Kupac odlučuje o kupnji tek nakon ulaska u trgovinu!
Jeste li znali da kupac odlučuje o kupovini u 70% slučajeva tek u prodajnom prostoru? S obzirom na to, bitno je poznavati psihologiju kupnje kako bismo znali na pravi način izložiti svoje proizvode ili usluge, a pritom nam je pomogla Ana Brajković na edukaciji Učinkovita maloprodaja.
Pri ulasku u trgovinu izuzetno je bitan ugođaj koji kupac doživljava pri ulasku u trgovinu. Prema brojnim istraživanjima, čak:
- u 70% slučajeva odlučujemo o kupnji tek u prodajnom prostoru,
- 50% kupaca kupuje više proizvoda nego što su planirali prilikom ulaska u prodajni prostor,
- 20% kupaca impulzivno kupuje proizvode iz kategorije robe za koju uopće nisu imali nikakvu namjeru kupovati prije ulaska u samu trgovinu.
Da bi to postigli u našim trgovinama, prostor treba biti uređen tako da kupac može jednostavno i ugodno razgledati cjelokupnu ponudu:
Kupac mora moći jednostavno razgledati ponudu! Isto se može primijeniti na webshop – koju poruku šaljete, što kupac vidi kada dođe na vašu web stranicu? Koliko često mijenjate svoj izlog? Kupac kupuje zbog doživljaja, pobrinite se da mu pružite dobar doživljaj!”,
ističe Ana koja je na ovoj edukaciji otkrila polaznicima mnoge trikove kako pospješiti maloprodaju. Boje, mirisi, glazba, rasvjeta i razmještaj artikala samo su neki od njih.
Dizajnerica Sara Lončarić, polaznica ove edukacije, složila se sa svime navedenim riječima:
Vrlo korisna edukacija koju bi svi poduzetnici, a i oni koji će to tek postati svakako trebali proći! Poticajna predavačica Ana Brajković će vam praktičnim savjetima i primjerima pomoći osvijestiti kako da se klijent ili kupac osjeća ugodno u vašem prodajnom prostoru i time povećati prodaju, a sve u smjeru profinjenog pristupa. Ovo veselo i dinamično predavanje mi je pomoglo da potvrdim jesu li moje ideje i način poslovanja ispravni i idem li u pravom smjeru!”.
Sigurni smo da će joj dobivene infomacije poslužiti u raznim aspektima budućeg poslovanja.