Načini oglašavanja na Facebooku
Današnji digitalni marketing je sve više digitalni, a sve manje marketing. Cijela komunikacija na društvenim mrežama je zdrava logika uz nekoliko tips&tricksa. Ilija Brajković iz digitalne agencije Kontra, iznio je svoja iskustva stečena kroz rad u digitalnom marketingu na edukaciji Korištenje društvenih mreža u poslovanju.
Morate shvatiti da svaki dio internet marketinga služi svojoj svrsi,
poručio je Ilija polaznicima te napomenuo kako je nužno pratiti trendove koji se mijenjaju iz dana u dan, ali i slušati publiku.
GDPR – nova uredba EU
Europska uredba o zaštiti osobnih podataka (GDPR), koja će stupiti na snagu u svibnju iduće godine, vrlo će strogo štititi osobne podatke i propisivati velike novčane kazne za kršenje uredbe.
Predavač je kazao kako će na taj način korisnici društvenih mreža biti znatno zaštićeniji i sigurniji tijekom korištenja društvenih mreža.
Oglašavanje na Facebooku
Prilikom kreiranja oglasa koji želite objaviti putem Facebooka, prvo morate odrediti:
- Tip oglasa
- Kome želite oglašavati?
- Kako ćete to platiti?
- Slike i tekstovi koji će se pojaviti u oglasima.
Što se tiče plaćanja oglasa, postoje 4 načina na koje možete plaćati oglašavanje:
- CPC (Cost Per Click) – ovaj način odabirete kada želite povećati broj klikova (plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas)
- CPM (Cost Per Mile) – ovaj način odabirete kada želite impresije (plaćate kada vaš oglas vidi 1000 ljudi)
- oCPM (Optimized Cost Per Mile) – ovaj način odabirete kada želite konverzije (konverzija se dogodi svakog puta kada netko napravi ono što ste željeli, odnosno na što ste ciljali tijekom marketinških aktivnosti)
- CPA (Cost Per Action) – ovaj način odabirete kada želite akcije (ne samo klik, već i specifičnu akciju za koju ste optimizirali oglas).
Polaznici su imali priliku vidjeti velik broj primjera dobrih i loših oglasa, a Robert Udovičić, jedan od polaznika, iznio je svoje dojmove na kraju edukacije:
Hvala Iliji za jako zanimljiv uvid u svijet oglašavanja na društvenim mrežama, za vrijedne informacije i nadasve opušten pristup. Svaka čast!