More ideja kao mali vrt optimizma
Prije nešto više od tri godine, Marijana Batinić pokrenula je vlastitu agenciju za odnose s javnošću i savjetovanje pod nazivom More ideja. Da je riječ o sasvim drugačijoj agenciji vidljivo je već na vizitki koja je kreativno osmišljena tako da predstavlja ideju i viziju o PR-u kakvu ima Marijana. Zaštitni znak brenda je surferica, simpatična karikatura, koja predstavlja optimističnu poduzetnicu s morem ideja oko sebe.
More ideja se ističe među mnogobrojnim agencijama samim time što njena vlasnica širi pozitivnu energiju i optimizam prema poduzetništvu.
Sve je krenulo s pozitivnom idejom zajedništva, jer je to jedan od najljepših načina za kreiranje uspješnih i lijepih poslovnih priča i suradnji. Odnosi s javnošću imaju veliku snagu jer gradeći povjerenje i bolje odnose mogu poticati pozitivne promjene. U svom radu pronosim ideju optimizma kao glavnog pokretača i temeljnu vrijednost svakog motiviranog društva. Smatram da uz pozitivan stav svaki pojedinac može učiniti mnogo za društvo u cjelini i vjerujem da svaki poduzetnik može biti ta mala kapljica u moru koja čini razliku.
objasnila nam je Marijana svoju viziju i poduzetnički put koji je započela nakon što je 15 godina radila za domaće i međunarodne tvrtke. U samom početku pisala je blog, pozitivne priče i vijesti, a nakon što je završila Londonsku školu za odnose s javnošću shvatila je kako je u PR-u pronašla snagu i inspiraciju za pozitivne promjene.
Kao poduzetnica uvidjela sam veliku važnost kontinuiranog educiranja i praćenja trendova, te i dalje u svojem radu imam želju aktivno doprinositi promociji pozitivnog poduzetničkog duha. Kroz odnose s javnošću i širenju optimizma željela bih doprinijeti promjeni percepcije poduzetništva. Zato mi je iznimno drago što Plavi ured i ja dijelimo slične ciljeve. Kroz edukacije u Plavom uredu dobila sam izvrsno iskustvo, te sam svoje ideje prezentirala u poticajnom okruženju i podijelila s ljudima koji su i sami poduzetnici ili to planiraju postati.
Ciljevi za budućnost su joj da jednoga dana postane i sama motivacijska govornica, a sa svojom agencijom želi pomoći brendovima u izgradnji reputacije i temeljnih vrijednosti. Marijana Batinić je idealan primjer da uz pozitivan stav i trud vrijedi mijenjati percepciju o poduzetništvu.
Motivacijski video pogledajte u nastavku:
Foto i video: Privatna arhiva Marijane Batinić.