Mihaela Visinski – Razvoj turističkih aplikacija u vrijeme pandemije?
U tijeku je popuštanje protupandemijskih mjera i mnogi poduzetnici se vraćaju uobičajenom načinu rada (uz pridržavanje trenutnih propisa), no turizam će još malo trebati pričekati.
Popričali smo s Mihaelom Visinski iz tvrtke EventRoster koja se bavi računalnim programiranjem i savjetovanjem, a koja je u posljednje dvije godine najveći fokus imala na turističkoj aplikaciji Zagreb Rutmap.
O ovom projektu već smo pisali u priči Rutmap – Smart City aplikacija koja će vam uljepšati snalaženje po Zagrebu, a kako je pandemija utjecala na njih – pročitajte u nastavku!
Mihaela, kako je pandemija koronavirusa utjecala na vaše poslovanje?
Zadnje 2 godine intenzivno smo se bavili aplikacijom Zagreb Rutmap unutar koje su bili eventi, turističke ture i sve što je potrebno turistima i domaćem stanovništvu. No s obzirom da evenata, turizma i turista nema, aplikacija je kao takva pala u drugi plan. Trenutno je dnevni boravak privremeni ured Event Rostera ali uskoro se vraćamo u ured u sklopu ZICER-a. Jako se veselimo tome!
Kako ste prilagodili poslovanje postojećoj situaciji?
Prije početka pandemije krenuli smo s virtualnim turističkim turama ali i virtualnim šetnjama po objektima što bi se sad pokazalo idealnim rješenjem da smo uspjeli projekt dovesti do kraja jer upravo svjedočimo da je sve online – pa tako sad imamo online tržnice, virtualne muzeje, virtualne knjižnice, evo ja sam jučer bila na virtualnom safariju. S obzirom da se uvijeti poslovanja mjenjaju to je nešto na što ćemo odsad staviti više fokus i kretati se u tom smjeru.
Dok se to ne sredi pustila sam svoju kreativnost da napokon dobije svojih 5 minuta pa sam se više posvetila izradi postera za koje prije nisam imala toliko vremena, a sa prijateljicom sam pokrenula podcast (format koji je nedovoljno prisutan i poznat na našem tržištu).
Koji kanali i alati su se pokazali najkorisnijima u ovoj situaciji?
U ovoj situaciji najviše smo se okrenuli društvenim mrežama i marketingu da ostanemo prisutni i vidljivi na tržištu. Najviše se to odnosi na društvene mreže poput Facebooka i Instagrama te LinkedIn-a dok se kroz podcast pokušavam uz neozbiljne teme, ali i one ozbiljnije posvetiti gostima koji su trenutno mali poduzetnici poput mene i koji se isto bore sa ovom krizom, da na taj način promoviramo i njih i njihove proizvode i usluge. Za tu potrebu otvorile smo i Youtube kanal kako bi ljudima bile još dostupnije, a podcaste snimamo Skypeom ili preko Zooma. To su sad ti mali koraci koji sad puno znače da budemo prisutni i da kasnije ne gradimo sve iz početka nego održavamo svijest kako smo još uvijek tu i potrebni i korisni za društvo.
Na kraju, imate li savjet za druge poduzetnike – kako najbolje iskoristiti ovu situaciju?
Najbitnije je u ovim situacijama sačuvati mentalno i fizičko zdravlje. Ja na ovu koronu gledam kao na još jednu koronu u nizu sa kojom se poduzetnici inače susreću na svom poslovnom putu, tako da kako smo dosad rješavali sve prepreke, tako ćemo sigurno i ovu.
Ne bojim se za budućnost, znam da moramo izaći iz ovoga, veći mi je fokus hoćemo li sve to stići kad iz sveg ovog izađemo – hoćemo li imati dovoljno ljudi da zadovoljimo svu ovu potražnju kad izađemo iz ovog svega!
Zato ostajte doma, ostajte zdravi, ostajte pozitivni, iskoristite mjere koje su vam dostupne i vidimo se kad budemo opet potrebni jedni drugima!
Foto: Mihaela Visinski privatna arhiva