Kako kreirati uspješnu digitalnu kampanju?
Jedan od najboljih načina za povezivanje sa svojim ciljnim skupinama jest upravo putem digitalnih kanala. No za to je potrebno kreirati dobar vlastiti brend, kao i vladati raspoloživim alatima. O ovoj temi učili smo od Tomislava Pancirova na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda.
Da bi se kreirao uspješan brend, potrebno je puno istraživanja, promišljanja i planiranja. Prema Tomislavu, uspješan brend je onaj kojeg potrošači doživljavaju kao autentičnog i konzistentnog u komunikaciji te koji im pruža dodatnu vrijednost.
Kako napraviti digitalnu kampanju?
Kreiranje digitalne kampanje sastoji se od više faza i koraka, koje je Tomislav podijelio na:
- Istraživanje – Koja je naša ciljna skupina? Kojim aktivnostima se bave? Koje su naše nišne skupine?
- Planiranje – Definirajte ciljeve projekta! Kako će se vaša komunikacija graditi online?
- Strategija – Kako ćete komunicirati s njima? Kako će se odnos s tom ciljanom skupinom mijenjati? Tko će sve ovo raditi?
- Alati – Koje social alate ćete koristiti? Kako ćete pratiti aktivnosti i uspjeh?
Prije ikakvog pokretanja digitalne kampanje, bitno je odgovoriti na sva ova navedena pitanja kako bismo imali stabilnu komunikacijsku strategiju, ali i kako bismo pokrili sve tehničke aspekte prilikom provedbe kampanje.
Polaznici su na edukaciji upoznati s primjerima provedbe digitalnih kampanja, kao i alatima za kreiranje onih vlastitih. Dojmove s predavanja podijelio je s nama Kristian Pirc:
Edukacija je bila izuzetno zanimljiva i korisna. Pričali smo o brendingu, razlici između brendinga i marketinga, ali i na koji koji način brending može biti u svrsi marketinga. Također smo prošli i kroz specifičnosti brendiranja na najzastupljenijim društvenim mrežama, a naš predavač, Tomislav Pancirov, otkrio nam je i neke nove alate te udijelio savjete za korištenje istih. Sve pohvale Plavom uredu na organizaciji ovakvih edukacija, samo tako nastavite!”.