Marketinška komunikacija je investicija
Zašto je marketing važan pisali smo u brojnim člancima, a jedan od njih donosi vam pet savjeta za bolju marketinšku komunikaciju koji je dostupan na linku. Tijekom seminara Marketinška komunikacija, Elvira Mlivić Budeš ističe važnost marketinga, te koliko pridonosi ostvarivanju ciljeva.
U poslovanjeu marketing nikada ne bi trebao predstavljati trošak nego investiciju. Marketinška komunikacija je investicija s ciljem da prodate svoj proizvod ili uslugu. Važno je marketinšku komunikaciju detaljno isplanirati, a što je zapravo najvažnije kod planiranja? Najvažnije je postaviti jasne ciljeve za buduće komunikacijske aktivnosti, te ogovoriti na pet važnih pitanja:
Kome se obraćamo? Zašto? Što želimo poručiti? Kako to izvesti? Po kojoj cijeni?
Važno je u planiranju glavnih marketinških aktivnosti istaknuti sebe među konkurencijom. Kako to postići?
Kreativnost je ključan element, a treba:
- Gledati što svi vide;
- Misliti ono što nitko nije mislio;
- Obogatiti ponudu;
- Produbiti doživljaj branda;
- Uvećati korist za kupca.
Kako osvojiti kupce?
- Prijedlozima koji opisuju vrijednost;
- Prednostima koje su bitne i uočljive;
- Cijene koje su poštene u odnosu na prednosti;
- Pričama koje počinju problemima i opisuju rješenja;
- Jezikom koji je jednostavan i praktičan;
- Privlačnim i lako pamtljivim porukama;
- Intuitivnim dijalozima koji dolaze u pravi trenutak;
- Odnosima koji osiguravaju da vas se ima na umu kad je to važno.
Iako imam iskustva iz područja marketinga, marketinška komunikacija je izvrstan seminar. Elvira Mlivić Budeš tako je jednostavno, iskustveno i zabavno prenijela znanje na nas sudionike.
istaknuo je naš polaznik Nikola Obad.