LinkedIn strategije koje prodaju idealnim klijentima
Online komunikacija je izuzetno bitna u poduzetništvu, a jedna od najboljih društvenih mreža za komunikaciju s potencijalnim klijentima je LinkedIn. Kako prirodno prodavati svoje usluge na toj mreži saznali smo od Vedrana Glogovića na webinaru Moć povezivanja i prodaje na LinkedIn-u.
LinkedIn je poslovna društvena mreža koja trenutno broji više od milijardu korisnika iz više od 200 zemalja i regija, a prosječni korisnik iste ima veću platežnu moć od korisnika drugih društvenih mreža:
Prosječni LinkedIn korisnik ima 2x veću platežnu moć od bilo kojeg drugog prosječnog korisnika! S druge strane, nije svaki biznis idealan za LinkedIn mrežu“,
ističe Vedran.
LinkedIn strategije koje prodaju idealnim klijentima
Vedran ističe kako je LinkedIn ekosustav u kojem za uspješnu prodaju trebamo paralelno koristiti 3 strategije:
- Optimizirani LinkedIn profil – naš LinkedIn profil treba detaljno objasniti tko smo, što smo i kakve usluge nudimo,
- Kreiranje vrijednog sadržaja – kvalitetom svog sadržaja trebamo našoj ciljnoj grupi ponuditi da se pronađu u našem sadržaju te da se povežu s nama putem istog,
- Strateški outreach + LinkedIn prodaja – sljedeći korak je proaktivno kontaktiranje biranih idealnih klijenata na potpuno prirodan i autentičan način.
Na ovom webinaru polaznici su se upoznali s praktičnim primjerima i koracima strateškog outreacha na LinkedIn-u, a zatim su usvojili zlatna pravila strateškog outreacha na društvenim mrežama s naglaskom na LinkedIn mrežu.
U kratkom vremenu je najbitnije rečeno i objašnjeno!“,
zaključak je jednog polaznika webinara.

