Kako mjeriti rezultate na društvenim mrežama?
U digitalnom svijetu mnogo toga se vrti oko društvenih mreža. Putem društvenih mreža komuniciramo s prijateljima, poznanicima, ali i s raznim organizacijama i brendovima. Kako koristiti društvene mreže u poslovne svrhe, naučio je naše polaznike Ilija Brajković.
Prisustvo na društvenim mrežama jest proces. Ključna riječ je proces – ono zahtijeva vrijeme, angažman i kontinuitet!”,
naglasio je Ilija.
Da bismo bili aktivni na društvenim mrežama, potrebno je raditi na sadržaju kojeg ćemo distribuirati putem društvenih mreža.
Također, svoju aktivnost na društvenim mrežama potrebno je prilagoditi željama i potrebama naših ciljanih skupina – ne koriste svi sve društvene mreže, te je prema tome potrebno znati kome se obraćamo, što želimo postići i na koji način do njih doći.
Kako znati rade li društvene mreže za nas?
Nakon određenog vremena aktivnosti na društvenim mrežama, pitamo se donose li nam one rezultate. Srećom, u online svijetu sve se može mjeriti, a Ilija nas je upoznao s nekoliko načina na koje to možemo učiniti:
- Facebook offers,
- posebni kuponi i popusti,
- broj upita,
- upitnik na prodajnom mjestu,
- broj posjeta na webu,
- broj leadova,
- broj klijenata.
Ukoliko znamo što radimo i koristimo ih na pravilan način, društvene mreže mogu puno učiniti za nas i naše poslovanje što svjedoči i sam Ilija. To je zaključio i Ivor Zeman koji je prisustvovao na predavanju:
Edukacija mi se jako svidjela jer mi je pružila uvid u neke nove strategije digitalne promocije vlastitog obrta!”.