Mikrotrenuci i online prisutnost
Prilikom istupanja na tržište, potrebno je biti fleksibilan i naučiti se prilagođavati. Upoznati svoje tržište i kupce od izuzetne je važnosti. Miroslav Varga nam je tijekom današnje edukacije Digitalni marketing uz Google alate otkrio nekoliko ključnih informacija u ponašanju korisnika na internetu.
Korisnici i kupci su danas znatiželjni, zahtjevni i vrlo nestrpljivi, a mobilni uređaji postali su nam svima vrsta osobnih asistenata. Promjena njihovog ponašanje utjecala je i na način na koji mi moramo njima plasirati proizvode ili usluge. To su informacije koje treba uzeti u obzir kada krećete u neku Google kampanju.
Što su mikrotrenuci?
Mikrotrenuci su situacije u kojima su ljudi promijenili navike. To su momenti kada se refleksno okrećemo svojim uređajima kako bismo reagirali na određenu potrebu, bilo da se radi o učenju, otkrivanju ili kupnji. Takve trenutke možemo vidjeti kada vidimo neku reklamu i istog trenutka uzimamo mobitele i pretražujemo na internetu detaljnije podatke.
Što je najvažnije za online posao?
Za kvalitetno obavljanje posla, potrebna vam je virtualna osobnost, odnosno link. Virtualna vidljivost je ključna! U slučaju da netko pretražuje vaše ime putem Google i ne pronađe ništa, čak devet od deset ljudi imat će negativno mišljenje, dok će samo jedno biti neutralno. Ljudi vam ne vjeruju kad vas ne mogu pronaći na internetu. Online prisutnošću proširujete svoj doseg. U slučaju da ne želite biti prisutni na internetu, mogao bi to netko zloupotrijebiti i učiniti umjesto vas.
Marijana Gjurek, polaznica edukacije, vrlo je zadovoljna naučenim. Podijelila je s nama svoj doživljaj:
Zasigurno jedno od najboljih predavanja s izvrsnim predavačem. Konkretan, stručan i duhovit, gospodin Varga nadmašio je očekivanja. Preporuka svima koji trebaju uvod u cjeloživotno učenje.