Kongres samozaposlenih poduzetnica oduševio dvjestotinjak žena
U organizaciji Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, uz Razvojnu agenciju Zagreb kao suorganizatora, pokroviteljstvo Grada Zagreba i Turističke zajednice grada Zagreba, potporu Predsjednice RH gđe Kolinde Grabar Kitarović, te nazočnost g. Milana Bandića, gradonačelnika Zagreba, g. Tomislava Panenića, ministra gospodarstva i g. Darka Horvata, ministra poduzetništva i obrta, u glavnom hrvatskom gradu po prvi puta održan je Kongres samozaposlenih poduzetnica Hrvatske.
Koji su izazovi s kojima se svakodnevno susreću žene poduzetnice? Kako uspijevaju uspješno ploviti nemirnim hrvatskim biznisom? Što se može poduzeti kako bi poduzetništvo dobilo svoje zasluženo mjesto u našem društvu? Samo su neka od pitanja koja su okupila dvjestotinjak hrvatskih poduzetnica, te time učinile prvi korak ka još boljem poslovnom povezivanju.
Individualna izlaganja te tri vrlo interesantna panela otvorili su mnoga pitanja s kojima se svakodnevno susreću žene poduzetnice, a spominjala se i činjenica da su žene u svijetu poduzetništva često zanemarene.
Jedna od izlagačica bila je i Tamara Didak, voditeljica Plavog ureda, koja je istaknula sve mogućnosti ženskog poduzetništva u Gradu Zagrebu. Plavi ured je Poduzetnički centar u kojem je broj žena korisnica usluga veći od broja muškaraca. Također, Plavi ured je primjer izvrsne suradnje gradskih i državnih institucija kako bi se potaknulo što više žena na hrabre odluke, ali i potpomogao njihov poslovni uspjeh.
Činjenica je da većina nazočnih danas osigurava svoju egzistenciju radom u realnom sektoru, odnosno svaka od poduzetnica u realnom sektoru ujedno osigurava egzistenciju za najmanje 4 osobe koje rade u državnom i javnom sektoru, u mirovini su ili na Zavodu za zapošljavanje. To niti nekoliko puta bogatije države svijeta ne mogu izdržati, pa su zapravo današnje poduzetnice nevjerojatno hrabre.
naglasila je osnivačica Virtualnog poduzetničkog centra, Sanela Dropulić.
S Kongresa je poslan i konstruktivan prijedlog ljudima koji vode našu državu: „Hrvatskom bi, želimo li da postane konkurentna, atraktivna za investicije i poslovanje te dugoročno gospodarski održiva i stabilna trebalo početi upravljati kao da je veliko poduzetništvo. To znači je potrebno planirati što se želi postići, planirati budžet, resurse i razvoj koji je za to potreban te tijekom izvedbe mjeriti postignuće bitnih parametara. Isto tako, uz jasno alociranu odgovornost važno je inzistirati na provedbi planiranog uz jasne konzekvence ako se to ne dogodi.“
Jako se važno da lokalna samouprava ima sluha za potrebe poduzetnica i da su im njihova vrata uvijek otvorena. Uz dobru suradnju lokalne samouprave i samih poduzetnica važnu ulogu u uspjehu ima i kreativnost. Danas je zaključeno kako kreativnost nije uvijek otkrivanje „tople vode“ već prilagođavanje već postojećih stvari novim okolnostima.