatović, polaznica predavanja.