Ljepote Hrvatske u edukativnom džepnom suveniru
Hrvatski turizam iz godine u godinu bilježi zavidne rezultate i broj turista sve je veći. Ipak, kako bi turistima ostala lijepa uspomena u obliku suvenira, Iva Šimeković osmislila je izvrsnu kombinaciju edukativnog, zabavnog i praktičnog sadržaja. Riječ je o inovativnoj memori igri Meet Croatia – Memory Hrvatska. Iza ovog zanimljivog projekta stoji tvrtka MegaVisit na čijem je čelu Iva, a u suradnji s fantastičnim kreativcima iz agencije BRANDZ surađuju na razvijanju ove i mnogih drugih ideja koje planiraju lansirati u budućnosti. MCroatia nastala je kao autoričina ideja u želji da promovira ljepote Hrvatske kroz kulturne i edukativne vrednote.
U Hrvatskoj nedostaje dobrih suvenira s oznakom „Made in Croatia“ te edukativnih interaktivnih sadržaja o prirodnim ljepotama i kulturnoj baštini naše zemlje. Naime, iz najbliže okoline znam koliko su naša djeca, ali i njihovi roditelji željna zajedničkog učenja kroz igru i zabavu. Zbog toga su mi se godinama u glavi rojile ideje o idealnoj igri, no za početak je bilo najbolje na tržište izići s jednostavnim konceptom koji odgovara duhu vremena. Tako je nastao memory Meet Croatia – Memory Croatia, igra koja donosi prekrasne fotografije Zagreba, Dubrovnika te hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode.
objasnila nam je Iva kako je došla na ideju o ovome projektu.
Specifičnost ovog proizvoda je ta što je vrlo praktičan jer stane u džep, a projekt je službeno lansiran u lipnju ove godine. Proizvod je dostupan u tri izdanja na engleskom jeziku. Atraktivnog je dizajna i objedinjuje sve nacionalne parkove i parkove prirode. Druge dvije igre Meet Zagreb i Meet Dubrovnik prikazuju najljepše lokacije i kulturne vrednote ovih dva hrvatska gradova.
Posebno sam ponosna jer je riječ o suveniru koji je kreiran i proizveden u zemlji koju predstavlja, a rado ju kupuju strani gosti među kojima je najviše onih iz Koreje i Njemačke. Zbog edukativne vrijednosti igra MCroatia je sve traženija i među hrvatskim obiteljima s djecom.
Iva se za ovaj projekt, ali i za sam ulazak u poduzetništvo odlučila nakon sedamnaest godina rada za velike hrvatske tvrtke i strane korporacije. Želja da sama stvori nešto kroz ovo malo autorsko djelo pokazala se vrlo uspješnom. Iva ne planira stati samo na ovom projektu i ciljevi za budućnost su joj dodatno proširiti ponudu na cijelu hrvatsku s novim dizajnom.
Iako kao poduzetnica zarađujem daleko manje nego prije, ujedno sam i mnogo zadovoljnija. Kad ste sami na tržištu, nema zaštite velikog sustava, ali otkrivate druge prednosti takvog poslovanja. Upoznajete ljude koji s vama dijele slične poglede na svijet – kako strahove, tako i vjeru da svojim znanjem i iskustvom mogu stvoriti neku novu vrijednost. Takvi su ljudi najčešće kreativniji, otvoreniji za suradnju, znaju prepoznati koje su prave stvari na koje se isplati trošiti energija, unatoč preprekama svakodnevno se sebi i ljudima oko sebe trude izgraditi bolji život… Oni koji su takvi, trebaju pokušati zakoračiti u malo poduzetništvo.
objasnila nam je prednosti i mane svijeta poduzetništva. Iva je također bila i na savjetovanju u Plavom uredu, a njen proizvod može se pronaći u suvenirnicama i galerijama diljem Hrvatske te je zastupljena u Tisak media centrima i poslovnica Hrvatske pošte. Putem internetske stranice mcroatia.com igra se može naručiti za 38 kuna.
Foto: Privatna arhiva Ive Šimeković.